Dizel u benzinca, tehnička i pravna pitanja.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mb12
    CBC Senator XXL
    • 06.11.2006
    • 640
    • Vrbas
    • Mazda 626 2.0 TD

    Dizel u benzinca, tehnička i pravna pitanja.

    Pozdrav ljudi,

    imam na "lageru" motor i menjač koji su perfektni iz Jette 2, 1.6 TD 51 kW sa sve papirima. U potrazi sam za karoserijom, ali mrka kapa. Uspeo sam naći iole normalnu ali od 1.6 benzinca. Ono što znam je da će se sve morati prebacivati od dizela, ali najviše me muči da li će sve ići šraf na šraf? Da li je potrebno osim motora i instalacija nešto još menjati?

    Takođe me muči i pravno pitanje, tj šta je sve potrebno od papirologije da bih na kraju registrovao takav automobil?

    Unapred hvalana pomoći.
  • chobo13
    CBC Senator XXL
    • 01.05.2009
    • 1274
    • pozega,srbija
    • AUDI,VW

    #2
    i instalaciju ne moras menjati,kod vw je mnogo uproscena instalacija.jedino ako posedujes od dizela od tog modela u koji ubacujes motor deo instalacije koji ide za motor,sva ostala instalacija je ista.a mozes samo da izbacis deo za elektronsko paljenje i da dodas instalaciju za grejace.nije velka nauka ako imas u blizini ok elktricara koji to poznaje.a sto se tice mehanike,u sustini je sve isto ako je neki benzinac sa 1.6 ili 1.8 motorom.za td ide samo veci hladnjak.kod 1.3 motora bi morao da menjas i menjac i birac i auspuh i jos nekih detalja,mada nisam to licno radio,ver ce se javiti neko ko je radio i ko poznaje taj deo.u sustini za dan dva sve moze da se sredi.sa pravne strane treba ti poreklo motora koji ubacujes i mislim da ti ne treba nikakav poseban papir ili atest.ako se taj motor vodi na nekom drugom licu treba ti i kupoprodajni ugovor...

    Comment

    • chaboo
      CBC Veteran
      • 17.06.2012
      • 195
      • Beograd V.Mostanica
      • citroen C5 hdi

      #3
      Sve ti je rekao chobo13, znaci samo da je 1.6 ili 1.8 sve pase cak i menjac moze da ostane od benzinca ali ako je 1.6 onda pase za obicnog dizela a ako je 1.8 onda za turbo dizela.Imas i plovak da promenis u rezervoaru pogotovu ako je benzinac sa ubrizgavanjem tada se moraju skinuti pumpe elektricne za gorivo.Sve u svemu veoma laka prepravka sve pase sraf na sraf i nosaci mogu da ostanu benzincevi iako su malo manje "bombe"samo hladnjak ,grejaci prva cev auspuha zbog ugla mora da se prepravi.Atest ne treba jer auto vec postoji sa tim motorom,mada je meni pametnjakovic pravio problem kada sam u audija 80 ubacio motor od golfa (oba bili td)jer kao nije ista marka itd. I kao oznaka motora ne postoji kod audija iako i. ptice na grani znaju da su to potpuno isti motori.Otkacis solje amortizera,celjusti kocnica naravno sve sa motora cetiri srafa od sanki i ceo motor i menjac spustis komplet vratis drugi podignes zakacis. Vidis kako zvuci lakopozz.

      Comment

      Working...
      X