U ovogodišnji izbor za najbolji Europski automobil godine ušao je 41 kandidat. Kako to obično biva u ovakvim izborima ukupan broj nominiranih sužava se na prihvatljivu brojku pa su u ovogodišnje finale ovog izbora ušla sedmorica kandidata. Dosadašnji izbori naučili su nas kako se među finalistima nerijetko nađu modeli za koje nikada ne bismo rekli kako će dogurati tako daleko stoga se nismo čudili kada smo vidjeli ovogodišnju listu finalista prožetu određenim iznenađenjima…
U uži krug izbora za Europski automobil godine 2011. ušli su Afa Romeo Giulietta, Citroën C3 (DS3), Dacia Duster, Ford C-Max (Grand C-Max), Nissan Leaf, Opel Meriva, te Volvo S60 (V60). Žiri ovog izbora kao i uvijek ima izuzetno težak i odgovoran posao , a kako pri izboru automobila godine nema apsolutno nikakve diskriminacije vidljivo je iz kriterija koje njeguje povjerenstvo izbora.
Finalisti izbora taj status su dobili neovisno o tipu vozila, veličini, njegovoj cijeni ili proizvođaču od kojeg potječu. Konačni sud biti će donesen 29. studenog kada ćemo znati koji od sedam finalista postaje Europski automobil 2011. godine. Kako biste što lakše izabrali svojeg kandidata između sedmorice veličanstvenih svaki od njih predstaviti ćemo vam pomoću nekoliko riječi.

Kompaktni Alfin model u život je vratio slavno ime koje je nosio prvi serijski automobil proizveden pod okriljem Alfe Romeo. Nasljednik modela 147 zasnovan je na potpuno novoj platformi i donosi prepoznatljiv Alfin stil. Valja napomenuti kako je ovaj elegantan i udoban automobil osvojio pet zvjezdica za sigurnost na EuroNCAP testu. Uz udobnost, dizajn i sigurnost Giulietta bi bodove trebala prikupiti i širokom paletom agregata u kojoj za svakog ima ponešto.

Citroën C3 (DS3) u pogledu dizajna ovdje također ima što reći iako malu prednost ipak dajemo Talijanskom predstavniku. Novim C3 Citroën nastavlja trend kojim donosi bolju unutrašnjost, više standardne opreme i odlične agregate. Druga generacija ovog gradskog automobila još je šarmantniji i kvalitetniji od svojeg prethodnika. Nešto veće dimenzije, kvalitetnija izrada , štedljiviji agregati i bolje performanse samo su dio njegovih vrlina. Dodamo li tome i njegov panoramski krov koji uvelike olakšava preglednost stražnjeg kraja dobivamo odličan kompaktni automobil idealan za omanju obitelj.

Iznenađenje ovo izbora svakako je Dacia Duster. Izuzetno jeftin no iznenađujuće dobar crossover odavno je želja velikog broja Hrvata. Prostrana unutrašnjost, vrlo dobre off-road sposobnosti, pouzdani agregati, ali i odlična cijena razlozi su zbog kojih je Duster ušao u posljednji krug ovog izbora.

Ford C-Max (Grand C-Max) dodavanjem jednog reda sjedala prometnuo se u idealan obiteljski automobil. Uklanjanjem trećeg reda sjedala dobiva se solidan prtljažni prostor što obiteljski čovjek zna itekako cijeniti. Dodatan plus ovom automobilu jes njegova ekonomičnost koju mu osigurava nova generacija Fordovih Ecoboost agregata.

Razloge zbog kojih je Nissan LEAF ušao u finale ovog izbora gotovo da ne teba nabrajati. Prvi masovno proizvedeni elektro automobil koji je izazvao pomutnju na tržištu u sljedečih nekoliko godina ostvariti će veliki uspjeh. Cijena od 217.000 kuna i vrhunska oprema poput klime, navigacije, parkirnih kamera i brzog punjača samo su dodatak onome što on ustvari donosi, a to je nultu stopu zagađenja okoliša.

Drugo iznenađenje izbora svakako je Opel Meriva koja će pokušati nastaviti tamo gdje je stala njena prošla generacija. Veća platforma Merivi je donijela više prostora kako za putnike tako i za prtljagu. Uz povećanje dimenzija nova Meriva prepoznatljiva je i po stražnjim “suicide” vratima, ali i po odličnim dizelskim agregatima.

Posljednji, ali nikako i najlošiji kandidat novi je Volvo S60 (V60). Kompaktna Švedska limuzina najdinamičniji je Volvo svih vremena. Funkcionalna, jednostavna i krajnje sigurna epiteti su koji krase ovu limuzinu srednje klase. Poboljšana vozna svojstva, smanjena potrošnja, vrhunski komfor i užitak pri vožnji ono je zbog čega kupci biraju ovakav automobil. Možda mu upravo te osobine osiguraju titulu Europskog automobila godine.
Koji će od sedam finalista naslijediti Volkswagen Polo i postati Europski automobil 2011. godine znati ćemo krajem mjeseca kada će se sa konačnom odlukom oglasiti žiri ovog izbora.
preuzeto sa autoportal.hr
U uži krug izbora za Europski automobil godine 2011. ušli su Afa Romeo Giulietta, Citroën C3 (DS3), Dacia Duster, Ford C-Max (Grand C-Max), Nissan Leaf, Opel Meriva, te Volvo S60 (V60). Žiri ovog izbora kao i uvijek ima izuzetno težak i odgovoran posao , a kako pri izboru automobila godine nema apsolutno nikakve diskriminacije vidljivo je iz kriterija koje njeguje povjerenstvo izbora.
Finalisti izbora taj status su dobili neovisno o tipu vozila, veličini, njegovoj cijeni ili proizvođaču od kojeg potječu. Konačni sud biti će donesen 29. studenog kada ćemo znati koji od sedam finalista postaje Europski automobil 2011. godine. Kako biste što lakše izabrali svojeg kandidata između sedmorice veličanstvenih svaki od njih predstaviti ćemo vam pomoću nekoliko riječi.

Kompaktni Alfin model u život je vratio slavno ime koje je nosio prvi serijski automobil proizveden pod okriljem Alfe Romeo. Nasljednik modela 147 zasnovan je na potpuno novoj platformi i donosi prepoznatljiv Alfin stil. Valja napomenuti kako je ovaj elegantan i udoban automobil osvojio pet zvjezdica za sigurnost na EuroNCAP testu. Uz udobnost, dizajn i sigurnost Giulietta bi bodove trebala prikupiti i širokom paletom agregata u kojoj za svakog ima ponešto.

Citroën C3 (DS3) u pogledu dizajna ovdje također ima što reći iako malu prednost ipak dajemo Talijanskom predstavniku. Novim C3 Citroën nastavlja trend kojim donosi bolju unutrašnjost, više standardne opreme i odlične agregate. Druga generacija ovog gradskog automobila još je šarmantniji i kvalitetniji od svojeg prethodnika. Nešto veće dimenzije, kvalitetnija izrada , štedljiviji agregati i bolje performanse samo su dio njegovih vrlina. Dodamo li tome i njegov panoramski krov koji uvelike olakšava preglednost stražnjeg kraja dobivamo odličan kompaktni automobil idealan za omanju obitelj.

Iznenađenje ovo izbora svakako je Dacia Duster. Izuzetno jeftin no iznenađujuće dobar crossover odavno je želja velikog broja Hrvata. Prostrana unutrašnjost, vrlo dobre off-road sposobnosti, pouzdani agregati, ali i odlična cijena razlozi su zbog kojih je Duster ušao u posljednji krug ovog izbora.

Ford C-Max (Grand C-Max) dodavanjem jednog reda sjedala prometnuo se u idealan obiteljski automobil. Uklanjanjem trećeg reda sjedala dobiva se solidan prtljažni prostor što obiteljski čovjek zna itekako cijeniti. Dodatan plus ovom automobilu jes njegova ekonomičnost koju mu osigurava nova generacija Fordovih Ecoboost agregata.

Razloge zbog kojih je Nissan LEAF ušao u finale ovog izbora gotovo da ne teba nabrajati. Prvi masovno proizvedeni elektro automobil koji je izazvao pomutnju na tržištu u sljedečih nekoliko godina ostvariti će veliki uspjeh. Cijena od 217.000 kuna i vrhunska oprema poput klime, navigacije, parkirnih kamera i brzog punjača samo su dodatak onome što on ustvari donosi, a to je nultu stopu zagađenja okoliša.

Drugo iznenađenje izbora svakako je Opel Meriva koja će pokušati nastaviti tamo gdje je stala njena prošla generacija. Veća platforma Merivi je donijela više prostora kako za putnike tako i za prtljagu. Uz povećanje dimenzija nova Meriva prepoznatljiva je i po stražnjim “suicide” vratima, ali i po odličnim dizelskim agregatima.

Posljednji, ali nikako i najlošiji kandidat novi je Volvo S60 (V60). Kompaktna Švedska limuzina najdinamičniji je Volvo svih vremena. Funkcionalna, jednostavna i krajnje sigurna epiteti su koji krase ovu limuzinu srednje klase. Poboljšana vozna svojstva, smanjena potrošnja, vrhunski komfor i užitak pri vožnji ono je zbog čega kupci biraju ovakav automobil. Možda mu upravo te osobine osiguraju titulu Europskog automobila godine.
Koji će od sedam finalista naslijediti Volkswagen Polo i postati Europski automobil 2011. godine znati ćemo krajem mjeseca kada će se sa konačnom odlukom oglasiti žiri ovog izbora.
preuzeto sa autoportal.hr
Comment