Koliko moze preci mali motor poput 1.2 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mb12
    CBC Senator XXL
    • 06.11.2006
    • 640
    • Vrbas
    • Mazda 626 2.0 TD

    Koliko moze preci mali motor poput 1.2 ?

    Pozdrav ljudi,

    gledam neke "univerzale/porodicne" automobile, i tako mi upadaju u oci doblo,kangoo, dok partner/berlingo malo manje. Elem, gledam Fiat Doblo, i drze fine cene u Nemackoj, dok Renault Kangoo su smesne cene i veci izbor. Imam dizela, generalno uzeo bih benzinca ali ako upadne neki dobar nije prblem. I tako kao sto sve znam o fiatovom JTD-u, i Renaultovom 1.5 DCi ( koliko vidim pljuju ga zbog losi pumpi za gorivo do 2004 godista ), toliko ne znam nista o malim benzicima u njima. Za oko mi je zape 1.2 u Kangoo. Nista specijalno, od tacke A do tacke B, plus sto se moze uzeti sa nekih 120000 km za oko 1000-1500 evra.

    E, sada generalno pitanje, male kubikaze poput ove od 1.2, koliki je optimalni zivotni vek ovih motora, i da li je kraci od vecih kubikaza. Koliko je optimum preci sa ovakvim motorima? 250k, 300k ili vise?

    P.S.

    Znam, najbolje bi bilo uzeti doranu "kubikazu" i brdo kW, ali to mi ne treba, pa oud i ova dilema
  • WEST 014
    CBC Senator XXL
    • 17.08.2010
    • 862
    • Valjevo
    • Audi A4

    #2
    Mislim da to niko ne moze reci. Moze da umre na 150 000, a moze da ide do 500 000. Zavisi kako je i gde vozen. Da li je ulje menjano na 10 000 ili na 30 000. Evo recimo drugar vozi Kangoo 1.2 na plin, zgazio je 200 000, i dalje radi kao sat. Ja nekada koristim taj auto, i osim sto mu fali malo snage, auto je sasvim korektan. Ne znam sta podrazumevas pod zivotnim vekom motora. Mozda neces morati da radis komplet generalku, vec osvezenje od par stotki, mozda ces ubaciti drugi motor za 300e.... A mozda je i jeftinije ulaganje samo u motor, nego u kvacilo, amorte, trap, kocnice, itd...

    Comment

    • mb12
      CBC Senator XXL
      • 06.11.2006
      • 640
      • Vrbas
      • Mazda 626 2.0 TD

      #3
      Znam ja to, ali generalno, da uzmemo npr Fiat doblo 1.9 jtd 77kw i Fiat doblo 1.2 48/44 kw, i da ih teoretski isto vozimo, u istim uslovima, isto odrzavamo...htedoh pitati za koliki "zivotni vek" su predvidjeni?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Ja sam ugradio gas u nekoliko Kangua koji su u izuzetno teškoj eksploataciji, prešli su svi preko 600K bez nekog zglavnog održavanja, rekao bih više nikakvog.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Drugar je sa novim sluzbenim puntom tj zastava 10 na prvoj reg imao 99000km

          kasnijih god manje ali posle 5 godine preko 300000km i auto je bio kao nov.

          Motor ne trosi ulje na leru se ne cuje. Generalno su slabiji motori al mogu dosta da prodju

          i odrzavanje je smesno.

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Većina motora u standardnim putničkim vozilima se danas projektuje na 250k km do 300k km. Ipak, većina tih vozila pređe i 2x više bez ikakvih problema. Fabrika projektuje trajnost vozila kombinujući maksimalnu težinu vozila, namenu istog sa snagom motora i menjačem. Sama vrednost amortizacije u eksploataciji motora je vrlo mala, čak i niža od vrednosti eksploatacije nekih drugih sklopova. Trajnost motora je bila bitna nekada kada se vozilo sastojalo od školjke, motora i točkova. Danas kada imaš sijaset potrebnih i nepotrebnih komponenti, a bez kojih vozilo ne radi ispravno, trajnost motora i nije bitna.
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            Working...
            X