RS4 na TopGear

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    RS4 na TopGear

    Mada je vec pomenut u rubrici Noviteti (ako se ne varam)...

    Ali gledam auto sinoc na TopGear-u...

    Mada je Clarkson od onoga shto je trebalo da bude road test ili shta vec napravio celu feshtu i bez potrebe izgubio vreme koje je mogao bolje da iskoristi, sasvim se dovoljno moglo videti, ali i chuti...

    Mislim, ono stvarno ideeee... Reche Jeremy da je bolji od M3-ke, mada ima dva cilindra i jedno 100-nak konja vishe, pa je za ochekivati... U svakom sluchaju je Audijev V8 FSI po svemu sudeci jedan od boljih motora koje videsmo u poslednjih par godina. Crveno na 8250 rpm i onaj zvuk... Za respect...

    Bice dostojna konkurencija kad izadje novi M3 V8 koji je u pripremi...
    http://www.bmw.tv
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #2
    Mnogo opasan auto, cak ga nesto i ne bih poredio sa ostalim Audijima. Mislim da je kategorija za sebe. Posle godina lupanja kompleksa od strane BMW po pitanju izvlacenja snage "iz metala" (Audi i Mercedes su uvek morali da se dopinguju sa kompresorima i turbom da bi dostigli BMW), Audi je najzad uspeo da napravi stvarno sjajan auto i po svemu sudeci sjajan motor. Jedino je malo mnogo skup - 70000 evra, 20000 vise od M3, vise i od M3CSL, koji je opasno brz i lagan. Btw, za te pare moze da se kupi i novi Corvette Z06 od 500ks... S obzirom koliko su novi BMW "lepi" ne bih se mislio dva minuta - uzeo bih Audi sigurno (da mi je neko rekao pre 3-4 godine da bih Audi uzeo u zivotu pre M3, rekao bih mu da je lud...). Cekamo i Alfu 159 GTA, i ona ce pored M3 biti dostojan rival za RS4.

    Comment

    • BRABUS
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2004
      • 2399
      • London

      #3
      Uh, gledao i ja Top Gear proslu epizodu i zanemeo Auto je vrh vrhova....a i sam prilog mi se mnogo dopao. Definitivno su zadali domaci BMW-u i MB-u. Cisto sumnjam da ce Alfa ili bilo ko drugi evropski proizvodjac da proizvede dostojnog konkurenta sto se performansi tice. Ako u pricu udje i cena, onda ce svakako da bude konkurentna.

      Evo i klipa

      http://www.autoclips.net/detail.php?par ... video=3276


      za celu emisiju - www.wrxfanatics.com pa na video sekciju

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        @Brabus
        Alfa ce imati preko 400ks, 3.2 biturbo ili V8 kompresor konfiguraciju, 4wd sa tri diferencijala i sigurno ce biti konkurentna sa perfomansama ako budu poradili na smanjenju tezine (a hoce prema najavama)...i bice jeftinija. Takodje, s obzirom na izvornu konstrukciju mislim da bi mogla imati bolje vozne osobine od Audija. Ostaje da se vidi, Alfa se jos nije pojavila, a Audi je tu i stvarno je strasan. Bas bih voleo da ga provozam...[/quote]

        Comment

        • BRABUS
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2004
          • 2399
          • London

          #5
          Daj Boze starce, voleo bih da vidim kako Alfa GTA dere M3

          Ali s obzirom da je u auto industriji danas uglavnom direktno proporcionalan odnos izmedju ulozenog u razvoj i dobijenog, i to sa kakvim sredstvima za R&D ove kompanije raspolazu, skeptican sam...

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #6
            Brabus,nemoj da zaboravis da je Alfa mnogo pre bmw-a i audi-a pravila takve masine i da JAKO dobro znaju kako,samo je do sad problem bio finansijske prirode,a to sad vise nije problem.......
            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Znam da se radi o direktnom ubrizgavanju motora, ali chini mi se da Jeremy nije pomenuo tip aspiracije... Ima li RS4 turbinu, ili neki supercharger?

              Koja je josh "fora" sa tim motorom, bash malopre gledam: performanse i torque su mu izvanredni u celom opsegu rpm, 90% Nm od nekih 2400 do 7500 rpm!

              Stvarno motor za respect! =]
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #8
                @overspeed
                Pa u tome je majstorstvo - nema turba, biturba..., nema kompresora...Uspeli su ono sto su BMW, Honda, Alfa, Toyota, Renault (da ne spominjem eksluzivnije firme...) i jos poneki uspevali godinama - da izvuku maksimalnu snagu "iz metala", a sto je predstavljao veliki kompleks za Mercedes i VW/Audi koji su morali da se ispomazu sa pomenutim sredstvima . Jednostavno, koriste plodove iskustva sa LeMansa, zbog toga motor ima tako dobar radni opseg. Mislim, nemam nista protiv nadpunjenja u odredjenim konfiguracijama i za odredjene svrhe (i to je neko konstrukciono majstorstvo svakako...), ali sportskim recnikom receno vise cenim "one sto treniraju", nego one sto se "dopinguju". Audi je trenirao, trenirao i najzad "dosao u kondiciju".

                Comment

                • BRABUS
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2004
                  • 2399
                  • London

                  #9
                  Originally posted by Sasha
                  Brabus,nemoj da zaboravis da je Alfa mnogo pre bmw-a i audi-a pravila takve masine i da JAKO dobro znaju kako,samo je do sad problem bio finansijske prirode,a to sad vise nije problem.......

                  Ja upravo o tome i pricam....o finansijskom aspektu. Jeste Alfa na putu oporavka, ali tesko da moze da parira po finansijama velikoj trojci...

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Mislim, nemam nista protiv nadpunjenja u odredjenim konfiguracijama i za odredjene svrhe (i to je neko konstrukciono majstorstvo svakako...), ali sportskim recnikom receno vise cenim "one sto treniraju", nego one sto se "dopinguju". Audi je trenirao, trenirao i najzad "dosao u kondiciju".
                    Tu mislimo isto... Uvek sam pre svega cenio prirodno aspirirane motore koji bi trebalo, po definiciji, da u poredjenju budu daleeeko iza turbo i supercharged motora, ali situacija nije bash uvek takva. Dokaz je i "M" filozofija izrade motora sa "domacim zadatkom" od 100+ KS/1000 ccm, a sada i ovaj FSI motor... Ne znam zbog chega, ali takvi motori su me uvek odushevljavali, nekako su mi uvek bili sinonim za pravog sportistu (bez dopinga )...

                    Mada, odavno se shushka da Motorsport sprema turbo verziju modela 130i Voleo bih da vidim i to, samo kao eksperiment, a nikako kao promenu kursa u proizvodnoj filozofiji.

                    U svakom sluchaju u ovakvim motorima, tipa FSI, je buducnost... I ovaj je glatko izvukao preko 100 KS na litru zapremine, tako da... Ostaje interesantno videti kakav odgovor spremaju ostali igrachi... =]
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #11
                      @overspeed
                      BMW sprema dva turbo motora, jedan je od 2,5 litra, a za drugi ne mogu da se setim. Znas kako je...treba ulagati u motore sa novim gorivima, elektroniku, ulagalo se mnogo u dizele...a to kosta i ne moze se sve odjedanput, a benzinski motor je dosao do neke granice razvoja kada neka unapredjenja laici ne mogu mnogo ceniti jer se mnogo ne primecuju, pa se samim tim i nece isplatiti. A laici ko laici, tj. trziste traze sve vise i jace...a sa turbom ili kompresorom to mozes relativno jednostavno da postignes. Odnosno, mnogo je lakse "nabacati misice sa dopingom, nego se ubijati od treninga". Druga je stvar sto posle stradaju "bubrezi, jetra i ostali organi"...razumes me, he, he. Sem toga ima tu i tzv. mode - dok je turbo bio u F1 bio je mega popularan, kada su ga zabranili u F!, onda su svi poceli da pljuju turbo i da forsiraju kubikazu, viseventilsku tehnologiju, dve svecice, varijabilno upravljanje bregastim, itd, itd. Sada se opet moda malo menja. Sve je to u sklopu potrosackog mentaliteta. Najvise me nervira u celoj prici kada pokusavaju da nam "slkrate pamet" i da nas ubedjuju u nesto potpuno suprotno u odnosu na ono sto su zagovarali pre samo neku godinu. Primera ima dosta u svakom segmentu razvoja (dizajn, motori, pogon...), nego da ne duzim, i ovo je van teme...

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Ne slazem se sa konstatacijom da je buducnost u normalnim motorima bez turba. To jos uvek samo radi Ferarri ali su enormne zapremine a ovaj Audi ima "samo" 4.2 litra. Pa i nije nesto za toliku kubikazu. To sto je vozilo od sofisticiranih materijala je drugo i za svaku pohvalu. Ipak, to je auto sa cetvoro vrata ako neko nije primetio a to govori vise nego performanse. U smislu ciljne grupe buducih vlasnika i namene vozila. Takodje nece dugo opstati sa tom cenom. Dzabe ispipavaju puls. Inace je firma sa svojim novim automobilima za veliki respekt u odnosu na druge. Takodje ne verujem da se utrkuju sa BMW ili ostalima. To se MI utrkujemo ko je bolji a ko ovakav ili onakav i to uglavnom u nasoj masti. Poslovi i proizvodnja a bogami i razvoj su nesto sasvim drugo. Ovo zadnje je najmanje sto bi nas obicne korisnike trebalo da zanima. Audi je uvek imao svoje kupce ali za neke druge vrste vozila (uglavnom diesel) ili za one pro sportske. Sredina, sto se tice benzinaca je bila mrsava uvek. Ne cini li vam se da nemacki mit sve vise i vise postaje SAMO mit kad pogledamo sta nam sve nude Japanci. Zivi bili pa videli

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          Pazi, u onom postu nisam mislio da je buducnost u motorima tipa FSI zato shto su bez turba, vec o benzinskim motorima sa direktnim ubrizgavanjem.

                          Turbinom ili superchargerom je najlakshe izvuci puno snage iz date radne zapremine, a troshkovi izrade su apsolutno opravdani snagom koja se dobija zauzvrat. To je najkraci i najlakshi put ka dobijanju velike snage iz malih radnih zapremina motora.

                          E sad, direktno ubrizgavanje u kombinaciji sa turbom, superchargerom, kompresorom ili chim vec je ono uchemu je buducnost. Mada, moje odushevljenje ovim motorom proizilazi iz chinjenice shto je FSI prirodno aspiriran.

                          Znachi, buducnost je u kombinaciji direct injection + nadpunjenje, shto sve omogucava manje radne zapremine a istovremeno odrzhanje/povecanje performansi.

                          Ipak, meni je gust kad neko izvadi preko 100 KS iz litre zapremine prirodno aspiriranog motora, i takve cenim pre i vishe od svega.

                          Bez obzira na to o kojem se brendu radi...
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            #14
                            @dranix
                            Itekako se proizvodjaci utrkuju i gledaju sta "onaj drugi radi". To im je jedna od glavnih aktivnosti. Da to ne rade ne bi postojale "klase" automobila...

                            Izgleda da te nervira mitologija oko nemackih kola. I mene nervira, ali ona je proivod agresivnog sirenja te mitologije ovde u Srbiji, kao i apsurdna neobjektivnost nemacke velikotirazne auto stampe. U stvari nemacka kola tu i nisu toliko kriva. I ne volim to nacionalno predodredjenje...nemacko, japansko, italijansko...Ja to gledam usitnjenije - prema proizvodjacu, tipu, sve do pojedinacne verzije nekog modela. Jer svaki ozbiljan proizvodjac ima svoju inzenjerijsku skolu i filozofiju koja je prica za sebe. Ako je RS4 strava, treba to reci iako me nervira sto gangsteri i celavci ovde bahato voze Audi, sto kad sednes u taxi vozac odmah krene da kuka kako bi zeleo Passata, sto kad me vide u Alfi kazu "pa sto si to kupio, mogao si da kupis Golfa", sto me gledaju belo i mrze me kad im ja na to kazem "a sto bih kupovao Golfa, kad sam kupio Alfu, valjda treba da napredujem, a ne da nazadujem..." A u stvari ima toliko dobrih nemackih kola...ali nisu bas sva toliko dobra k`o sto se siri prica. Inace, svi imaju svoju mitologiju, ne samo "nemci".

                            Nisi u pravu sto se tice proizvodjaca koji se baziraju na sauger motorima. Nije Ferrari tu jedini, vec je vecina jos uvek na toj koncepciji, da ne nabrajam sada. Turbo se vraca, ali nije jos uvek dominantan.

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              Upravo tako Starce,
                              Mislim da ce mnoge proizvodjace u velikoj meri omesti sve rigoroznije norme a posebno one ekoloske. Gde bas sad kad je sve tako lepo pocelo. Cinjenica je da ima trenutno jako veliki broj zaista i dobrih i lepih automobila vise nego ikada i da niko nije toliko los za ignorisanje. Te price da bi neko nesto hteo a ne zna ni sam zasto su posledica reklama i urbanih legendi a ima i istine o dokazanom kvalitetu nekog proizvoda ali je to vec stari proizvod. Za nove je malo problem. Nego neko mora biti i zrtveni jarac pa da nam posle prica kako je prosao. Salim se ja samo i cenim nemacke automobile koliko oni to zasluzuju nego sam protiv jednoumlja u svakom smislu. Cilj foruma i slicnih informativnih sadrzaja je upravo to da se saznaje sto sire i da se ne palimo kao mali na sve sto nam se ponudi kao "mamac". Zaista me raduje da vidim da se pojavi neki zaista sjajan auto a ima ih bas dosta poslednjih godina. Verujem da je svaki moderni koncept zanimljiv i da ima tehnickog i svakog drugog opravdanja iako se to mozda ne da primetiti na prvi pogled. Nazalost ko zna sta su renomirani proizvodjaci sve sposobni da naprave a nikada se nece pojaviti na svetlu dana iz opet ko zna kojih a ipak sasvim logicnih razloga. Svakako da je RS4 sjajan auto a ima i sa kojim slicnim da se poredi sto celu pricu cini jos zanimljivijom. Jedino ne znam sta ce da urade sa cenom. 70k evra nije ni malo jevtino

                              Comment

                              Working...
                              X