Zanimaju me iskustva vlasnika i servisera, cene održavanja, pouzdanost i trajnost/kvalitet mehaničkih delova, koliko ih vole lopovi i kako podnose TNG sobzirom da je Audi turbo.
Težak izbor. Audi je jači, BMW ima turbinu manje, pa je i moguće vanredno održavanje niže, Audi opet ima potencijal za dizanje snage, BMW se manje krade, Audi za dlaku ima više mesta unutra, BMW za dlaku bolje leži na putu....
Ja bih birao isključivo u odnosu na stanje vozila-
Jedine prednosti BMWa su što se manje krade, što ima zadnju vuču i za nijansu nižu potrošnju. Sve ostalo je na strani Audija. Što se motora tiče, iako na prvi pogled izgleda da je Audijev motor zbog turbine komplikovaniji, nije baš tako, i BMW ima brdo senzora i novotarija koje umeju da zadaju glavobolje. Medjuubrzanja su dobra kod oba, BMW ima 200nm obrtnog momenta sto je odličan rezultat za jedan 2,0 motor bez turbine tj. samo 10nm manje od Audija. Audi ima zupčasti kaiš, BMW lanac. Nose istu dimenziju guma, cene redovnih servisa i trapova su više manje slične. To bi bilo to otprilike, koji god da uzmeš nećeš pogrešiti, ali moj glas svakako ide Audiju.
Čuo sam od vlasnika golfova da 1.8T ponekad ima problema sa ventilacijom kartera a na forumu pročitao da BMW sa baš tim motorom zbog lošeg španera može da prezubi da mu je rashladni sistem slaba tačka
Svi 1.8T motori od 2000 do 2007 imaju problem sa provetravanjem kartera pa zato koksaju. Savet je da se na tim motorima ne primenjuje LL servis a ako je u proslosti to ipak cinjeno skidanje kartera sa pranjem i zamenom sita na crpki resava potencijalne probleme. Sto se BMW tice savet je da se pri kupovini polovnjaka odmah uradi veliki servis kao i da se zamene creva i posuda za rashladnu tecnost.
Probao sam oba auta jedino što su bili dizeli i bmw je bio stariji tip e46...kod audija mi je malo lepši enterijer i tabla al zato je spolja skoro pa bezdušan za razliku od bmw. Čini mi se da je bmw malo mekši, nažalost benzinjare nisam imao prilike da probam. Kod 1.8T me malo plaši ta turbina a kod bmw sve ostalo ;D. Verovatno da 1,8T ima plivajući zamajac? Šta je s BMWom?
Pozdrav svima na forumu, kako imamo oba automobila u familiji pokusacu da dam sto iskreniji odgovor, bez da budem pristrasan. Ali, pre toga bih zamolio zverka da malo pojasni da li je potrebno pranje kartera i zamena sita na crpki iako je sve kako treba i auto radi besprekorno?
1,8T su se izvanredno dobro pokazali, primetio sam u Nemackoj, velika vecina je prelazila oko 400-500kkm, servisi su radjeni na 15kkm. Imaju plivajuci zamajac i moze se za pristojnu sumu kupiti APR-ov koji je u stanju da izdrzi svakojaka cimanja i imaju dugacak zivotni vek.
sve je stvar afiniteta. i meni B6 izgleda bezveze a E46 sto moze da se nadrka ne moze ni jedan (ogibljenje, tockovi). Sto se 1.8T motora tice, svi oni rade lepo do jednog momenta kada se upali lampica za ulje a tu je vec kraj price. Boost je imao situacije da su mu dolazili pasati sa po 80000 na satu. Lezajevi radilice ko folija od milka cokolade. Znaci, citav motor ostaje bez podmazivanja, turbina, glava, sve... Skidanje kartera i zamena sita je vremenski i finansijski beznacajna stavka da bi se rizikovalo prolupavanje. Jedino u slucajevima da je auto od prvog dana kod istog vlasnika koji je sipao pravu sintetiku i menjao na 10000km a sa nasim djubretom od goriva ni to nije garant da je motor cist unutra.
sve je stvar afiniteta. i meni B6 izgleda bezveze a E46 sto moze da se nadrka ne moze ni jedan (ogibljenje, tockovi). Sto se 1.8T motora tice, svi oni rade lepo do jednog momenta kada se upali lampica za ulje a tu je vec kraj price. Boost je imao situacije da su mu dolazili pasati sa po 80000 na satu. Lezajevi radilice ko folija od milka cokolade. Znaci, citav motor ostaje bez podmazivanja, turbina, glava, sve... Skidanje kartera i zamena sita je vremenski i finansijski beznacajna stavka da bi se rizikovalo prolupavanje. Jedino u slucajevima da je auto od prvog dana kod istog vlasnika koji je sipao pravu sintetiku i menjao na 10000km a sa nasim djubretom od goriva ni to nije garant da je motor cist unutra.
Zverko, hvala na odgovoru, btw: ko je boost? Moze li se dobiti kontakt tel. na pp ukoliko je covek ( servis oooo ) za preporuku?
Pre par dana smo zamenili ulje, od prvog dana koristimo Castrol full sunt. od txt-a do edge-a, menjamo na 10000km, ne bi trebalo da ima problema. I upravo to, sve je stvar afiniteta, ali b6 sa ultra sport opremom i tockovima od 18" bar meni reprezentativno izgleda
Comment