Na velikom istraživanju kvaliteta, koje svake godine sprovodi najtiražniji specijalizovani nemački i evropski nedeljnik Auto Bild, Mazda je ponovno završila na prvom mestu. Ukupna pobeda dobijena je zbirom ocena sedam različitih kriterijuma: telefonske ankete vlasnika vozila, povlačenja u servise zbog dorade, izveštaje TÜV-a (nemačkog udruženja za tehnički nadzor), rezultata testova izdržljivosti koje sprovodi Auto Bild, pisama čitaoca sa prigovorima pristiglih u redakciju Auto Bilda, testova ovlašćenih servisnih radionica i garancija koje pružaju pojedini proizvođači.
Telefonom je anketirano ukupno 24.583 vozača koji su morali da ocenjuju kvalitet vlastitog vozila na skali od 1 do 10. Vlasnici su svoje Mazde ocenili sa prosečnom ocenom 8,6 bez ijednog prigovora na broj potrebnih popravki. Visok kvalitet potvrdio je i test izdržljivosti Auto Bilda na 100.000 km, koji je jeseni 2004. Mazda6 sport 1.8 završila sa nula negativnih bodova, odnosno bez i najmanjeg kvara - rezultat koji do sada nije ostvario nijedan drugi automobil. Takođe, broj pisama sa pritužbama čitaoca pristiglih u redakciju Auto Bilda bio je zanemarljiv. Auto Bild sprovodi ovo istraživanje od 2001. godine. Prve godine je bilo obuhvaćeno ukupno 10 marki, a Mazda je završila na 2. mestu iza Toyote, isto tako 2002. i 2003. godine.U prethodnom istraživanju za 2004. Mazda je pobedila ispred Toyote i Honde, a taj rezultat je ponovila i u 2005. između ukupno 24 obuhvaćene marke. Zanimljivo je da od prvih devet najbolje plasiranih marki čak osam dolazi sa Dalekog Istoka.
Najbolje plasirani evropski proizvođač je Volvo na 7. mestu, a najbolje pozicionarana nemačka marka je Opel na 10. mestu. Ugledni nemački proizvođači iz tzv. premium segmenta drže 11. (Audi, BMW), odnosno 15. mesto (Mercedes), a na začelju su italijanske i francuske marke (Alfa Romeo, Citroën, Renault, Fiat i Peugeot).
AutoMarket
------------------------------------------------------------------------------------
PS. Jeste da je u pitanju anketa i opshte istrazhivanje kvaliteta (a ne "interna" uredjivachka politika AutoBilda), mislim da ovo dosta govori u prilog "neobjektivnosti" navedenog magazina i favorizovanja nemachkih proizvodjacha. Dakle, iako su (ochekivano?) rezultati po njih nepovoljni, AutoBild je bio dovoljno objektivan i neutralan da sprovede anketu i objavi rezultate takve kakvi su (ne bash za pohvalu shto se njihove auto industrije tiche). Neki drugi magazini (iz nekih drugih zemalja) bi ovakve rezultate "bacili pod tepih" kad bi njihova nacionala auto-industrija tako loshe proshla...
Znachi
za AutoBild!
Telefonom je anketirano ukupno 24.583 vozača koji su morali da ocenjuju kvalitet vlastitog vozila na skali od 1 do 10. Vlasnici su svoje Mazde ocenili sa prosečnom ocenom 8,6 bez ijednog prigovora na broj potrebnih popravki. Visok kvalitet potvrdio je i test izdržljivosti Auto Bilda na 100.000 km, koji je jeseni 2004. Mazda6 sport 1.8 završila sa nula negativnih bodova, odnosno bez i najmanjeg kvara - rezultat koji do sada nije ostvario nijedan drugi automobil. Takođe, broj pisama sa pritužbama čitaoca pristiglih u redakciju Auto Bilda bio je zanemarljiv. Auto Bild sprovodi ovo istraživanje od 2001. godine. Prve godine je bilo obuhvaćeno ukupno 10 marki, a Mazda je završila na 2. mestu iza Toyote, isto tako 2002. i 2003. godine.U prethodnom istraživanju za 2004. Mazda je pobedila ispred Toyote i Honde, a taj rezultat je ponovila i u 2005. između ukupno 24 obuhvaćene marke. Zanimljivo je da od prvih devet najbolje plasiranih marki čak osam dolazi sa Dalekog Istoka.
Najbolje plasirani evropski proizvođač je Volvo na 7. mestu, a najbolje pozicionarana nemačka marka je Opel na 10. mestu. Ugledni nemački proizvođači iz tzv. premium segmenta drže 11. (Audi, BMW), odnosno 15. mesto (Mercedes), a na začelju su italijanske i francuske marke (Alfa Romeo, Citroën, Renault, Fiat i Peugeot).
AutoMarket
------------------------------------------------------------------------------------
PS. Jeste da je u pitanju anketa i opshte istrazhivanje kvaliteta (a ne "interna" uredjivachka politika AutoBilda), mislim da ovo dosta govori u prilog "neobjektivnosti" navedenog magazina i favorizovanja nemachkih proizvodjacha. Dakle, iako su (ochekivano?) rezultati po njih nepovoljni, AutoBild je bio dovoljno objektivan i neutralan da sprovede anketu i objavi rezultate takve kakvi su (ne bash za pohvalu shto se njihove auto industrije tiche). Neki drugi magazini (iz nekih drugih zemalja) bi ovakve rezultate "bacili pod tepih" kad bi njihova nacionala auto-industrija tako loshe proshla...
Znachi


Comment