Yugo vs Alfa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #16
    Originally posted by zoranbg
    ...porediti Yuga( koji ima jos samo 6 shrafova od fabrike i koji je po svim merilima spreman kao TRKACKO takmicarsko vozilo)sa PUTNICKIM vozilom marke Alfa Romeo ( koji treba da pruzi udobnost i da izdrzi obavezno 3 godine i 100000km garancije + da jos dugo sluzi posle garantnog roka)je van svake teme i diskusije ( apsolutne: babe&zabe,kruske&jabuke.....itd,itd)
    Ako ikada budesh imao prilike da probash ALfu 156 sa sportpack 3 stepenom opreme -NIKAKO ne propusti! Veruj na rech, auto je zloo za krivine (u pozitivnom smislu rechi)! Priche o modifikovanom Yugo-u bi mozhda i proshle - eventualno na "lakat" krivinama, zbog kraceg medjuosovinskog rastojanja i ekstremno male mase, mada je to vec domen nagadjanja, a poshto sam skroman necu otpisati neshto shto nije probano/izvedeno...

    @DejanV: Pozdravljam tvoj projekat na Yugo-u, ali ipak budimo makar malo realni i postavimo celu prichu na neki vishlji nivo. Kad smo vec kod ALfe i agresivne vozhnje, upravo je ista fenomenalna iz prostog razloga shto konstruktori ogibljenja forsiraju simuliranje zadnje vuche, pa auto obichno kliza preko "guze", radije nego preko "nosa"...

    Prvi ozbiljniji takav poduhvat je primenjen na GTV-u poslednje generacije (od 1995 godine) i predstavljao je mini senzaciju u automobilizmu, kasnije je samo josh vishe usavrshavan... Ono na shta ciljam je, da ipak odmerenije ocenjujesh pre svega automobile koji nisu tvoj Yugo:
    Originally posted by DejanV
    Pa ako ces tako, lezanje je uopste bolna tacka Alfe, doduse ne jednako na svim modelima.


    zen: 33-ka sa boxerom koji je ekstremno nisko postavljen... -Shta reeeci? Krivine su bile zapovest pri konstruisanju.
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • DejanV
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2005
      • 682
      • Beograd

      #17
      ... @DejanV: Pozdravljam tvoj projekat na Yugo-u, ali ipak budimo makar malo realni i postavimo celu prichu na neki vishlji nivo. Kad smo vec kod ALfe i agresivne vozhnje, upravo je ista fenomenalna iz prostog razloga shto konstruktori ogibljenja forsiraju simuliranje zadnje vuche, pa auto obichno kliza preko "guze", radije nego preko "nosa"...

      Prvi ozbiljniji takav poduhvat je primenjen na GTV-u poslednje generacije (od 1995 godine) i predstavljao je mini senzaciju u automobilizmu, kasnije je samo josh vishe usavrshavan... Ono na shta ciljam je, da ipak odmerenije ocenjujesh pre svega automobile koji nisu tvoj Yugo:
      Vidi, ne bih sada da skrecem diskusiju na drugu temu, ali iako potpuno razumem tvoj gornji kometar, kazem ti ovo: izvoli sedi u tog mog "Yuga" i baci ga u neku krivinu.

      Nikako drugacije neces moci da shvatis zasto je mali tako gadan. Razumem da se takva vozila ionako jako retko srecu, ne zato sto je nemoguce postici isto i mnogo vise sa drugim vozilima, vec naprosto zato sto je to postizanje jako skupo, ako se radi kako treba. Jer, nemojmo se lagati, moto sport je zabava bogatih, a ne siromasnih. Zato je kod na tako malo vozila cije lezanje odusevljava.

      E, ja sam opet freak na lezanje, motor mi dodje onako usput. Stoga sam, sasvim logicno i konzistentno, mnogo vise paznje posvetio lezanju i upravljivosti nego motoru, i vremenski, i finansijski. Rezultat je jedno jako neobicno vozilo i naravno, vrlo subjektivno, meni po meri, a sigurno se svi ne bi slozili sa mojom koncepcijom.

      Ali, da bi iko STVARNO shvatio ono sto pricam, jedini realan nacin je da sedne za volan i proba sam. Inace ce ono sto pricam ostati kao jako sumnjiva tvrdnja; sumnja prestaje kada nastupi licno iskustvo.

      Ako iko pozeli da testira moju tvrdnju, treba samo da se dogovorimo kada i gde, naci ce se za toliko vremena.

      A potpuno prihvatam da je poredjenje ovog vozila sa potpuno serijskim ne bas adekvatno; ostajem i dalje delimicno rezervisan, jer kada se dodaju svi troskovi koje sam podneo, opet na kraju to vozilo, i tako izmenjeno, kosta oho-ho manje od serijskih sa kojima ga poredim. Naravno, uz neka dalja ogranicenja (gabarit, prostor, ukupna udobnost, opremljenost) koja meni ne smetaju, ali koju vecina kupaca ocekuje.

      No, bilo kako bilo, predlazem da ovde stanemo; posle svega recenog, ostaje jedino da se zainteresovani licno uvere u ono o cemu pricam.

      Pozdrav,
      DVV
      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

      Comment

      Working...
      X