Sta se tu isplati nemam pojma, al mislim da se mnogo vise isplati kupiti istog stranca. Em skines sve delove sta ti treba, a ostane ti brdo delova koje mozes da prodas.
Kupovina deo po deo se nikako ne isplati!!!
Javi se na pm drugar ce da ti napravi komlet branike i suknjice i zadnji spojler sa sve farbanjem za 1000e ma bolje nego na novom
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
nisam hteo da uletim sa procenom da ne zvuci pesimisticki, tu negde oko 3500-5000 evra bi moglo da se prodje u super povoljnu nabavku delova.
farbanje ekstra.
koliko vidim auto je prilicno ostecen, zestoke sile je preziveo.
on je dao svoj zivot skoro, ali je potpuno spasao tvoj. nadam se da tebi niej bilo nista od posledica po zdravlje.
da li je realna cena za prednji branik 1400e
da, realna.
nemoj da te zbunjuje naziv, nije to samo branik- ima tu nosaca, amortizera udarca (po 20 tona trpi pri sabijanju, ima ih 2 komada) na koje ide prvo konzola branika, itd.
ona plasticna obloga je samo ukrasna, pravi branik je ispod plastike i ne vidi se golim okom.
taj branik je ono sto se spasava od prenosenja energije na kabinu, u stanju je da asorbuje ogromnu energiju u sebi.
@civi
ce da ti napravi komlet branike i suknjice
nije to bas tako jednostavno kako izgleda, sistem branika je vrlo kompleksan i veoma vazan za buducu pasivnu sigurnost vozila.
apsorbere energije sam siguran da se ne mogu napraviti u kucnoj garazi...
cak ni mnoge fabrike automobila jos nisu uspele da osvoje tu tehnologiju!
sto rece Saabo, jeftinije je komplet ceo auto pa poskidati delove, sa recimo crknutim motorom naci (jeftinije) nego kupovati deo po deo.
skoro svaki auto sklopljen od rezervnih delova je 3-5 puta skuplji nego da je kupljen kao komplet.
pitaj i da li je u cenu delova ukljuceno i razne lajsne, zabice, srafovi i ostalo jer to takodje poprilicno kosta (lajsne su od 200-500 evra po komadu, zabice oko 10 evra komad, srafovi oko 15-20 evra po komadu itd) posto se dosta toga nakupi a na celom autu se to lako obezbedi za demontazu.
Sta se tu isplati nemam pojma, al mislim da se mnogo vise isplati kupiti istog stranca. Em skines sve delove sta ti treba, a ostane ti brdo delova koje mozes da prodas.
Kupovina deo po deo se nikako ne isplati!!!
Sto je mnogo, mnogo je 1400 evra
Da, to je cena kod nas u volvo-vom servisu. Gde da nadjem stranca? Po oglasima nisam naisao ni na jednog... Ako neko ima neku informaciju neka napise, kao i za s40 sa sjebanim motorom...
1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps
Kad si vec na internetu, mozes pogledati i sam malo na npr. www.mobile.de , ili na www.autoscout.de pa vidjeti kako se krecu... Onda nadjes nekoga ko se bavi time da ga "doveze"...
Na njemackom se havaraija motora kaze: motorschade...
ako mislis gde da nadjes tzv stranca kod nas, uglavnom pracenje oglasa ili prezentacija sajtova uvoznika. Volvo nije visokotirzna marka kod nas pa potraga moze potrajati 6 meseci ili vise dok se ne poklopi ponudjeno sa tvojim potrebama.
Volvo se retko prodaje od strane vlasnika kako u svetu tako i kod nas pa je tesko brzo pronaci. ali uz upornost sigurno se pre ili kasnije moze naci dobra ponuda.
Ipak idem na opciju da kupim delove, iz prostog razloga sto ne mogu biti bez auta narednih 6 ili vise meseci... Dok nadjem, pa dok mi neko dotera, covek ipak treba da bude u tim vodama koliko-toliko da tako nesto odradi. Nasao sam jedan zanimljiv (2950e), ali je cak u holandiji, cena prevoza, carine - ne znam isplati li mi se toliko cimanje, da ima ovde svakako bi bio u opciji, ali sumljam da u celoj srbiji se moze naci neki sa zakovanim motorom... Videcu, ako naletim na nesto u italiji mozda poteram, ali vec nemacka, holandija, belgija i sl. ne dolaze u obzir...
1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps
da ti kazem da me ova cena ni malo ne cudi, video sam svojim ocima
isti model S40 kako je udarao i prednjim i zadnjim branikom u betonsku zardinjeru, pri cemu se branici ostali netaknuti, ja nisam mogao da verujem
kao i jedan sudar S40 vs. Zastava 101... udarac prednjim branikom u zastavu, branik malo izderan a zastava sva izguzvana...
u svakom slucaju, BEZBEDNOST SE PLACA i isplati se =]
Nasao sam u italiji za 3300e, 400e coveku da ga dotera ovde i imam ceo auto (vozila ga zena u italiji). E sad, mene zanima da li je samo blok motora nepromenjljivi deo na autu? Mogu li ja njega da doteram na italijanske table (covek koji ga tera je italijan, ili neko nas sa vizom) i da izvadim njegov motor i stavim moj, eventualno promenim boju u saobracajnoj i vozim sa starim tablama, znaci ne carinim i ne porezujem auto, uvezem ga u srbiju kao da je u prolazu i onda odradim ovo sto sam gore napisao. Mora da neko od vas je radio tako nesto pa da me posavetuje.
1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps
Comment