Vozim Lagunu II 2002god. 1.9dci 120ks 6b. U mom je vlasnistvu vec 8god. Generalno sam zadovoljan autom, iako je to skupa igracka za nase standarde ali ajde, neki porok moras imati. Imao sam nekih bolesti tipicnih za lagunu, sve ostalo sto je menjano bilo je zbog isteka resursa i servisa na odredjenoj kilometrazi. Koliko mi je auto presao nemam predstavu, a nikada o tome nisam nesto puno ni razmisljao, jer kad nesto kupis to je to, nema nazad. E sad, u naredne npr. 2god. me ceka prvo veliki servis, onda zamena plocica, kupovina novih guma i sigurno jos ponesto sto ce se pojaviti kao iznenadni kvar. Sto se zamajca tice cuje se ali jos uvek nemam nikakvih problema sa transmisijom ali ako i kad to dodje na red eto zgode. I sve to ne bi bilo problem da auto nije godiste koje jeste. Ima i ona izreka, bolje sredjivati svoj krs nego tudji, slazem se. Ali i pored toga na momente mi prolazi kroz glavu da auto zamenim za mladji, dakle ne kao nov, samo po godistu mladji.
Da kazem 99% sam siguran da bi to bila Laguna. Zasto? Imam servis koji mi je blizu, kom verujem i jednostavno ne zelim da se stresiram kroz pronalazak adekvatnog i koliko toliko postenog majsota za neku drugu marku. Drugo, auto planiram da zadrzim sigurno 4-5god. tako da mi pad cene i teza prodaja nisu bitni (svaka roba ima svog kupca, ako nista drugo onda bar uz prihvatljivu cenu). Karavan ili limuzina nije mi presudno. Jednostavnom volim komociju te vrste, a i osecam se sigurnim (aktivno i pasivno). Znam da su mnoge decije bolesti resene restylingom, a znam i da to ne mora biti adut kada je rec o kupovini polovnjaka. Godiste koje me zanima je 2006-2007.
Ono sto me najvise trenutno zanima jeste motor. Ovaj koji posedujem 1.9dci sa 120ks je po meni neki minimum za auto takvih gabarita. Tu pre svega mislim na medjuubrzanja, odrzavanje putnih brzina na auto putu, potrosnju itd. Znam da se u kasnijim serijama pojavljuju motori od 130, 150 i 170ks. Svi su 2.0 dci. Da li svi imaju lanac? Da li se konstrukcijski po necemu razlikuju posto postoji ocigledna razlika u snazi? Koji ima FAP filter i koliko je on u praksi glavobolja za vozaca? takodje, zanima me u potrosnja ovih motora u odnosu na 1.9dci. Sto se mog iskustva sa autom koji trenutno vozim tice, gradksa voznja je 8-8.5lit, dok je na otvorenom milina voziti npr. na 120km/h u 6. stepenu prenosa trosi 5.5lit.
Postavicu i primere sa oglasa koji su mi zapali za oko cisto kao dopunu svega gore napisanog.
Da kazem 99% sam siguran da bi to bila Laguna. Zasto? Imam servis koji mi je blizu, kom verujem i jednostavno ne zelim da se stresiram kroz pronalazak adekvatnog i koliko toliko postenog majsota za neku drugu marku. Drugo, auto planiram da zadrzim sigurno 4-5god. tako da mi pad cene i teza prodaja nisu bitni (svaka roba ima svog kupca, ako nista drugo onda bar uz prihvatljivu cenu). Karavan ili limuzina nije mi presudno. Jednostavnom volim komociju te vrste, a i osecam se sigurnim (aktivno i pasivno). Znam da su mnoge decije bolesti resene restylingom, a znam i da to ne mora biti adut kada je rec o kupovini polovnjaka. Godiste koje me zanima je 2006-2007.
Ono sto me najvise trenutno zanima jeste motor. Ovaj koji posedujem 1.9dci sa 120ks je po meni neki minimum za auto takvih gabarita. Tu pre svega mislim na medjuubrzanja, odrzavanje putnih brzina na auto putu, potrosnju itd. Znam da se u kasnijim serijama pojavljuju motori od 130, 150 i 170ks. Svi su 2.0 dci. Da li svi imaju lanac? Da li se konstrukcijski po necemu razlikuju posto postoji ocigledna razlika u snazi? Koji ima FAP filter i koliko je on u praksi glavobolja za vozaca? takodje, zanima me u potrosnja ovih motora u odnosu na 1.9dci. Sto se mog iskustva sa autom koji trenutno vozim tice, gradksa voznja je 8-8.5lit, dok je na otvorenom milina voziti npr. na 120km/h u 6. stepenu prenosa trosi 5.5lit.
Postavicu i primere sa oglasa koji su mi zapali za oko cisto kao dopunu svega gore napisanog.
Comment