Treba mi objasnjenje zasto majstori kazu izbegavaj stila 2002 ili 2003 uzimaj nesto mladje.. kad pitam sto odgovor je slab kompjuter..pa sta je to toliko slabu u odnosu na 2004 godiste?..pale se neke lampice i slicno..da li je moguce resiti taj problem restartom kompa?I koliko to kosta...pitam zato sto sam nasao stila 2002 godiste sa full opremom..i auto je proveren..sve radi kako treba..nema lampica i slicno...ali 2002 godiste pa se razmisljam
Objasnjenje za Stila
Collapse
X
-
Odg: Objasnjenje za Stila
Imao sam taj auto, 2002. godište, ali sam ga kupio 2006.. Za tri godine vožnje, na satu je imao 105 000 km, a u računaru 119 000 km.
Pomnoži tih, ajd da kažemo, bar 30 000 km godišnje sa 10 godina vožnje... Elektronika će tu najmanje da te košta, mehanici predstoji kontinuirana zamena ili remont svih agregata... Imao je fabrički softwer u ECU, i nisam imao nikakvih problema sa njime, ponekad je senzor za nivo ulja pre paljenja prijavljivao previše ulja, ali to je bilo do senzora. I to je bilo 10 puta za 5 godina, možda... Tako star auto treba izbegavati sa automatskom klimom..."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
-
-
Odg: Objasnjenje za Stila
Moj stilo je to famozno godiste i imam ga pune 2 godine i veruj mi da za to vreme ni jedan jedini kvar nisam imao,samo redovni servisi.A preporucuju od 2004 zato sto je tada navodno poboljsano sve ono sto se do tada pokazalo kao manje dobrim od elektronike , pri tome se prvenstveno misli na senzor airbag-a na suvozackom sedistu koji vrlo brzo crkava i cija zamena je skupa ali nasi serviseri otklanjaju taj kvar za 20 evra tako da i to vise nije problem.Na mom stilu je taj senzor inace ispravan jos uvek.Moj savet ti je da ne gledas godiste vec stanje auta.
Comment
-
-
Odg: Objasnjenje za Stila
Izbegavaj kog Stila? Ima ih nekoliko verzija, sa nekoliko računara (neki su zaista problematični), Stilo može ima bar deset razliitih verzija ako kombinujemo sve dizel i benzin varijante koje su se proizvodile od 2001. do 2007. I nikako ne važe isti problemi za sve njih. Budi malo precizniji.
Comment
-
-
Odg: Objasnjenje za Stila
Dobar primerak se uvek brzo proda. Ali bar Fiata ima koda nas koliko hoćeš. Svakako taj pomenuti motor i ecu nemaju problema sa elektronikom ni pre ni posle 2003. Probleme koje ima su veoma lako rešivi i ne utiču na vozne karakteristike, jedino malo smara što pišti malo-malo. A problematični su senzor nivoa ulja, senzor prisustva suvozača i uopšteno svi konektori airbaga koji znaju da prave prekid. Takođe je jako bitno podkrilo sa leve strane napred i plastično kućište oko akumulatora koje ako ga nema zna po kiši da napravi razne tripove. Sve to iskusni majstor rešava za malo novaca danas, pre 10 godina kad se stilo pojavio to je bilo bauk pa ga zato bije loš glas.
Inače vozim pomenuti model već 2 godine i prezadovoljan sam jer za te novce ne verujem da bi mogao da kupim nešto bolje. To svakako ne znači da je loš, išao sam sa njim od severa do juga evrope i sad sam siguran da sa njim krenem bilo gde. Redovno i pravilno održavanje kvalitetnim delovima je bitna stavka. Da je neka lux klasa nije, kvalitet materijala enterijera, zvučna izolacija, uopšteno završna obrada nije prva klasa ali zato ima kvalitetnu limariju koja ni posle više od 10 godina nema znakova korozije. 1.9JTD hvale svi i oni koji pljuju po fiatu. Bezbednost je na previsokom nivou za to godište, standardana oprema bogata. I generalno zahvalni su što se tiče delova, sve to što im ima mane je prilično jeftino u odnosu na druge marke.
Comment
-
Comment