uvoz auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mitros
    CBC Član
    • 19.04.2005
    • 80
    • Banja Luka
    • Honda

    #31
    Jos jedno pitanjce!
    Ako se,recimo,uzima nov auto u USA i prebacuje kod nas,da li se dobija po povoljnijoj ceni,u odnosu na USA kupca,odnosno,da li se odbija porez,i kolika je to stopa?
    Da li vazi "mwst" za USA?
    1991.civic 1.6i 16V
    2001.accord 2.0i 16V VTEC

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #32
      kako mislis po povoljnijoj ceni
      oces reci
      kada uporedis sebe kako kupca iz EU sa ovim iz usa
      mislis na usa uslove ili EU takse
      da bi kupio novi auto u usa i izvezao ga iz drzave mora biti odplacen
      ako bugujes za njega nemoze napolje iz drzave
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • omBRE
        CBC Član
        • 11.09.2005
        • 90
        • Zemun/Chicago

        #33
        Kad kupujes neku robu, ti placas porez na nju. E sad u nekim zemljama kad kupis robu, i nameravas da je izneses iz zemlje, drzava ti na granici vrati lepo porez koji si platio za tu robu. Pa covek pita jel to vazi i za USA
        a vi kako te?

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #34
          kapiram sada
          za usa to ne vazi
          ovde
          ti samo vracaju taksu od zaradjene plate kad im preplatis
          a sve ostale takse koje si platio nikad vise neces videti
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            u USA je drugaciji poreski sistem, postoji retail taksa a ne postoji PDV sistem.
            sve sto se plati ostaje placeno, nema povracaja.
            ali to je tako malo procentualno da i ne predstavlja problem u ukupnim troskovima. (prevoz, carine i porezi ovde, homologacija, registracija itd).
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • CikaKure
              CBC Senator XXL
              • 14.08.2005
              • 668
              • Beograd

              #36
              Originally posted by omBRE
              ... Jel postoje kompanije koje se bave tim point2point prevozom, ili bi morao ja da se cimam na svakoj tacki? 40ft to mu dodje oko 12m, pa to je bas knap za 3 manja auta...
              Da ti malo pomognem:
              - naravno da ces da angazujes neku speditersku kompaniju (kod nas se spedicija poistovecuje sa carinskim formalnostima - ispravno je da je u pitanju organizacija transporta, sto ukljucuje i organizovanje odredjenih procedura, formalnosti i papirologije, ali i prevoza od tacke A do tacke B). Zasto kazem naravno? Pa da li ti mislis da bi ti se kao pojedincu isplatilo cimanje po svakoj tacki, i da bi brzo i tacno mogao da odradis sve formalnosti, i da te na kraju ne bi sacekali neki "spediteri" na licu mesta koji bi ti odradili papirologiju, kad shvatis da je to igra bez granica? Brze, jefinije, razumnije... Da se sam cimas (vidim iz dela tvog pitanja da nisi upucen u problematiku)- oprosti meni je to slicno ideji da umesto da postom posaljes pismo za npr. Englesku, ides sam da ga odneses.

              - Kontejner jeste dugacak 40 stopa, visok i sirok po 8,5 (govorim o 40 stponom kontejneru koji se racuna kao 2 TEU (Tewntyfeet Equivalent Unit), ne o highcube varijantama). Ono sto tebe buni lako se resava - koristi si i visina kontejnera, uz pomoc odgovarajucih platformi podignes prednji ili zadnji kraj dva od tri automobila, a onaj preostali se "pakuje"ispod. Lako staju 3 putnicka auta.

              Comment

              Working...
              X