U pitanju je auto iz naslova, benzinac sa automatskim menjacem. ne znam da li je 2008 ili 2009 god, uglavnom na prelazu je izmedju tog starijeg i novijeg modela. Sto se opreme tice ne znam da li je Type S ali znam da ima sve zivo sem fabricke navigacije. Auto na satu ima manje od 100 kkm i odrzavan je redovno. Jedina mana je sto ima dosta sitnih ogrebotina ali verujem da dobro poliranje to moze da sredi, inace nikada nije udaran.
Moje pitanje bi bilo sta mogu da ocekujem od tog auta ako bih ga kupio i zadrzao narednih 5-6god i otprilike za to vreme presao jos 100 kkm. Sto se potrosnje tice receno mi je da sa penzionerskom voznjom po gradu trosi 11l, a sa normalnom 13-14, sto mi za takav motor nije velika potrosnja. Misljenja sam da ce auto te kilometraze i takvog kvaliteta kroz vreme isplatiti tu nesto vecu potrosnju (u odnosu npr. na dizela) time sto nece biti potreba za vanrednim posecivanjem servisa. Ovo je samo moje misljenje, ne kazem da sam u pravu. Godisnje inace prelazim 10 kkm, sa potencijalnom tendencijom do 15kkm ali ne vise od toga.
Da li je taj 2.4 motor petak? Kakav je automatski menjac, servisi, mane?
Moje pitanje bi bilo sta mogu da ocekujem od tog auta ako bih ga kupio i zadrzao narednih 5-6god i otprilike za to vreme presao jos 100 kkm. Sto se potrosnje tice receno mi je da sa penzionerskom voznjom po gradu trosi 11l, a sa normalnom 13-14, sto mi za takav motor nije velika potrosnja. Misljenja sam da ce auto te kilometraze i takvog kvaliteta kroz vreme isplatiti tu nesto vecu potrosnju (u odnosu npr. na dizela) time sto nece biti potreba za vanrednim posecivanjem servisa. Ovo je samo moje misljenje, ne kazem da sam u pravu. Godisnje inace prelazim 10 kkm, sa potencijalnom tendencijom do 15kkm ali ne vise od toga.
Da li je taj 2.4 motor petak? Kakav je automatski menjac, servisi, mane?
Comment