Prema njemackim novinarskin insiderima Mercedes je znao da ce test propasti u hali koja je odabrana za televizijski izvještaj, naime da ce metalna struktura zgrade uticati na ucinkovitost radarskog sistema automatskog kocenja na S-klasi, i sugerisali da se demonstracija uopste i ne radi. Uprkos tome Specht je pricu htio napraviti pošto-poto pa se dogovorio sa Mercedesovim strucnjacima kako ce vozaci kociti i time simulirati automatsko kocenje za potrebe snimanja.
Kako bi prikazali korisnost "radarskih" kocnica hala je napunjena dimom, tada vozaci nijesu mogli vidjeti automobil ispred sebe, pa su Mercedsovi strucnjaci osmislili jedostavno low-tech rješenje: putem su postavili drvene ploce koje su vozacima trebale signalizirati kada kociti.
Na svoju žalost Mercedesovi strucnjaci su zaboravili kako su svoju S-klasu opremili vrhunskim ovjesom koji je "upio" neravnine pa su vozaci samo prošli preko ploca ne osjetivši ništa i ne znajuci kada kociti. Sudar i fijasko cijele demonstracije tada je bio neizbježan.
Specht je navodno dobio otkaz, a i nekolicina Mercedesovih strucnjaka ne spava mirno. No njima barem ostaje za utjehu saznanje o vrhunskom ovjesu, zar ne?
Kako bi prikazali korisnost "radarskih" kocnica hala je napunjena dimom, tada vozaci nijesu mogli vidjeti automobil ispred sebe, pa su Mercedsovi strucnjaci osmislili jedostavno low-tech rješenje: putem su postavili drvene ploce koje su vozacima trebale signalizirati kada kociti.
Na svoju žalost Mercedesovi strucnjaci su zaboravili kako su svoju S-klasu opremili vrhunskim ovjesom koji je "upio" neravnine pa su vozaci samo prošli preko ploca ne osjetivši ništa i ne znajuci kada kociti. Sudar i fijasko cijele demonstracije tada je bio neizbježan.
Specht je navodno dobio otkaz, a i nekolicina Mercedesovih strucnjaka ne spava mirno. No njima barem ostaje za utjehu saznanje o vrhunskom ovjesu, zar ne?

Comment