Nakon par pokrenutih tema, a vezano za promenu cetvorotockasa pokrecem jos jednu, nadam se i poslednju.
Nekako posle svakog razmisljanja, sabiranja, oduzimanja i koje cega jos, a sve u skladu sa mogucnostima i zeljama na kraju se uvek kao izbor nametne Scenic 4-te generacije. Zapremina kabinskog prostora, zanimljivi agregati, upotrebljivost vozila ali i dizajn i forma koja je donekle zadrzala MPV formu, a opet donela i Crossover izvedbu.
Dakle u pitanju bi bio obican/kraci Scenic. Ne kazem da ne bih uzeo i Grand varijantu ali mi se ne svidja cinjenica da ne postoji opcija te verzije bez treceg reda sedista. Za grad je isto malo nezahvalan ali ako je rpimerak za ne odbiti onda sto da ne ali fokus je svakako na obicnoj verziji Scenic-a sa 5 sedista.
Sto se godista tice otprilike 2017-2018. Za agregat bih se najpre opredelio za turbo-benzin varijantu ali kako je slaba ponuda istih, a ovi sto su po oglasima izlaze izvan mog budzeta verujem da ce opet biti dizel pod haubom. E sad ponuda dizela je sarolika sto se snage tice. Ja sam vec navikao na potencijal 1.6dci motora tako da ne bih isao na nesto slabije, a koliko vidim neretki su i primerci motora iste zapremine ali sa dve turbine i 160 ks. Verujem da je to isti motor uz samo dodatu jos jednu turbinu. Neko bi rekao razlog vise za potencijalne kvarove, a ja mozda da ta cinjenica ne stoji jer u ovakvoj izvedbi opterecenje ne pada samo na jednu turbinu vec na dve pa je verujem i duzi period exploatacije uz adekvatno odrzavanje. Sto se samog motora tice ne znam da li su tu nesto poboljasavali ali generalno taj motor voli da balavi, odnosno da pustaulje na dekli lanca i semeringu radilice. Nista strasno ali opet volim kada je motor suv ko barut. Srvisiranje tog motora, makar u 3. generaciji je nesto skuplje, pogotovo zamena seta lanca ali to je vec ono kako se kome zalomi. Ostale primedbe na motor nemam, cak verujem da ovaj jaci sa dve turbine trosi isto jer je 4. generacija nesto laksa.
Sto se tice udobnosti, nisam imao prilike da pomenuti vozim malo duze. Generacija koju posedujem jeste udobna ali po gradskim prevojima i prelazima itekako hoce da oseti sve sto se pod tockom nadje i da to prenese u kabinu. E sad mozda je do sedista, mozda do starosti ali je tako. Nekako put do mora ne osetim ali me u gradskoj voznji ponekad bas iritira taj prenos zvukova u kabinu. Ne znam da li je kod aktuelne generacije nesto menjano na sistemu oslanjanja.
Za transmisiju sam iskljucivo opredeljen sa automatski EDC menjac. Imao sam prilike da vozim par automatika i stvarno su prakticniji. U tehnickom smislu su toliko usavrseni da budu brzo, nezni i pouzdani uz istu ili neznatno vecu potrosnju. Koliko sam uspeo da nadjem podatke EDC menjac iz aktuelne generacije je ustvari menjac sa dvostrukim kvacilom sa 7. stepeni prenosa. Da li je to onda ista konstrukcija kao DSG menjaca ili postoje neke razlike?
Sve ostalo sto bih rekao je stvar ukusa. Oprema bi pozeljno da bude bogata u smislu da ima veliku navigaciju, senzore napred i pozadi, led svetla itd...
I na kraju tema jeste vezana za Scenic ali obilazeci nekolicinu placeva prodavci su mi nudili da pogledam i Citroen C4 Spacetourer (ex Picasso). Takodje slicno vozilo, podjednako zanimljivo ali bez elemenata Cross-a, dakle klasicni MPV. Postoje neka resenja koja mi se vise svidjaju, dok recimo za automatki menjac znam da je nesto sporiji ali kazu generalno pouzdaniji i ima 6. stepena prenosa. Dizel motori su nesto slabiji osim 2.0 HDI izvedbe koji verujem i da vise trosi. Osetno su jeftiniji od Scenica, a razlog pronalazim u tome da su mozda ta vozila na starijoj platformi i da na trzistu aktuelna verzija postoji duze od Scenica 4. generacije. Mozda gresim ali to mi je prvo palo na pamet.
Eto "ukratko" toliko, a dobrodosao je svaki komentar, licno iskustvo ili konkretno znanje...pa cak i ono "rekao mi jedan poznanik".
Renault Scenic 1.6 Dci 160ps BOSE | Polovni Automobili
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDI SHINE A/T | Polovni Automobili
Nekako posle svakog razmisljanja, sabiranja, oduzimanja i koje cega jos, a sve u skladu sa mogucnostima i zeljama na kraju se uvek kao izbor nametne Scenic 4-te generacije. Zapremina kabinskog prostora, zanimljivi agregati, upotrebljivost vozila ali i dizajn i forma koja je donekle zadrzala MPV formu, a opet donela i Crossover izvedbu.
Dakle u pitanju bi bio obican/kraci Scenic. Ne kazem da ne bih uzeo i Grand varijantu ali mi se ne svidja cinjenica da ne postoji opcija te verzije bez treceg reda sedista. Za grad je isto malo nezahvalan ali ako je rpimerak za ne odbiti onda sto da ne ali fokus je svakako na obicnoj verziji Scenic-a sa 5 sedista.
Sto se godista tice otprilike 2017-2018. Za agregat bih se najpre opredelio za turbo-benzin varijantu ali kako je slaba ponuda istih, a ovi sto su po oglasima izlaze izvan mog budzeta verujem da ce opet biti dizel pod haubom. E sad ponuda dizela je sarolika sto se snage tice. Ja sam vec navikao na potencijal 1.6dci motora tako da ne bih isao na nesto slabije, a koliko vidim neretki su i primerci motora iste zapremine ali sa dve turbine i 160 ks. Verujem da je to isti motor uz samo dodatu jos jednu turbinu. Neko bi rekao razlog vise za potencijalne kvarove, a ja mozda da ta cinjenica ne stoji jer u ovakvoj izvedbi opterecenje ne pada samo na jednu turbinu vec na dve pa je verujem i duzi period exploatacije uz adekvatno odrzavanje. Sto se samog motora tice ne znam da li su tu nesto poboljasavali ali generalno taj motor voli da balavi, odnosno da pustaulje na dekli lanca i semeringu radilice. Nista strasno ali opet volim kada je motor suv ko barut. Srvisiranje tog motora, makar u 3. generaciji je nesto skuplje, pogotovo zamena seta lanca ali to je vec ono kako se kome zalomi. Ostale primedbe na motor nemam, cak verujem da ovaj jaci sa dve turbine trosi isto jer je 4. generacija nesto laksa.
Sto se tice udobnosti, nisam imao prilike da pomenuti vozim malo duze. Generacija koju posedujem jeste udobna ali po gradskim prevojima i prelazima itekako hoce da oseti sve sto se pod tockom nadje i da to prenese u kabinu. E sad mozda je do sedista, mozda do starosti ali je tako. Nekako put do mora ne osetim ali me u gradskoj voznji ponekad bas iritira taj prenos zvukova u kabinu. Ne znam da li je kod aktuelne generacije nesto menjano na sistemu oslanjanja.
Za transmisiju sam iskljucivo opredeljen sa automatski EDC menjac. Imao sam prilike da vozim par automatika i stvarno su prakticniji. U tehnickom smislu su toliko usavrseni da budu brzo, nezni i pouzdani uz istu ili neznatno vecu potrosnju. Koliko sam uspeo da nadjem podatke EDC menjac iz aktuelne generacije je ustvari menjac sa dvostrukim kvacilom sa 7. stepeni prenosa. Da li je to onda ista konstrukcija kao DSG menjaca ili postoje neke razlike?
Sve ostalo sto bih rekao je stvar ukusa. Oprema bi pozeljno da bude bogata u smislu da ima veliku navigaciju, senzore napred i pozadi, led svetla itd...
I na kraju tema jeste vezana za Scenic ali obilazeci nekolicinu placeva prodavci su mi nudili da pogledam i Citroen C4 Spacetourer (ex Picasso). Takodje slicno vozilo, podjednako zanimljivo ali bez elemenata Cross-a, dakle klasicni MPV. Postoje neka resenja koja mi se vise svidjaju, dok recimo za automatki menjac znam da je nesto sporiji ali kazu generalno pouzdaniji i ima 6. stepena prenosa. Dizel motori su nesto slabiji osim 2.0 HDI izvedbe koji verujem i da vise trosi. Osetno su jeftiniji od Scenica, a razlog pronalazim u tome da su mozda ta vozila na starijoj platformi i da na trzistu aktuelna verzija postoji duze od Scenica 4. generacije. Mozda gresim ali to mi je prvo palo na pamet.
Eto "ukratko" toliko, a dobrodosao je svaki komentar, licno iskustvo ili konkretno znanje...pa cak i ono "rekao mi jedan poznanik".

Renault Scenic 1.6 Dci 160ps BOSE | Polovni Automobili
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDI SHINE A/T | Polovni Automobili
Comment