Nemam pojma zašto me je Dora uputio na ovu temu i šta treba da vam objašnjavam kad ste sve sami lepo napisali.
Legalna varijata: ili je proizvođač koristio manji motor koji i vi hoćete da ugradite što se evidentirana tehničkkom pregledu ili ugrađujete bilo šta što se atestira pa evidentira na tehničkom pregledu.
Druga varijanta (starosrpski: jatebitimeni): može sve uz "dobru volju" i prave poznanike. (samo, nemoj meni da dolazite sa time)
Mala primedba je da druga varijanta može (ali ne mora) gaaadno da prođe po učesnike. I upravo zbog toga nije do kraja "uspelo" da izbacimo broj motora iz saobraćajne dokumentacije. Suviše je jasno da u ovoj zemlji i pepeljare u kolima moraju da evidentiraju, da bi pronašli ko je kome kada ukrao i ko je maznuo od njega.
A čuj, dok ti stigneš poraste novi Versaće
Nije bitno vreme i moda, bitno je da neko od autoriteta kaže " e nemože" a posle nek se snalzi kako ko stigne )
Laž bi bila reći "e ne može" kad znamo da ponegde može. Jedino što je istina - kod mene ne može. Ko hoće smanjenje kubikaže, ne samo da će se tražiti računi nego sam video i zgodan gizmo za merenje prečnika cilindara kroz otvor svećice. Samo još da nađem gde se kupuje. (Baš me dobro podseti da pregledam ponudu Mitotoje)
Dobro, ali ako niko neće ništa da muti, ima drugi motor koji je legalan, stvarno ej toliki koliki je i ima se želja da se takav ubaci u auto. Nije bio fabrički ugradjivan i sl...
Ima lii tu leka ili ne? Mislim, znam da ima ali u 4 kratke crte, treba ti to i to
U slučaju recimo ubacivanja Mercedesovog motora u Volgu (bilo nekad moderno), vlasnik treba da:
Obezbedi dokaz o vlasništvu nad motorom. S tim da ako motor nije nov, onda mora da bude izvađen iz odjavljenog vozila - znači overena fotokopija odjavljene saobraćajne - predpostavljamo da je orginal ostao za prodaju šasije i ugovor o kupoprodaji motora.
Ugradi na adekvatan način taj motor u vozilo. Bilo bi dobro da zna šta radi, u svakom slučaju na atestircu je da oceni tehničku smislenost prepravke.
Dođe da se uradi atest. Kod nas bi to zadovoljstvo košta 5500 RSD.
Ode na tehnički da se na osnovu Atesta evidentira drugi motor (eventualno ceo tehnički pregled ako mu je vreme).
Ode u Policiju po novu saobraćajnu. Doduše broj motora je u novoj saobraćajnoj u čipu ali ako se menjaju zapremina i snaga - e to je štampano pa se zbog toga menja kartica.
Merenje hoda klipa i nije baš neki veliki nauk koji bih posebno naglašavao u nekom postu. Osim naravno ako ne mislim da nas neko drži za morone pa da moram da svaki korak dokazujem. A pošto očigledno tako ne mislim ...
Zanimljiva tema..ima dosta automobila koji su interesantni,ali ih zbog velike ccm niko nece.E sad pitanje je ekonomske isplativosti ugradnje motora manje ccm u tako nesto.Naravno,nisam za one varijante,imam Porse ili Jaguara,pa cu u njega ubacim motor od Golfa dvojke 1.6D
Ko leti,vrijedi
Ko vrijedi,leti
Ko ne leti,ne vrijedi..
(Grunf,TNT..)
u pravu si, mala je verovatnoca da ce neko zaista raditi svoj posao. Primenjivo na sve delatnosti.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment