24-milioniti Golf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RS-6
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2005
    • 581
    • Montenegro-Bar
    • 2x AR I BMW 330XI

    24-milioniti Golf




    Juce 8. novembra je sa proizvodne trake u Wolfsburgu sišao 24-milioniti Golf. Proizvodnja Golfa startovala je davne 1974-e godine, a do danas je imao 5 generaciskih evolucija. Golf je i danas najprodavaniji model u Evropi, i uopste najprodavani model Volkswagen Grupe. Samo prošle godine, širom svijeta prodato je 719.000 golfova, a ako se ovaj rezultat ponovi i sljedece godine, uskoro možemo ocekivati i 25-milioniti primjerak golfa. Ovaj Volkswagenov model se izradjuje u 7 tvornica, a pored Evrope prodaje se i u USA, Japanu i Korei. U Evropi, pored Njemacke, najviše kupaca dolazi iz Velike Britanije, Francuske i Italije.

    http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA
  • bojan
    CBC Senator
    • 29.08.2005
    • 232
    • novi beograd

    #2
    mislim sta reci respect za vw

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Golf 5 ima slicnosti sa prvim modelom koliko i sa Yugom. Mislim da je smesno praviti ovakvu racunicu


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • bojan
        CBC Senator
        • 29.08.2005
        • 232
        • novi beograd

        #4
        A koji to auto ima slicnosti sa svojim prethodnicima starim i 30 god. sem juga.Brojka stoji zbog imena a ne zbog slicnosti.
        Ups i lade naravno sorry

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Pa nijedan, naravno. Zato je GLUPO brojati... Ali dobro, ipak je to VW


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • bojan
            CBC Senator
            • 29.08.2005
            • 232
            • novi beograd

            #6
            E koliko puta sam to cuo 'ipak je to vw'

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              VW bi mogao sve modele da preimenuje u Golf pa ce im broj prodatih komada jednog modela ( ) znacajno porasti.

              A sto se tice onoga "ipak je to VW", seti se samo kako si bio zacudjen kada si video kojom brzinom Dedra prolazi kroz krivine


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • bojan
                CBC Senator
                • 29.08.2005
                • 232
                • novi beograd

                #8
                priznajem da ide super nisam od onih koji kazu da je moj najbolji u ovom slucaju mislim na golfa i vw uopste sto jes,jes ide kroz krivine bolje nego moj golf ali meni i jos ko zna koliko miliona ljudi ima bitniju stvar a to je da kad krenu na odmor auto ne ostane u 4. brzini i da mu ode menjac u k**** i da zbog toga propadne nesto vazno!Ne desava se to uvek ali se desi kad bi najmanje trebalo da se desi!

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Znaci VW-ovi se ne kvare? Nikada?


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • maki
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 878
                    • Budva, CG

                    #10
                    mislim da uz redovno odrzavanje bi se kvarili dosta manje od nekih drugih brand-ova,ali druga je stvar sto kod nas ljudi razmisljaju na ovaj nacin: kupio sam golfa sad cu ulje da mijenjam svakih 50000km, pricam o starijim verzijama uglavnom 2 i poneki vlasnici 3, vec vlasnici 4 i 5 su emancipovaniji
                    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      S obzirom na toliko bezobrazno visoku cenu polovnih Golfova kroz njegovu istoriju pa sve do danas taman ti i ostane toliko para da menjas ulje na 50 000km.
                      Bez obzira na njegovu trajnost (Golf 2) za mene je to opcija ubedljivo na zacelju liste. Golf nije nikada bio nikakvo vozilo. Da ne poredimo sada sa necim jos gorim sto i nije za poredjenje. I motor Z101 je nekada umeo da vozi i po tri karoserije, pa sta?. Da, tacno je, sto rekoste gore. Ipak je to VW sto i samo ime kaze "narodni auto" iliti nemacki YUGO. Nego to mu je i svrha sto pokazuje i broj proizvedenih i prodatih primeraka. To sve ne pokazuje nista drugo nego da je populacija na nasoj plavoj planeti relativno siromasna, a ne retko, i mentalno. Nista novo. Iznenadilo bi me (prijatno) da je suprotno nego se nema ni odgovarajuca alternativa. Ipak mi moramo uglavnom da igramo kako neko drugi svira.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        najprodavaniji model VWa je daleko ispred svih Buba a sto se Golfa tice jedva je dostigao brojku od 8 miliona komada i to model Golf 2.

                        od Golfa daleko vise je prodato i Korola, i Lada.

                        Lada preko 20 miliona i brojka i dalje raste jer se i dalje proizvodi (ona klasicna) a od Golfa vise je prodao recimo i Reno ako se ne varam (9 miliona komada jednog modela).

                        tako da taj marketing VWa ima reklamersku svrhu, daleko je od cinjenicnog stanja a posle G2 svaki sledeci Golf je bio sve losiji i sve losije se prodavao.

                        G 5 je tek propast, nije izdrzao ni 12 meseci do redizajna.

                        VW danas je daleko od narodnog auta i ideje zbog koje je i osnovan u doba nacizma.


                        doslo je dotle da je danasnji model Pasata na istoj osnovi kao i Golf- prakticno svaki VW danas je postao jedan te isti auto sa razlicitom sminkom i cenom.

                        steta, VW je bio jako dobra ponuda za prosecnog gradjanina sveta sa srkomnim primanjima i zahtevima.

                        kud ode ovaj svet
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Mi iz Evrope nismo posli nikuda jer i nemamo kuda ali su "oni" dosli sa istoka i eto. Konci su pomrseni opasno vec poodavno. Nego ne moze sve da se desi preko noci. Sve vise i vise me podseca na neki stari SF film o invaziji "malih zutih" ops, "malih zelenih"

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            negde sam citao kako Hjundai ima plan da za nekoliko godina (mislim da bese tri) udje u rang 3 najveca proizvodjaca u svetu i da potisne Ford koji se tu ukotvio vec neko vreme.

                            a Tojota ce vec ove ilinaredne godine da postane No1 i da pretekne GMa, razlika u broju prodatih je sada vec ispod miliona s tim da Tojotina konstantno raste a GM grupacije konstantno opada.

                            uskoro se moze desiti da SAD ostanu sa samo jednim igracem u prvih 3 na svetu, zemlja u kojoj je auto simbol moci i prosperiteta... svet se mnogo promenio.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              24 miliona

                              Pa to znachi da nisu svi na podrucju stare Yuge kako sam samo bio u zabludi sve ove godine
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X