Prvo, da li je moguce da se ovde nije pokrenula debata na ovu temu posto na drugim forumima kljuca ? Tim povodom resih da napisem koju rec i iznesem svoje vidjenje na ovu temu.
Ne znam odakle da pocnem, dal od pocetka ili kraja ali nekako mi sve sto sam procitao zvuci nedovoljno ubedljivo. Oma na pocetku da se ogradim, nisam pristrasan niti branim nemacku auto industriju a pogotovo ne dizel sektor jer i sam nisam ljubitelj istog i mislim da bi ga trebalo zabraniti jer je isti krivac za mnogo boljke koje nas snalaze.
Elem, kao sto rekoh, ni jedan tekst me nije ubedio u pricu jer jedino sto se kaze je da su "nemci ubacili softver koji lazira parametre stetnih izduvnih gasova" . Ima li ko da mi objasni ovo posto na netu nisam nasao objasnjenje. Kako je moguce da se podaci laziraju ako odem na gas test i onaj tamo mi zabode sondu u izduv? Opste je poznata stvar da danasnji motori sa direktnim ubrizgavanjem na leru rade sa siromasnom smesom bas iz tog razloga da na semaforu ne bi davili prirodu. Ovo se odnosi na benzince ne znam da li je tako i sa dizelima.
Drugo, zasto bas ameri kukaju, oni koji su tek nedavno potpisali KYOTO sorazum o smanjenju emisije stetnih gasova, oni koji koriste najnekvalitetnije gorivo na svetu i u krajnjoj liniji, oni koji svako malo nalaze nacin da preko nemaca gaze evropu. Zasto, jer evropa koristi ruski a ne njihov gas ?!?
Ako se vratimo na pocetak price i recimo da je tako kao sto jeste, da li to znaci da auto industrija tj sama prozivodnja dizel motora nije mirdnula od E4 standarda tj da ne pomazu nikakvi egerovi, fapovi i ostala sranja. samim tim namece se pitanje, zasto se toliko forsira dizel kad je i sama prozivodnja istog skupa tacnije, od jednog litra sirove nafte, dobije se cca 60% benzina, 30ak% dizela a ostalo pada na nusprodukte tipa petrolej, loziva ulja, propan/butan i td.
Kao sto rekoh, meni licno ovo lici na jos jedan vid disciplinovanja gospodje nam germanije tj demonstracija sile od strane USA. Zasto se Kina nije pobunila a njeno trziste je negde egal sa US ako ne i vece u poslednje vreme. Zasto bas sad a ne pre 3 ili 5god ?
Ne znam odakle da pocnem, dal od pocetka ili kraja ali nekako mi sve sto sam procitao zvuci nedovoljno ubedljivo. Oma na pocetku da se ogradim, nisam pristrasan niti branim nemacku auto industriju a pogotovo ne dizel sektor jer i sam nisam ljubitelj istog i mislim da bi ga trebalo zabraniti jer je isti krivac za mnogo boljke koje nas snalaze.
Elem, kao sto rekoh, ni jedan tekst me nije ubedio u pricu jer jedino sto se kaze je da su "nemci ubacili softver koji lazira parametre stetnih izduvnih gasova" . Ima li ko da mi objasni ovo posto na netu nisam nasao objasnjenje. Kako je moguce da se podaci laziraju ako odem na gas test i onaj tamo mi zabode sondu u izduv? Opste je poznata stvar da danasnji motori sa direktnim ubrizgavanjem na leru rade sa siromasnom smesom bas iz tog razloga da na semaforu ne bi davili prirodu. Ovo se odnosi na benzince ne znam da li je tako i sa dizelima.
Drugo, zasto bas ameri kukaju, oni koji su tek nedavno potpisali KYOTO sorazum o smanjenju emisije stetnih gasova, oni koji koriste najnekvalitetnije gorivo na svetu i u krajnjoj liniji, oni koji svako malo nalaze nacin da preko nemaca gaze evropu. Zasto, jer evropa koristi ruski a ne njihov gas ?!?
Ako se vratimo na pocetak price i recimo da je tako kao sto jeste, da li to znaci da auto industrija tj sama prozivodnja dizel motora nije mirdnula od E4 standarda tj da ne pomazu nikakvi egerovi, fapovi i ostala sranja. samim tim namece se pitanje, zasto se toliko forsira dizel kad je i sama prozivodnja istog skupa tacnije, od jednog litra sirove nafte, dobije se cca 60% benzina, 30ak% dizela a ostalo pada na nusprodukte tipa petrolej, loziva ulja, propan/butan i td.
Kao sto rekoh, meni licno ovo lici na jos jedan vid disciplinovanja gospodje nam germanije tj demonstracija sile od strane USA. Zasto se Kina nije pobunila a njeno trziste je negde egal sa US ako ne i vece u poslednje vreme. Zasto bas sad a ne pre 3 ili 5god ?
Comment