Pozdrav ljudi,
gledam neke "univerzale/porodicne" automobile, i tako mi upadaju u oci doblo,kangoo, dok partner/berlingo malo manje. Elem, gledam Fiat Doblo, i drze fine cene u Nemackoj, dok Renault Kangoo su smesne cene i veci izbor. Imam dizela, generalno uzeo bih benzinca ali ako upadne neki dobar nije prblem. I tako kao sto sve znam o fiatovom JTD-u, i Renaultovom 1.5 DCi ( koliko vidim pljuju ga zbog losi pumpi za gorivo do 2004 godista ), toliko ne znam nista o malim benzicima u njima. Za oko mi je zape 1.2 u Kangoo. Nista specijalno, od tacke A do tacke B, plus sto se moze uzeti sa nekih 120000 km za oko 1000-1500 evra.
E, sada generalno pitanje, male kubikaze poput ove od 1.2, koliki je optimalni zivotni vek ovih motora, i da li je kraci od vecih kubikaza. Koliko je optimum preci sa ovakvim motorima? 250k, 300k ili vise?
P.S.
Znam, najbolje bi bilo uzeti doranu "kubikazu" i brdo kW, ali to mi ne treba, pa oud i ova dilema
gledam neke "univerzale/porodicne" automobile, i tako mi upadaju u oci doblo,kangoo, dok partner/berlingo malo manje. Elem, gledam Fiat Doblo, i drze fine cene u Nemackoj, dok Renault Kangoo su smesne cene i veci izbor. Imam dizela, generalno uzeo bih benzinca ali ako upadne neki dobar nije prblem. I tako kao sto sve znam o fiatovom JTD-u, i Renaultovom 1.5 DCi ( koliko vidim pljuju ga zbog losi pumpi za gorivo do 2004 godista ), toliko ne znam nista o malim benzicima u njima. Za oko mi je zape 1.2 u Kangoo. Nista specijalno, od tacke A do tacke B, plus sto se moze uzeti sa nekih 120000 km za oko 1000-1500 evra.
E, sada generalno pitanje, male kubikaze poput ove od 1.2, koliki je optimalni zivotni vek ovih motora, i da li je kraci od vecih kubikaza. Koliko je optimum preci sa ovakvim motorima? 250k, 300k ili vise?
P.S.
Znam, najbolje bi bilo uzeti doranu "kubikazu" i brdo kW, ali to mi ne treba, pa oud i ova dilema

Comment