Zastava garantuje 160 000 km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DELracing
    CBC Veteran
    • 08.04.2005
    • 127
    • BGD

    #16
    A znaci to je tvoj prijatelj

    Daj bre, za to zna cela srbija. URBANA LEGENDA
    Ford Puma 1.7 16V
    Saab 9-3 1.9 TID

    Comment

    • Ch@os
      CBC Veteran
      • 02.11.2005
      • 173

      #17
      I ja sam cuo istu tu pricu samo vezano za radnika iz TAS-a iz Sarajeva vezano za prozor tadasnjeg Golfa-a.

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Moze se napraviti sve. Samo sto u KG nisu jos uvek napravili sta valja. Po meni su trebali da dovedu firmu iz Japana umesto Zabara. Jos odaaavno dok ih nije bilo u Evropi uopste. Dzabe pisem kad je sve politika
        Niste se nikada pitali kako to da ni jedna firma koja nesto vredi nema nista u SCG niti ce uskoro da ima. Ni ostale bivse republike nisu mnogo bolje. Jednostavno nas je neko naucio da budemo previse "pametni" pa nas zato i svrbi a to ce potrajati jos jako dugo.
        Vazno je da su stigli bankari sa svih strana. Pitam se samo sta ce banke tamo gde se ne kreditira proizvodnja ili je to opet prica o Dafini samo na drugi nacin

        Comment

        • Ch@os
          CBC Veteran
          • 02.11.2005
          • 173

          #19
          Slazem se u potpunosti.
          Kada su Koreanci bili u Zastavi i obisli pogon ne bi li usli u posao sa istom, konstatovali su da od cele fabrike takva kakva je vredi samo lakirnica. Inace raspitali su se za cenu zemljista tu odmah tik uz fabriku.

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Pa sigurno. Mi i ne znamo sta se desavalo. Nije to za narodne usi. Inace, ja mislim na period znatno pre Yugo America. Recimo jos 1975 a svakako jos pre 1980 dok je jos "car" bio ziv. Ne, ne, neko ocigledno ne zeli vec godinama da se desi nesto dobro u KG. Izgleda da je bolje da pocnu da sade sljive jer ocigledno da za drugo i nisu a verujem i da se vise isplati.
            To me podseca na "finu" devojku koja ne da nikome a kad dodje vreme rokne je bilo ko. Izgleda mi ipak da je Zastava postala baba-devojka koju sad niko i nece

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Niste se nikada pitali kako to da ni jedna firma koja nesto vredi nema nista u SCG niti ce uskoro da ima
              ima i te kako.
              US Steel odlicno radi.

              Siemens je poceo gradnju ogromnog poslovnog prostora, vrlo velika investicija.

              Henkel ima mnogo pogona ovde.

              Knauf podize upravo novu fabriku povelikog kapaciteta.

              S.A.P. naveliko radi

              Viesmann

              Cisco otvorio regionalni centar za CEE.

              znam za jos bar 5 najava jako ozbiljnih i globalno ogromnih firmi koje su direktno ovde preselile centrale.

              Coca Cola se preselila iz Grcke ovamo ( i kupuje izvore vode za flasiranje).

              itd....

              sada je mnogo drugacija situacija nego pre samo 3 godine...
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BRABUS
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2004
                • 2399
                • London

                #22
                Originally posted by dranix
                Niste se nikada pitali kako to da ni jedna firma koja nesto vredi nema nista u SCG niti ce uskoro da ima. Ni ostale bivse republike nisu mnogo bolje. Jednostavno nas je neko naucio da budemo previse "pametni" pa nas zato i svrbi a to ce potrajati jos jako dugo.
                Vazno je da su stigli bankari sa svih strana. Pitam se samo sta ce banke tamo gde se ne kreditira proizvodnja ili je to opet prica o Dafini samo na drugi nacin

                Ne slazem se s time, kao sto je brick naveo, ima jako dobrih firmi, a sve ce ih biti vise. Iz prostog razloga - profit koji moze da se ostvari prisustvom na trzistima Istocne Evrope je ogroman. Ne takav kao u npr. Kini, ali nema ni tolikog politicko-zakonodavnog rizika kao u Kini.

                Neznam koliko se secas, ali plate pre pocetka tranzicije su bile 80e u proseku....ako ih je i bilo. Sada su 250e. OK, nije mnogo, ali je ipak trostruko povecanje. Jesi mogao mozda slicno da zivis s istim parama, ali je zato drzava (A ti indirektno) placala subvencije za proizvode koje si kupovao.

                A sto se banaka tice, one trenutno skupljaju kajmak u tzv. retail banking sektoru, iliti radu sa privatnim stanovnistvom. Neznam kako si to pratio, ali sa povecanjem konkurencije se profitne stope banaka u tom sektoru smanjuju, a banke traze nova polja zarade. Pocinju da se formiraju investicioni sektori u bankarstvu, a to je sektor u kome lezi drasticno mnogo vise para nego u radu sa stanovnistvnom. Nova Dafina, ma daaj...

                Dakle, normalan ekonomski tok svakog tranzicionog drustva, sa svim svojim prednostima i nedostacima (zavisno odakle gledas). Cenu tranzicije uvek placa nizi sloj drustva i to je neminovno, nikoga nije zaobislo, pa nece ni nas.


                Svako poredjenje sa soc-realizmom i prividom drustvenog uspeha je bespredmetno.....

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #23
                  Sto se tice bankarstva broj banaka se smanjuje a sto se tice poslovanja zelenaski je i uglavnom samo posrednicki. Meni je smesno kad vidim kolike su kamate na kredite i na sta sve pristaju inace relativno siromasni gradjani SCG. Zakon ponude i potraznje
                  Daj boze da bude i vise od onoga sto Brick kaze kad nije bilo i pre. Bolje ikad nego nikad.

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #24
                    pre cu od ortaka zelenasa da pozajmim pare da kupim nov auto nego od ovih suludih banaka. dace mi covek iste uslove, garant!
                    inace, mislim da onaj ko kupi kola na maratonski lizing ipak zazali na kraju sto je uopste usao u celu pricu.

                    kako je kod vas, malo severnije? (a da nije odgovor Hladno. Al hebiga standard!)

                    ma zastava prva treba da daje beskamatne kredite. i da placa kasko i ostale troskove. i da ljubi triput svakog ko se danas opredeli za njihov auto...
                    opet ovim zakonom o uvozu ne stite ni kvalitet, ni prirodu, vec samo onaj nazovi ostatak od nekadasnje fabrike automobila...
                    .

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #25
                      @Dekideki

                      da...ali Banka nece da ti polomi palac ako nevratis pare na vreme
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        novac je roba. beskmatani kredit ne postoji, kao ni besplatni rucak na poklon.

                        kod nas je dugo decenija novac bio sporedna kategorija koja nije imala nikakvu vrednost (decenijama visoka inflacija) a banke su se samo tako zvale i nisu komercijalno poslovale pa smo stekli cudne navike.

                        sada je klatno otislo malo dublje u kontra stranu, pa banke usled velike potraznje za novcem lako nalaze klijente i uz skup novac.

                        trenutno je razlika aktivne i pasivne kamate oko 1% mesecno sto je jaaako mnogo za zapadne pojmove ali je i glad za novcem kod nas jaaako velika i cesto nerealne su zelje (daleko iznad mogucnosti) u raznim segmentima.

                        pozitivno je sto postoji jasna ponuda i izbor pa ko zeli da pozajmljuje novac za vise nego sto realno ima prihode nema smetnji. ali onda kada treba da se vrati mora i vise da se radi (prudkitvnije) da bi mogao da se zatvori krug a to podstice razvoj znanja i vestina odnosno zaposljavanje i veci rad.

                        ukratko, ulazimo polako u normalne svetske tokove gde vlasnici love diriguju podosta uslova ostalima...
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          To je i sasvim normalno da je tako. Za sve postoji mamac. Samo da upali stos i da se probudi vecina i da ima motiv za angazovanjem jer je posledica toga zarada a onda je lakse.

                          Comment

                          • dekideki
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1914
                            • Beograd

                            #28
                            da mi je samo da vidim da li i koliko para od carine na uvoz stranih novih kola koja "stiti" Zastavu ide u razvoj Zastave...

                            naravno, zezao sam se u prethodnom postu. nema nista "za dz", NAJZAD. i ovde kod nas to da se desi... samo da se uskladimo i prestanemo, sto bi "Mile tranzicija sa Chubure" rekao: "da se kurchimo".

                            Evropa ili smrt
                            .

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #29
                              Ne umire se bas tako lako ali je ipak udobnije ziveti lakse do tada.

                              Comment

                              • Dutchman
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 741
                                • Vracar centar sveta

                                #30
                                Pa svojevremeno je uvoznik daewoo-a obezbedio dill za zastavu da proizvode matiza... da iznajme jednu traku u zastavi opreme je novim mashinama zaposle 100radnika i daju im po 2soma jura platu.... i na kraju da sa svim troshkovima auto bude ispod 6soma eura nov... shto se pokazalo kao moguce poshto bi se carina placala samo na delove a ne i na izradu itd itd...

                                U zastavi su im rekli mi to necemo za te pare da radimo... i shta da radimo sa ostalih 5000radnika... u fazonu ko ce da kupi posle juga za soma manje...

                                Takav smo mi narod ista ta zastava je 92 isporuchila u poslednjem kontignetu cz 99 isporuchila amerima 90hiljada komada... pa vi vidite da imamo i inzinjera i pameti da napravimo kvalitetno... najveci problem shto su se ljudi navikli da na posao idu da popiju kafu i prochitaju novine a ne da rade....
                                Prevelika slika u potpisu!

                                Comment

                                Working...
                                X