Otvaram ovu temu da bismo malo pomenuli neke automobile koji su kod nas retki a mogu se kupiti za neki realan novac. Uglavnom su to vozila starija vise od 15 godina. Ima ih dosta po oglasima i kakvo vreme dolazi, izgleda da se po njih ne pise dobro, gorivo je sve skuplje, plate male nema se ni za zivot maltene. Da li je moguce sacuvati jedan ovakav auto od nekog tipa koji ce da mu izvadi originalni motor i ubaci 1.6 dizel iz golfa 2, ili da ga ostavi iza kuce da istruli skroz i da naseli koke nosilje u njega? Vrlo retko ce se neko odluciti na takvu vrstu kupovine. Ja poznajuci sebe da imam 2500 kesa sada odmah bi ga doterao kuci i lickao i vozio makar jednom mesecno. http://www.polovniautomobili.com/oglas1773133/chevrolet_camaro_z28_v6_kupe_plin/ |
|
Marka: | Chevrolet |
Model: | Camaro |
Godina proizvodnje: | 1997 |
Karoserija: | Kupe |
Gorivo: | Benzin + Gas (TNG) |
Fiksna cena: | DA |
Zamena: | DA |
Datum postavljanja: | 11.01.2012. |
Broj oglasa: | 1773133 |
Kubikaža (cm3): | 3348 |
Snaga (kW / KS): | 130 / 177 |
Kilometraža: | 74000 |
Emisiona klasa motora: | Euro 2 |
Pogon: | Zadnji |
Menjač: | Manuelni 5 brzina |
Broj vrata: | 2/3 vrata |
Broj sedišta: | 5 sedišta |
Strana volana: | Levi volan |
Klima: | Manuelna klima |
Boja: | Crvena |
Registrovan do: | Nije registrovan |
Poreklo vozila: | Domaće tablice |
- - Airbag za vozača
- - Airbag za suvozača
- - ABS
- - ESP
- - ASR
- - Alarm
- - Kodiran ključ
- - Blokada motora
- - Centralno zaključavanje
Oprema
- - Branici u boji auta
- - Servo volan
- - Tempomat
- - Daljinsko zaključavanje
- - Tonirana stakla
- - Električni prozori
- - Električni retrovizori
- - Grejači retrovizora
- - Sedišta podesiva po visini
- - Elektro podesiva sedišta
- - Grejanje sedišta
- - Svetla za maglu
- - Aluminijumske felne
- - Radio/Kasetofon
- - Tuning
Stanje vozila
- - Garažiran
Opis
Chevrolet CAMARO 3.4 V6 FSI Z28 , ( Auto je pravo 1997mo ali je carinjen na 1993 zbog nize carine i vodi se na 1993ce ) , jedinstven auto u svakom pogledu . Cistokrvni amerikanac , fantastican zvuk , maksimalno utegnut , u besprekornom stanju . Jako atraktivan i upadljiv , kako pojavom , tako i zvukom . Auto je u potpunosti bez ulaganja . Prosecna potrosnja normalnom voznjom , verovali ili ne , se krece od 9-11 litara plina , u 5toj brzini pri 90 km/h ide na 1300 obrtaja . U potpunosti rasterecen motor koji maltene u normalnoj voznji radi uvek na leru i zbog toga smesno malo trosi . Registracija za njega od sledece godine je oko 550e jer prelazi 20 godina i vise ga ne hvata luksuz , dakle samo jos ove godine mu je skupa registracija .
Osim sto ovaj svasta lupeta (setite se onog sirocco-a za 200 eura sto je prodavao) ovaj automobil stvarno fenomenalno izgleda, prava krstarica. Sad ruku na srce nije neki snagator i pored poprilicne kubikaze ali to moze da mu se oprosti. Za ove novce ako je auto potpuno ispravan i legalan (ne dopada mi se ova prica gore sa godinom proizvodnje) mislim da vredi mnogo vise. Cena je ovakva zbog 3 stvari. 1. Totalno redak auto kod nas - briga za pronalazenje i cenu delova. 2. Cena registracije. 3. Potrosnja. Ako bismo zanemarili jedan od ovih nepovoljnih faktora, na primer registraciju, sta moze da se ocekuje od ovog automobila ako neko stisne petlju i kupi ga, kakve su cene delova, gde ih nabaviti i koliko moze da trosi on stvarno (ova prica prodavca je smesna skroz) plina?










Comment