audi 80 b4 1.6(74kw) vs 2.0(84kw)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maki
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 878
    • Budva, CG

    audi 80 b4 1.6(74kw) vs 2.0(84kw)

    prijatelj treba da kupi auto,i hoce neki karavan a b4 mu se bas svidja, od silnih b4-ki po placevima 2 su usle u uzi izbor, jedna je 93. godiste 2.0e, i uvoz je iz italije,druga je 1.6 i 95. godiste,uvoz je iz njemacke, manje je presla ima servisnu knjizicu i za nijansu je bolje ocuvana od prve,oprema im je ista, skuplja je od prve za nekih 500 eur, e sad posto bi tu isao plin ovaj 1.6 motor izgleda slabasan naspram ovog 2.0 i tu je najveca dilema.
    Pomagajte
    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
  • Rubi
    CBC Senator XXL
    • 06.05.2005
    • 519
    • Beograd

    #2
    Sve zavisi za sta mu treba... Ako ce da ga vozi na duze staze po Srbiji, 1,6 je sasvim dovoljan. Ako hoce da ga vozi do Kopenhagena i nazad, onda bolje 2,0.
    (\__/)
    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
    (")_(") your signature to help him gain world domination.

    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Za plin sve samo da nije k glava, dakle 92-94 B4 je dobar.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • maki
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 878
        • Budva, CG

        #4
        drzi par prodavnica pa mu treba i porodicno auto a i da moze za posao (tipicni nas primjer ), nije Srbija u pitanju vec CG tako da je 80% uzbrdica,a i nevjerujem da ce sa njim dalje od srbije.

        Dora>> zar i 1.6 ide sa k glavom
        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #5
          Ako ce plin svakako u njega, onda mu je s obzirom na porodicno-biznisnu varijantu kubikaza vise-manje nevazna... Ni jedan nece ici nesto puno bolje od drugog... Pogotovo po CG uzbrdicama, gdje ti je prosjek ogranicen najvise konfiguracijom terena i ceste...

          Moj savjet ? Nek uzme bolje ocuvanog... Da oko zamjene djelova ne mora previse razmisljati... S obzirom na plin, naravno nek' izbjegne K-glavu... Dzaba mu sto je 500 EUR jeftiniji, ako mu trebadne mijenjati 700 EUR vise u godini dana...

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #6
            Imao sam Audije sa takvim motorima.Taj 2,0 je neuporedivo bolji i izdržljiviji motor i ja ti njega savetujem.E sad, ako je taj 1,6 toliko bolje očuvan i ujedno manje prešao onda je to bolja opcija ali ćeš se uvek vući po putu kao raga.Ujedno 1,6 mnogo manje troši ali to nema veze pošto ugradjuješ gas.Godište nije bitno, neka ti stanje auta bude osnovni reper za odluku!
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • Rubi
              CBC Senator XXL
              • 06.05.2005
              • 519
              • Beograd

              #7
              Ako je CG u pitanju, onda obavezno 2,0 (odnosno, sto jace, to bolje). Po takvoj konfiguraciji terena svako zrno obrtnog momenta znaci.
              (\__/)
              (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
              (")_(") your signature to help him gain world domination.

              http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

              Comment

              • maki
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 878
                • Budva, CG

                #8
                Ok, hvala na savjetima,prenijecu utiske pa nek se odluci, i ja navijam za 2.0, ipak mi 1.6 nekako slab za tu karoseriju,2.0 je neki minimum po meni
                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #9
                  1.6 na tu masu, pa uz one vrleti gore-dole, upropastice ga vrlo brzo.... Veci motor je uvek bolji izbor!!!
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #10
                    Bio kod mene na poslu jedan Audi 80 sa motorom 1.6. To nije htelo da ubrza ni uz pismenu molbu - mnogo je to tesko za tu masinu.
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • -Vedran-
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 3255
                      • Beograd

                      #11
                      Nek uzme 1.6, pa onda tuning!
                      Power of dreams !!!

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #12
                        Pa bolje onda da uzme 2.0,...
                        1.6 i tuning u kolima od 1200kg?!?!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • maki
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 878
                          • Budva, CG

                          #13
                          dok se on neckao u medjuvremenu je 1.6 prodat, idemo sutra da pogledamo taj 2.0 da vidimo valja li ista

                          samo da razjasnim, jel k glava onaj dio sto dodje ispred usisne grane,cini mi se da se na njega kaci crijevo od iberlaufa,nisam siguran, kao na vw gti motorima
                          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            K glava je deo koj ije na kućištu filtera i sa njega ide jedna jako moćna debela guma na usisnu granu. Taj B4 bi trebalo da je Bosch Digifant.
                            K glavu ćeš poznati po metalnim ili pancirnim cevima koje idu na dizne.
                            Umesto električnih dizni su mehaničke.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              #15
                              Nikako nemoj uzimati ako ima K-glavu jer je skoro nemoguće sa takvim sistemom uraditi korektno konverziju na gas.Ako misliš da ostaneš na benzinu to nije loše rešenje pogotovo ako auto nije puno prešao ako je u gorivu bilo povremeno aditiva za čišćenje i podmazivanje i što je najvažnije ako niko nije čeprkao po K-glavi jer ovi naši to definitivno ne umeju!
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              Working...
                              X