Jos jedno pitanje oko uvoza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #16
    Koliko sam chitao u SAT-u SKORO a natji tju BR i skenirati...
    Moze i jedno i drugo....
    Shasija = BEZ MENJACHA, VESHANJA....
    Motor ko motor... Rezervni deo....

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #17


      Odlichno, chekam!
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #18
        Killaz...
        JBG nemam SKENER... imam SAT....
        Probao da slikam... ali... bezveze.....

        Ako si na NBG... Skikni do TC PIRAMIDA.... pa potrazi moj lokal...
        Tju da dam SAT pa skeniraj... ili shta vetj...

        Comment

        • level3
          CBC Senator XXL
          • 29.01.2006
          • 857
          • BGD, V.B. Karaburma

          #19
          Fizicka lica imaju pravo da uvezu nove i polovne delove, ali samo delove za automobil koji poseduju.

          Uslovi za uvoz polovnih i novih delova i sklopova su isti.
          Cela karoserija, nova ili polovna (nema ogranicenja), moze da se uveze pod istim uslovima kao i bilo koji deo automobila za koji je namenjena.
          Karoserija koja se uvozi moze da ima na sebi stakla, sedista, tapacirung i slicno ali ne sme da ima elemente ogibljenja (amortizere, spone, osovine...) niti motor ili menjac.

          C= carina PDV=porez

          Ceo motor: C=10% PDV=18%
          Ceo menjac: C=1% PDV=18%
          Cela karoserija: C=5% PDV=18%
          Branik: C=1% PDV=18%
          Amortizer: C=1% PDV=18%
          www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            ako moras da teras tu skoljku negde da je oni vide?
            1. gde moras da je teras ( adresa)
            2. jel mora da bude ogoljena ,da ostane samo ono sto pripada skoljci?
            3. jel zadrzavaju ili na licu mesta vrse Proveru?
            4. kako procenjuju koliko vredi polovna skoljka?
            5. sta treba imati od papira tog automobila?
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #21
              Postupak je moguć samo je bitno da ide kako se to kaže model na model.Ne može kao nekad da se uvozi Golf2 na papire Golfa1.Naravno neko može da ti uradi i uslužni uvoz ali to zaista mora da bude školjka bez trapova i sve ostale unutrašnje opreme.Ovo isto važi i za motor.Sve je prilično jednostavno a liku koji ti uvozi "deo" treba da daš kopiju saobraćajne dozvole tvog vozila kao i fotokopiju pasoša i ovlašćenje da ti izvrši uvoz!Staru školjku nemoj odmah otudjivati ako neko želi da je kasnije "vidi"a kada to uradiš odseci broj sa karoserije i čuvaj ga!
              Nikako ne savetujem "prčkanje" po šasiji jer za nikakve pare rizikuješ ne samo da ostaneš bez auta već i krivičnu(za falsifikat) a naravno i carinsku prijavu.
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                @zoranbg-posto sam se skoro detaljno raspitivao dosao sam do sledeceih saznanja
                skoljka se mora uvoziti po posebnoj proceduri, sto podrazumeva da se doveze na sleperu na granicni prelaz, tu se prijavljujei pokrece carinski postupak. carinik na granici izdaje propratnicu/ uputnicu i daje rok i gde se javljas za carinjenje.

                onda transportujes do te carinske ispostave, predas u carinski magacina pod carinski nadzor i pokreces proceduru carinjenja.

                kazu da je potrbno da doneses potvrdu MUPa da je auto za koji se trazi uvoz odjavljen, i da postoji razlog/zapisnik zasto uvozis.(ovo mi nije potvrdjeno, niko nije znao da li je obavezno ili samo preporucljivo imati).

                posle pregleda, carinik izdaje UCD, platis carinu i PDV prema proceni carinika, usput i speditera ako si uzeo (preporucljivo jer su manje vise svi u tom lancu povezani, i stite ledja jedni drugima-mislim na carinu koja ne haje mnogo za potrebe fizickog lica).
                moze da se desi da cekas nekoliko dana da carina zakaze pregled, a svaki dan cekanja kosta lezarinu (dranje koej mora da se plati).

                2. ne mora da bude ogoljena, ali ne moze da bude u stanju da je pokretna (nema tockove, osovine, trapove, motor ,menjac) samostalno.

                3. nema nikakve posebne provere, osim uobicajene u carinskoj proceduri.
                4. ne znam, rekli su mi odokativno, nema pravila.
                5. sve papire kao i za uvoz bilo kog automobila- odjavu u inostranstvu, kupoprodajni ugovor overen kod notara u zemlji kupovine, izvoznu carinsku deklaraciju doticne zemlje (to sve obezbedi onaj ko vrsi medjunarodnu spediciju, tu nemas neke brige).

                kvaka22, auto koji je stranac a ovde je fizicki, ne moze da prodje vec prvo mora da se vrati u zemlju porekla, tamo napravi svezi (bese do 15 dana) kupoprodajni ugovor i onda na sleperu doveze na pogranicnu carinu onako rasklopljen.

                usluga spedicije kosta oko 500-700 evra (ukupno, sa pratecim medjunarodnim papirima), rasklapanje do faze skoljke je procenjeno na 6-8 radnih sati a radni sat se obracunava po 75 evra.

                carina+PDV nase carine je procenjeno na 200-500 evra ukupno, troskovi domace spedicije, carinskog nadzora i slicno 150-200 evra ukupno.

                toliko sam saznao...

                i da se ceka(o) da zvanicno izadje u sluzbenom glasniku zeleno svetlo za uvoz skoljke, jer je to (navodno) ponovo i vrlo sveze dozvoljeno a bilo je do skora zabranjeno.

                to bi bilo sto bi rekli po PS-u, odnosno po proceduri kako je zakonski predvidjeno.

                otprilike sracunao sam da na takse treba odvojiti oko 1.000 evra minimalno, + sam auto tamo negde (sto je najjeftinije tamo) + trosak rasklapanja auta.

                sve u svemu cini mi se da je previse komplikovano za organizaciju, mnogo se ide na rec prema spediteru koji organizuje rasklapanje tamo negde a opet kosta toliko da se tesko isplati sve u svemu kada se saberu svi troskovi. (blizu 2.000evra prateci troskovi)

                da ne zaboravim ovde kosta ubacivanje motora, trapova oko 300 evra (rad domaceg majstora).

                strogo mi je receno da ne moze carinik da pregleda strano vozilo koje se ovde nalazi i dovezeno je ilegalno (tzv stranci) na svojim tockovima i nije prijvaljeno na granici pri ulazu.

                to je ono sto sam ja saznao iz vise izvora, nezavisnih i svi su isto rekli.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  ako neko zna kraci, brzi i jeftiniji put za uvoz skoljke, neka ne cuti, bicu vrlo zahvalan
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #24
                    Nedavno se moj otac raspitivao bas o tome ovde kod mene u bajinoj basti, izmedju ostalog je nasao jednu zenu koja radi za neku osiguravajucu kucu ovde kod nas u gradu, i koja mu je rekla da moze da mu mnogo pomogne sto se toga tice i da ne mora nista skidati sa auta, a ti posle sam skidaj potrebne delove i carini kako treba...
                    To je bilo samo neka okvirna prica, nista detaljno, ali ako ti nesto konkretno treba mozemo je kontaktirati i pitati za detalje i koliko to zadovoljstvo treba da se plati.... Dakle ako ti nesto treba konkretno, ti se javi, a ja cu da vidim sa tom zenom sve detalje, pa mozda i nesto napravimo....
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    Working...
                    X