H1 i H2 protiv Nive???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    H1 i H2 protiv Nive???



    Ne znam sta pise ali ona prva slika mi se mnogo svidja

    Je l' moze neko da prevede?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Radi se o uporednom testu Niva, H1 i H2 i prva slika je irelevantna sto se tice same situacije. Vise je simbolicna.

    Slobodni prevod trece slike:

    Test izmedju dva Hummer-a i Lade je pokazao neocekivanog sampiona.
    Niva i njen motor od 81 KS daleko od toga da je izrazito jak pokazao se dovoljnim u odnosu na tezinu vozila malog ruskog 4x4. Tezina od 1260 kg na vagi je ta koja cini celu razliku u odnosu na dva ogromna amerikanca.Lada se pokazala u voznji na terenu brza u odnosu na jako teska americka vozila.Njena cena vise nego razumna (manje od 10 000 eura) cini jos jedan jak argument plus za malog ruskog 4x4. Ipak ne mozemo nikad zanemariti prirodni sarm jednog H1. Voziti se u jednom ovakvom vozilu ostaje ostvareni san.U trenutku kad sednete za volan odmah se nadjete u USA. H1 je medju 4x4 vozilima isto sto je i Harley Davidson medju motociklima. Ako pak trazite luksuzni 4x4 vasa paznja automatski treba da predje na H2.

    Comment

    • Rubi
      CBC Senator XXL
      • 06.05.2005
      • 519
      • Beograd

      #3
      Gledao sam letos u Jazu (Montenegro) kako je lik zamalo zaglavio H2 u blatu. Ne znam kako je na tim kolima resena blokada diferencijala, ali ovde je svaki tocak "vodio svoju politiku". Lik se izvukao kad je izbacao dovoljno blata i "zaorao" do cvrsce podloge. Situacija je bila krajnje banalna (poljance blata i trave, pored asfalta), i verovatno se ova trapavost moze pripisati vozacu, vise nego kolima ali, u svakom slucaju, bilo je komicno.

      Voznja oooogromnih SUVa, koji su super luksuzni (pa ih vecina vlasnika ne vozi po terenu, da ih ne isprlja), i imaju ogroman "cug" (pa time "bacaju" gorivo i preko potrebe unistavaju kvalitet atmosfere) iskljucivo u gradskim uslovima (sto je uglavnom slucaj) je nimalo suptilan vid agresije. "Ja imam vise para, time sam sebi kupio pravo da /zauzimam vise mesta/agresivnije se ponasam u saobracaju/izbacujem vise produkata sagorevanja u zajednicki vazduh..." U drustvima sklonim glorifikaciji kriminala (poput naseg) luksuzno 4x4 vozilo ima i dodatan "ne zezaj se samnom, ja sam opasan" kontekst. Ja sam se prijatno iznenadio na par putovanja po Evropi, gde sam video puno srednjovecnih ljudi pristojnog izgleda za volanom SUVa (visa srednja klasa, pretpostavljam).

      Po pitanju bezbednosti i ocuvanja zivotne sredine, znam da Volvo i BMW prave odlicne 4X4. Zanima me kakvi su na terenu (na primer, u poredjenju sa Nivom) XC90 i X5/X3... Znam da je Porshe Cayene dobio pozitivne kritike za terensku voznju, a li ne znam sta im je bio referentan automobil.
      (\__/)
      (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
      (")_(") your signature to help him gain world domination.

      http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        80% offroad performansi cine gume i pogon. Pod pogonom smatram broj blokirajucih diferencijala - prednji, zadnji, centralni. Centralni blokiraju skoro svi, poneki zadji, skoro niko prednji. Ugradnja blokirajuceg ili samoblokirajuceg ili LS diferencijala je ujedno i najveci dobitak za ulozeni novac sto se tice offroad-a.
        Gume su podjednako vazna stavka. Medjutim, Aussie locker npr. pravi samoblokirajuce diferencijale koji kostaju oko 200-300usd. Za iste pare mogu da se kupe dve dobre offroad gume...

        Odoh u sirinu

        Samo sam hteo da kazem da ce 80% terenaca pokazati iste performanse na terenu ako im svima stavite iste ili podjednako kvalitetne offroad gume.
        Prednost Nive je u tome sto fabricki dolazi sa gumama koje su jako dobre na terenu, a ceo auto kosta 7000evra. Apsolutno nijedan drugi terenac ne moze da ponudi bilo kakvu offroad voznju za 7000e, zato sto ne postoji

        Ostalih 20% ide na masu i njen raspored po osovinama, na snagu i klirens.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Ima Niva mnogo "skrivenih" stvarcica koje niko ne uzima u obzir kad se KONKRETNIH situacija na terenu tice. Jedino motor Lade nije nesto.
          Citam dogadjanja u 4x4 u SCG. Pa vi ste bre bas ozbiljni Urose. Samo napred.

          Comment

          • Alekre
            CBC Senator XXL
            • 12.09.2005
            • 780
            • Smederevo

            #6
            Postoji li neki 4x4 casopis kod nas???
            Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

            Comment

            • Rubi
              CBC Senator XXL
              • 06.05.2005
              • 519
              • Beograd

              #7
              Da li moze na Nivi nekako da se "produzi" menjac? Na primer, na reduktoru, da ima redukciju (1:2) i umesto 1:1, neki mali "overdrive", recimo 1:0.9. To bi joj smanjilo potrosnju u gradskim uslovima... Ne znam kako je cela stvar resena - mozda je glupa ideja

              P.S. Svidja mi se Panda 4x4, ali kosta ko dve Lade Nive (dizel verzija, naravno)... A najavili su i verziju sa elektricnom blokadom zadnjeg diferencijala, ta ce verovatno da kosta ko tri Nive... Mozda, ako je neko kupio benzinca u inostranstvu, pa se sino razocarao (zbog komicnog obrtnog momenta ) i hoce da ga proda za male pare, da prepakujem nekog monstrum dizela od 300Nm
              (\__/)
              (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
              (")_(") your signature to help him gain world domination.

              http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

              Comment

              Working...
              X