V8-najubedljiviji zvuk motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 156V6
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 415
    • BEOGRAD

    #16
    Eh Dejane tema ti je super.. imao sam prilike da cujem Maseratijev V8 uzivo ubedljivo zaista ali nekako me je vise pogodio Modenin zvuk,po meni lichno i skroz subjektivno najlepsi zvuk ne previse dubok ali savrseno ostar i rezak seche vazduh prosto imas utisak kad prodje pored tebe kao da je prosla oluja,i Lambov V8 ima opak zvuk onako nekako ljutit i besan kao pravi bik sto i jeste njihov zastitni znak imao sam srecu da ga cujem uzivo ali i dalje moj glas dajem Modeni. Pre neki dan prosla je pored mene 147gta sa stranim tablama nazalost bila je kolona i ostao sam uskracen da cujem kako zvuci uzivo(iako je u pitanju samo V6)

    Pozz

    Comment

    • DejanV
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2005
      • 682
      • Beograd

      #17
      Originally posted by brick
      ... i Jaguari, Rolsevi, Aston Martin,....sjajni motori- uzor za ostatak planete decenijama..
      Aston-Martin da, oni su imali svoje V8 motore, Rolls da (a decenijama je Bentley koristio iste motore, u stvari bio isto sto i Rolls samo sa drugacijom prednjom maskom i natpisima), ali Jaguar?

      Kada je Jaguar imao svoj V8? Ja se toga ne secam, potseti me. A ovo danas nije vise Jaguar, ovo je sve Ford kao transvestit.

      tehnicki motori bez mana. dobro cena nije za plebs, zato je tu Jugo za izigravanje
      Bez mana? Hm, to bi se onda moglo reci za sve americke V8 od reda, jer je to potpuno ista koncepcija - ogromna zapremina, relativno visok stepen kompresije, mali broj obrtaja, maksimalni o. momenat na vrlo niskim obrtajima. Po mnogo cemu, logika dizela ali na benzin.

      To su po definiciji trajni motori naprosto zato sto su realno gledano rastereceni do maksimuma. To opet placas potrosnjom i u slucaju Rolls-a i cenom, koja po meni trazi ipak malo savremenije motore. Momci u Crewe-u su se drzali staroga do kraja, pa je i Rolls cak 4 puta fakticki bankrotirao, vadila ih drzava sve do poslednjeg puta, kada su konacno prodali ogranak za automobile. Pa je sada Rolls BMW, Bentley VW, Aston-Martin BMW, Jaguar Ford, itd.

      Medjutim, a za ovo spremno priznajem da je vrlo lican stav, poslednja fabrika koja se drzi 100% britanskih uzusa sportskih vozila je TVR, sada vlasnistvo Rusa. AC je ime napravio praveci americku tvorevinu, Kobru. Jensen je nestao, Rover/MG niko nece da kupi, a ko ga i kupi, brzo ga prodaje, Vauxhall je odavno vlasnistvo GM-a, itd.

      U stvari, Englezi vise nemaju sopstvenu auto industriju ikakvih razmera.

      Pozdrav,
      DVV
      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        Kada je Jaguar imao svoj V8? Ja se toga ne secam, potseti me.
        V12, sjajan motor. uzor mnogo pre pojave BMW i MB V12.

        S type.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          pa je i Rolls cak 4 puta fakticki bankrotirao
          Rols nije Jugo da se prodaje plebsu po trafikama, nije je to firma koja je ikada pocivala na strogo komercijalnim osnovama.

          pri konstrukciji i izradi Rolsa, Jaguara, Bentlija i drugih tog ranga jurnjava za kupcima obaranjem cene i stednjom u izradi nije opcija.

          bte, Rover je ponovo u igri, upravo je preseljenja komplet fabrika u Aziju i uskoro startuje proizvodnja MG modela.
          ovaj put samo u organizaciji ljudi koji znaju kako se danas vrsi masovna industrijska proizvodnja na milione komada.

          Zastava je vec 50 puta bankrotirala jer nijednu poslovnu godinu nije zavrsila bez pomoci drzava pa to ne znaci da moze da se uleti u visoko englesko drustvo

          auti kakvi su Englezi pravili su odavno istorija, danas vlada econo filozofija- napravi da traje 3 sezone i opet mu uvali novi auto/model i nove pare.
          toje ona filozofija koju je Anjeli uzdigao do nebesa i drzao predavanja kako je to njegov ideal vodjenja firme.

          kao sto je odavno propao kvalitet zabavne elektronike pa se danas stancuje po bagatelnim cenama...veci profit kada se stalno kvari i menja staro za novo.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #20
            Originally posted by brick
            Kada je Jaguar imao svoj V8? Ja se toga ne secam, potseti me.
            V12, sjajan motor. uzor mnogo pre pojave BMW i MB V12.

            S type.
            A po cemu je on to bio tako sjajan - konkretno, molim? Bas me zanima.

            Pozdrav,
            DVV
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • Jakovljevic
              CBC Senator
              • 11.10.2004
              • 205
              • Paracin

              #21
              Idi ispred hotela union valjda u majke jevrosime G-din Majkic ima najnovije gt-a videces ga, a ni Jeep u V8 zvuku nije los, ja razmisljam o kupovini, al brine me potrosnja

              Comment

              • Skyline GT-R
                CBC Senator XXL
                • 13.02.2005
                • 806
                • Chicago - My Kind Of Town

                #22
                Originally posted by overspeed_1976
                A kako Dejan reche: "There's no replacement for displacement!"
                Da....to je americki rezon...zato sto neznaju da izvuku snagu iz male litraze.500ks-600ks u Skyline-u, Supri......EVO-u....i isto toliko u Viper-u, Vette, ili Camaro-u....sta mislite - ko koga tu dere (mislim prvenstveno na 400m jer tek na stazi nemaju sta da traze). Sa druge strane imate puno Skyline-ova sa 800 pa cak i 1000ks u street legal verziji.Voze se bez problema a "samo" 3L (tj 2.6).Pa...u cemu je ona poenta - no replacement for deplacement" (ako ne pricamo o zvuku).

                Sto se tice zvuka....Viper stvrano ima EXTRA "perverzan" zvuk - kad prodjes autom pored njega osetis vibracije po tvom autu ali....i to sto ima moze samo da pokaze na ravnom putu (drag-u), jer sa prvom krivinom sve pada u vodu.

                Comment

                • shone190
                  CBC Senator XXL
                  • 10.12.2004
                  • 1877
                  • Beograd
                  • Dodge Charger 8.1l

                  #23
                  Meni su americki automobili zakon, a ovo mi je njihov najlepsi ikada napravljen auto:



                  Naravno u pitanju je Dodge Charger 1968god V8 7200ccm, 395KS

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #24
                    @Skyline
                    Volim i dobre Amere i dobre Japance, jednostavno volim dobra kola.
                    Tvoj koncepcijski rezon je krajnje subjektivan, ali ok, to je stvar ukusa...Ali, argumentacija ti je totalno netacna.
                    Prvo, poredis nabudzena japanska kola sa serijskim americkim. Svaki onaj koji je vise voli americka kola ce te tu poklopiti. Imaju Japanci sasvim dobra kola u serijskoj izvedbi, ne moras da im "pomazes" sa nabudzenim.
                    Drugo, i Viper i Corvette su mnogo, mnogo uspesniji na trkama od Japanaca koje si tu nabrojao. Ti Japanci se samo trkaju u Japanu i idu mnogo sporije od Corvette i Viper koji su pobedjivali u Evropi i u Americi i dokazali se.
                    Inace, izreka je "Ain`t no replacement for displacement", americka je, ali i ovako kako je napisao Dejan je ok.

                    Comment

                    • DejanV
                      CBC Senator XXL
                      • 19.07.2005
                      • 682
                      • Beograd

                      #25
                      Dejan je engleski djak, pa postuje pravila pravopisa, ona za koje 99,9% Amera nikada nisu ni culi.

                      No, sustina je ista, nema zamene za zapreminu, bar do izvesne granice. Licno sam negde u sredini izmedju Evrope, koja bi da iz 2 litra iscupa milion konja, i Amera, kojima je i 200 konja iz 8 litara forsiranje masine. U sustini, dosta sam u tripu engleske skole, koja je negde u sredini.

                      Ne znam da li ste videli Top Gear, ja nisam, sin mi rece da je TVR odrao kao majmun bananu Porsche, Mercedes, Corvetu i ne znam koga jos. Naprosto, kaze da ih je tako ubedljivo ostavio iza sebe da je to bilo sramota gledati.

                      TVR je ono sto bih ja zeleo da imam. Dobro navijena masina, sa ne manje od 90 ks/l snage, ali da motor ipak ima 3-4 litra. Navijenost mu daje zivahnost koju ni jedan Amerikanac nema, a zapremina mu daje obrtni momenat bez turbina, kompresora i ostalih svinjarija koje samo komplikuju zivot mehanicara.

                      Najlosiji deo americkih automobila je lezanje - verovali ili ne, i Zastava ih sije bez po' muke (govoprim o serijskim vozilima, ne o specijalnim tipa Saleen, Panoz, Shelby American i slicni). Zato se tamo najveci deo garaza i bavi prvo i pre svega lezanjem, pa tek onda sve ostalo.

                      Pozdrav,
                      DVV
                      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #26
                        V8 u Cerberi je strahovit motor i kazu da ima gromovit zvuk. Medjutim, vidim da su u potpunosti dali prednost "sestacima" koji su isto odlicni, a zvuk im je jako ostar i rezak. Ipak, steta...
                        TVR su kola za one koji "pishaju uz vetar" savremenim trendovima. Nema ABS, nema airbag, a o ostalim stvarima da i ne govorimo...dizajn im je totalno na svoju ruku. Nema sta, najbolja ruska kola koja postoje

                        Comment

                        • Skyline GT-R
                          CBC Senator XXL
                          • 13.02.2005
                          • 806
                          • Chicago - My Kind Of Town

                          #27
                          Originally posted by starac vujadin
                          Volim i dobre Amere i dobre Japance, jednostavno volim dobra kola.
                          Apsolutno se slazem.Isti slucaj! Ali....

                          Originally posted by starac vujadin
                          Prvo, poredis nabudzena japanska kola sa serijskim americkim. Svaki onaj koji je vise voli americka kola ce te tu poklopiti.
                          Nema mene ko sta da poklopi.Ja sam samo stavio na "crtu" automobile iste snage.Kako mislis da uporedis Viper (ako pricamo o performansama) sa bilo kojim japancem ako pricamo o stock varijanti?

                          Originally posted by starac vujadin
                          Imaju Japanci sasvim dobra kola u serijskoj izvedbi, ne moras da im "pomazes" sa nabudzenim.
                          Imaju ali...."280ks" ipak nije dovoljno - zar ne?

                          Originally posted by starac vujadin
                          Drugo, i Viper i Corvette su mnogo, mnogo uspesniji na trkama od Japanaca koje si tu nabrojao. Ti Japanci se samo trkaju u Japanu i idu mnogo sporije od Corvette i Viper koji su pobedjivali u Evropi i u Americi i dokazali se.
                          Znaci ti si prvi covek od kog sam ovo cuo.Ameri kidaju japance, pa se jos dokazali u evropi.Pa jos i brzi Pa taj Viper je samo do zadnje generacije imao max speed 28Xkm\h sa sve njegovih 8000ccm i 450ks a do 100 je iso 4.5-4.8sec.Pa su onda hteli da mu dodaju 50ks - kako?Razbusili blok (koji je inace iz kamiona)sa 8 na 8.3L.Sta je...nisu znali da ubace 50ks na 8L nego su morali da buse blok?Isto je i sa Vette-om.
                          Onda...kao sto sam napomenuo i kao sto je dejan reko...trakcija je KATASTROFA.Viper je stabilan kao i Cobra 427 iz '67.Nedaj boze da stisnes gas u krivini.

                          Moram opet da odem u OFF - Vidi....ameri su sami svesni da njihovi automobili NE MOGU da se porede sa japanskim ili nemackim automobilima.O proecnim kupcima i da ne pricam dok oni koji hoce da deru asfalt dobro znaju sa se kupuje - honda, nissan, toyota, mazda, subaru.....E sad....ako ti znas bolje, dodji ovde pa im objasni kako su americki automobili ustvari bolji od japanskih.

                          Sto se tice zvuka.....stvar je ukusa.Neko voli zujalice...neko voli "velike blokove".Ima ovde puno onih americkih automobila od pre 20god -podignuti, ogromni tockovi "kao" nabudzeni....i sav se trese dok stoji na semaforu...ali ja sam vise za nekog sestaka i zvukom turbine

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            #28
                            Kako mislis da uporedis Viper (ako pricamo o performansama) sa bilo kojim japancem ako pricamo o stock varijanti?
                            Eto...

                            Imaju ali...."280ks" ipak nije dovoljno - zar ne?
                            Eto...opet. Izvini ako te pogodilo kada sam spominjao "poklapanje", ali to je to. Ispadoh da ja sad to radim i da sam advokat za americka kola...

                            Sto se tice uspeha na trkama...ne znam sta da ti kazem, to su cinjenice, a ne stvar ubedjenja...uzmi gledaj, citaj, prati. Kreni od LeMansa za pocetak...

                            O proecnim kupcima i da ne pricam dok oni koji hoce da deru asfalt dobro znaju sa se kupuje - honda, nissan, toyota, mazda, subaru.....E sad....ako ti znas bolje, dodji ovde pa im objasni kako su americki automobili ustvari bolji od japanskih.
                            I ovde je sve stvar cinjenica. Jednostavno vidi perfomanse, testove, utiske test vozaca (sirom planete) o recimo novom Corvettu...to ti je najlakse za naci. Ali to ne znaci da su drugi losiji...jednostavno dobri su, ali na drugi nacin.

                            Comment

                            • LuccaGabazzi
                              CBC Senator
                              • 16.09.2005
                              • 294
                              • pole position

                              #29
                              ah, bmw m3 csl.........
                              e da, upravo sam se setio zvuka starih bembarica, m3 kockice trkacke koje su "zujale" uscem. to nije moglo da se slusa kad prodje pored tebe....
                              Billionaire Boys Club

                              Comment

                              Working...
                              X