Honda Accord 2.4 automatic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markofpi
    CBC Senator XXL
    • 27.07.2006
    • 1552
    • Bezanijska Kosa

    Honda Accord 2.4 automatic

    U pitanju je auto iz naslova, benzinac sa automatskim menjacem. ne znam da li je 2008 ili 2009 god, uglavnom na prelazu je izmedju tog starijeg i novijeg modela. Sto se opreme tice ne znam da li je Type S ali znam da ima sve zivo sem fabricke navigacije. Auto na satu ima manje od 100 kkm i odrzavan je redovno. Jedina mana je sto ima dosta sitnih ogrebotina ali verujem da dobro poliranje to moze da sredi, inace nikada nije udaran.
    Moje pitanje bi bilo sta mogu da ocekujem od tog auta ako bih ga kupio i zadrzao narednih 5-6god i otprilike za to vreme presao jos 100 kkm. Sto se potrosnje tice receno mi je da sa penzionerskom voznjom po gradu trosi 11l, a sa normalnom 13-14, sto mi za takav motor nije velika potrosnja. Misljenja sam da ce auto te kilometraze i takvog kvaliteta kroz vreme isplatiti tu nesto vecu potrosnju (u odnosu npr. na dizela) time sto nece biti potreba za vanrednim posecivanjem servisa. Ovo je samo moje misljenje, ne kazem da sam u pravu. Godisnje inace prelazim 10 kkm, sa potencijalnom tendencijom do 15kkm ali ne vise od toga.
    Da li je taj 2.4 motor petak? Kakav je automatski menjac, servisi, mane?
  • Ji 4Tze
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 806
    • bg
    • Honda CR-V 4WD

    #2
    Nema Honda petake, 4cyl poprečno postavljen.
    Zameni ulje u menjaču i redovno ga menjaj - to je što se menjača tiče.
    Ulje u kočnicama/kvačilu na tri godine, motorno sa filterima svake godine. Štelovanje ventila na 40k km. Ako mu staviš plin, na 20k km.
    Svećice na 100k km iridijumske i tu negde proveri i PK set, a vodena pumpa na 120-150k km. Set kvačila tu negde ode oko 120-150k, kako kome.
    Kočnice, standardno kad potrošiš.
    Ne postoji model na prelazu, ili je stariji (2003-2008, CL9) ili noviji (2008-2012, CU2)

    Comment

    • markofpi
      CBC Senator XXL
      • 27.07.2006
      • 1552
      • Bezanijska Kosa

      #3
      Onda je CL9. Znaju li se cene malog, 'velikog' servisa, zamene tih svecica, kocionog sistema...? Sem seta kvacila i ulja u menjacu na sta treba ovratiti paznju? I da li je taj auto moguce normalno voziti?

      Comment

      • Ji 4Tze
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 806
        • bg
        • Honda CR-V 4WD

        #4
        Kako misliš normalno? Taj motor ima 190KS ali ga ubija i menjač koji ima 5 brzina. Sedneš, ubaciš u D i voziš. Jednom godišnje, odvezeš na servis da ti zamene ulje i filtere (kao i svaki drugi auto s tom kilometražom). I pogleda auto ako treba još nešto, je l...
        Odeš kod majstora da ga pregleda i kaže ti ako treba da se radi nešto van redovnog servisa - koliko su potrošene kočnice, da li je kaiš za zamenu i sl. Nema veliki servis jer ima lanac. Diskove možeš i da obradiš da ne kupuješ nove. Menjaš mu ili samo PK kaiš ili ceo PK set (kaiš, roler, španer) i eventualno vodenu pumpu malo kasnije.

        Pogledaj na Honda Club forumu mislim da imamo bar jedan CL9 executive među kolegama.

        Last edited by Ji 4Tze; 31.10.2016, 11:05.

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          O kakvom setu kvacila na automatiku pricate?
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • Ji 4Tze
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 806
            • bg
            • Honda CR-V 4WD

            #6
            da, greška, pričao sam napamet

            Comment

            • markofpi
              CBC Senator XXL
              • 27.07.2006
              • 1552
              • Bezanijska Kosa

              #7
              I zasto nisu stavili 6. brzina...kontam da je svaki stepen prenosa dug tako da auto moze da se razvlaci sto bi se reklo, a kada sam pitao za normalnu voznju mislio sam bez puno stiskanja gasa, lagano, kao sto sad vozim dizel, a da opet znam da imam snage kad zatreba ili kad mi jednostavno dodje.

              Comment

              • uglavnom.bezopasni
                - 42 -
                • 03.02.2005
                • 2235
                • Novi Sad

                #8
                Ne možeš benzinca da voziš kao dizel, jednostavno nije politički korektno. Obožavam ove što im za sto metara treba četiri minuta, za to vreme ubrzaju do neverovatnih 30km/h nikad ne pređu 927 obrtaja i posle pričaju kako troše 3.7546654 litara dizela čiste gradske vožnje.
                Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                11.04. 0:12 #2
                Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                Comment

                • stevak
                  CBC Senator XXL
                  • 31.05.2009
                  • 1215
                  • Zemun
                  • Saab 9000 cs 2.0T

                  #9
                  Originally posted by uglavnom.bezopasni View Post
                  troše 3.7546654 litara
                  Ja ne verujem u ove dve poslednje decimale
                  ex SAABotražitelj

                  Comment

                  • Ji 4Tze
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 806
                    • bg
                    • Honda CR-V 4WD

                    #10
                    Honda je uglavnom slabija sa automaticima po pitanju brzine prebacivanja.
                    To je Executive model, dakle pravljen da bude udoban i bez nekih potencijala za jurcanje - i slabija verzija 2.4 motora je unutra nego u TypeS modelu.

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Automatski menjac sa konverterom obrtnog momenta koji ima 5 brzina je isto kao manuelni sa najmanje 8 brzina. Konverter radi nesto slucno varijatoru. To mu daje rastegljivost u svim brzinama.

                      Comment

                      Working...
                      X