Peugeot 3008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markofpi
    CBC Senator XXL
    • 27.07.2006
    • 1552
    • Bezanijska Kosa

    Peugeot 3008

    Zdravo svima.
    Trenutno sam vasnik Scenic-a III 1.6dci. Za ove tri godine koliko je kod mene stvarno nemam zamerki na pouzdanost, a prakticnost je ono zbog cega ga i kupih. E sad da li zbog zasicenosti ili nekog minimalnog pomaka u godistu poceo sam da obracam paznju na Peugeot 3008. Isto je jednozapreminska izvedba, a pritom ima elemente SUV-a ili Crossover-a.
    Poceo sam da gledam iskljucivo verzije sa 2.0 HDI motorom ali isto tako i Hybrid4 varijantu.
    ne znam nikoga ko poseduje ovaj automobil, nebitno koja je motorizacija u pitanju pa ako neko od forumasa ima iskustva ili poseduje isti da napise neke dobre/lose strane, na sta obratiti paznju i da li postoje neki kvalitetni servisi.
    Evo jednog primer koji mi je privukao paznju, cisto kao neki reper:
    Peugeot 3008 2.0 hdi HYBRID | Polovni Automobili
  • markofpi
    CBC Senator XXL
    • 27.07.2006
    • 1552
    • Bezanijska Kosa

    #2
    U medjuvremenu sam donekle sebi i dao odgovor kakav je to auto, a pre svega kakav je utisak ostavio na mene. Ispostavilo se da poznanik mog nekog poznanika vozi restyle verziju iz 2015. god pa sam eto mogao da ga provozam i detaljnije pogledam. U pitanju je primerak za 2.0 HDi motorom i automatskim menjacem u nekoj solidnoj (visoj) opremi.
    Sto se dimenzija tice skoro pa identican Scenicu III. Malo veci klirens, forma SUV-a spolja ali i unutra. Osecaj kompaktnosti i pilotske kabine za polozajem vozaca donosi i jednu manu, a to je da ikao je zapremina prostora slicna cini se da mesta ima manje, a realno i ima, kako zbog centralnog grebena koji je sirok ali i dubokog kokpita. Na zadnjoj klupi takodje manje mesta nego u Scenic-u. Za pohvalu je sto se zadnja vrata siroko otvaraju, gotovo pod uglom od 90 stepeni pa se u vozilo lako ulazi i izlazi koje god da je mesto u pitanju. Sama vrata deluju punije i masivnije sto odaje utisak kvaliteta i cvrstine ali za manu ima to sto i taj deo "pojede malo prostora". A malo po malo znate vec.
    Ostava za sitnice ima dovoljno, cak postoje i bunkeri u podu na zadnjoj klupi koji je btw ravan kao na Scenic-u.
    Iako je visok paket opreme u pitanju prosto mi cudno da auto i dalje nema dugme za paljenje nego se koristi kljuc, a mozda sam se i ja razmazio. Takodje, ne postoji hands free opcija otkljucavanja/zakljucavanja vec se to fizicki mora odraditi na samom tasteru na kljucu.
    Navigacija fensi pozicionirana i potapajuca pa se prilikom gaseljna automobila sama spusta i obruto. Mana je sto je tada ista ipak nesto dalje od vozaca i cesto osvetljena sunce pa je po istom slabo citljiva. Kad smo kod slabe citljivosti sami cajgeri koji nocu lepo isgledaju osvetljeni, preko dana su uzas kada ima sunca jer prosto reflektuju spoljnu svetlost.
    Komande za tepoman postavljene na dodatnom satelitu sa leve strane iza volana, a ne na samom volanu.
    kad smo kod upravljaca izgleda da isti nema elektricnu podrsku vec je cista hidraulika u pitanju pa je dosta krut/tvrd, da su mi bile potrebne ipak obe ruke prilikom uparkiravanja.
    U voznji se oseca taj SUV osecaj, nije mnogo tvrd, mada bi mogao biti i meksi, a verujem da zavisi od guma, konkretno u ovom slucaju su bile gume visine 50mm.
    Motor je ugladjen, lepo radi, ima snage na uzbrdici, a jedino mi je ostao malo nedefinisan osecaj promene stepena prenosa ali svakako da jedna vonja za to nije dovoljna. Na samom menjacu postoji i dugme za sport mod sto moze biti korisno za explozivnija ubrzanja ili konstantne uzbrdice u navojima ali i samom kocenju motorom.
    Kocnice osetljive, bas kako ja volim i tu nemam zamerki.
    Gpeh je solidne zapremine, slican kao kod Scenica i otvara se iz dva dela. Resenje koje opet ima svojih prednosti ali i mana.
    Vlasnik kaze da je potrosnja u gradu oko 8.5L sto je za moj trenutni 1.6dCi dve litre razlike. Sam motor ima 300Nm obrtnog momenta, a 1.6dCi 320Nm. Verujem da je razlika u kubikazi presudna samo za odrzavanje viskoh putnih brzina ili za max opterecenje auta.
    Kada sve saberem i oduzmem ne mogu reci da mi se auto nije dopao ali me nije ni odusevio.
    Drugim recima, uzeo bih ga iskljucivo i samo u Hybrid varijanti jer je to onda ipak koliko toliko pravi SUV, a zadrzava karakteristike monovolumena ali i zbog eventualno manje potrosnje u gradu i jeftinije registracije.
    Peugeot 3008 HYbrid 4 (automotosvijet.com)

    Comment

    • markofpi
      CBC Senator XXL
      • 27.07.2006
      • 1552
      • Bezanijska Kosa

      #3
      Posle razmisljanja i nekih cinjenica, a u nedostatku adekvatnog primerka trenutno po oglasima odustajem od ovog modela. Nisam spreman da zrtvujem komfor i prostranost dnevne sobe, zarad neceg sto je u losem ili tek kakvom takvom stanju. Moze lock, a ja idem dalje.

      Comment

      Working...
      X