Kako Tanjug javlja kreditni rejting italijanskog Fijata je snižen, a kao razlog se navodi finansijski rizik zbog nedavne integracije sa Krajslerom. Ovo znači da će ubuduće ove dve kompanije morati da se međusobno pomažu u slučaju finansijskih problema.
Fijat inače ne odgovara za dugove Krajslera, a ostaje i činjenica da su ta dva proizvođača finansijski odvojena.
Ipak, ako do krize dođe, umesto da podignu kredit, moći će da se međusobno pojedu.

Izgleda da kragujevački Fijat na to ne haje, pa iz FAS-a poručuju da će na salonu automobila u Ženevi 2012. predstaviti novi model automobila koji će se proizvoditi u Srbiji - ni manje ni više za ceo svet. Fantastično ime "zero" (možda su mislili Zoro? ) je možda ipak samo šala na račun dosadašnjih tehničkih dostignuća naše zemlje, barem na planu auto-moto industrije. Bilo kako bilo, NULA (org. zero) bi trebalo da postane monovolumen - naslednik modela "linea" i "muza", a svetlost dana će ugledati već krajem oktobra, barem kao prototip. Krajem sledeće godine očekuje i serijska proizvodnja.
Fijat inače ne odgovara za dugove Krajslera, a ostaje i činjenica da su ta dva proizvođača finansijski odvojena.
Ipak, ako do krize dođe, umesto da podignu kredit, moći će da se međusobno pojedu.

Izgleda da kragujevački Fijat na to ne haje, pa iz FAS-a poručuju da će na salonu automobila u Ženevi 2012. predstaviti novi model automobila koji će se proizvoditi u Srbiji - ni manje ni više za ceo svet. Fantastično ime "zero" (možda su mislili Zoro? ) je možda ipak samo šala na račun dosadašnjih tehničkih dostignuća naše zemlje, barem na planu auto-moto industrije. Bilo kako bilo, NULA (org. zero) bi trebalo da postane monovolumen - naslednik modela "linea" i "muza", a svetlost dana će ugledati već krajem oktobra, barem kao prototip. Krajem sledeće godine očekuje i serijska proizvodnja.
Comment