E30 318is

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    E30 318is

    kao u naslovu
    1990.god., (navodno) samo 130.000km, (navodno) nije bio lupan, i puna oprema (grijanje sjedala izmedju ostalog)
    auto je iz pouzdanog izvora pa zato (relativno) vjerujem da nije bilo muljanja! cijena je inace 1100?
    P.S. nikada nisam bio ljubitelj BMW-a ali E30 mi se svidjaju, a fino bi mi dosao auto za za*ebanciiju - cisto onako kao drugo
    P.P.S. na sta da pazim i da posebno skrenem paznju? kakvi su sa trajnoscu i slicno? ma ono, uopsteno, predpostavljate vec sta me zanima...
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Jedini model kocke koji bi zeleo da imam. Mislim voleo bi svaki ali 318IS bi najvise voleo. Super kubikaza (umerena registracija), super potrosnja, genijalno ide. 16V motor. Jednom recju prava mera za kocku.
    Pa bilo bi dobro da pripazis na motor. tj. da bude prilicno tih i ne melje...znaci dobar lanac i lancanici, spaner jer to kod njega kosta dosta da se zameni, a obicno je na tim km za zamenu, te gledaju da ga se tada otarase i uvale dosta dodatnog troska sledecem vlasniku.
    Ostalo oko limarije i trapova imas vec ispisano na forumu.

    Ako je dobar ne bi se razmisljao ni sekund.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Samo nek nije jedan od onog miliona lupanih nemaca koji su zavrsili u Poljskoj i sve OK..
      Perfektan balans, M3 E30 na stazi uu Anderstorpu (GT staza) nije nista brzi na krugu od njega
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • civi
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1492
        • Pozarevac

        #4
        Boost hvali nemce... pa jos bmw... sve cu da dozivim btw ne ide nesto dok se ne navrti na 4200 al onda
        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
        - Kako to misliš, kočim?

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #5

          onaj MG sto si gledao ide tek kad navrtis 4500-5000
          hocu da kazem - ne smeta mi to!
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Boost hvali nemce... pa jos bmw... sve cu da dozivim
            Nikad nije ni rekao da ne valjaju... Mozhda ponekad

            Ali ne odgovaraju njegovim potrebama za budz...

            Realan chova...
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              #7
              Znam zanam , ni meni ne smeta.....btw mnooogo volim da saltujem....(ovaj menjam brzine) BTW(crx mi je do skoro bio najomiljeniji auto, al sad se lozim na s2000)
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              Working...
              X