Yugo Cabrio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ToNcA
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2006
    • 868
    • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
    • Mazda 6 2.0d

    Yugo Cabrio

    Zanima me da li neko ima iskustva sa ovom igrackom i ako ima - kakva su. Narocito me zanimaju iskustva sa 1.3i motorom.

    Drug hoce da ga kupi pa me je pitao sta mislim o tome a ja ne znam sta da mislim o necemu sto je izaslo iz Kragujevca. On se ozbiljno nalozio i tesko ga je odgovoriti (a i bolje ne pokusavati jer je druga solucija neka Aprillia).

    Pozdrav!

    Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    #2
    pozdrav!
    1.3i, predpostavljam da mislis na motor sa elektronskim ubrizgavanjem goriva (ne karburator), iz licnog iskustva preporucujem taj motor, jer za razliku od karburatorskog ima znacajnije manju potrosnju (koja moze biti manja i za 3-5 litara) ti motori su tihi, lepo rade i na niskim temperaturama..itd.. a sa druge strane dovoljno je snazan (67-68ks) da tera jugica bez ikakvih teskoca..(160kmh, 0-100 - 13.8 sek)

    opet ne znam da li je u pitanju novi ili polovan automobil, koliko je presao, u kakvom je stanju, u svakom slucaju slaba tacka im je platneni pokretni krov, pa se treba raspitati koliko je zamena istog..

    motor je odlican, ali ako te zanimaju neka konkretnija pitanja, odgovorice ti neko od kompetentnih clanova foruma..

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Citao sam strane kritike za taj model i cuo samo pohvale. Zapravo, samo sam procitao komentar o pokretnom krovu. Kazu da sve finkcionise savrseno, da se jednom rukom moze otvoriti i spustiti, kada se sklopi lepo legne na predvidjeno mesto i ne smanjuje vidljivost (ne viri) (za razliku od golfa kabrio i nekog jaguara - tako pise ).
      Mislim da ovo najvise zavisi od toga kako je ocivan auto. Ako je neki za americko trziste i ako je u dobrom stanju, mislim da nece biti problema.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        Ja sam imao model sa krovom koji je imao hidraulicno podizanje i spustanje. Iako je bio star preko 10 godina, sve je na moje iznenadjenje, funkcionisalo bez problema.

        Sto se tice 1.3i motora, to je u principu odlican motoric, ako je redovno odrzavan. Mada, u mom Yugu je bio 1.5 motor iz Ritma sa 60kW i mislim da je to prava mera za taj auto.
        Ako je cilj sto manja potrosnja, onda je 1.3i pravi izbor.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • NemaN
          CBC Senator XXL
          • 29.11.2004
          • 1560
          • munze

          #5
          odlican autic samo malo ces imati problema zimi ....ne moze bas unutra da se ugreje, motor sve najbolje bas sto je rekao dare mada su sporiji od ovih karburatorskih ali idu dobro...mislim da ti je novi krov oko 200e -300e sa njim ce imati i najvise problema
          I'm not caucasian, I'm championship white

          Comment

          • VR6
            CBC Senator XXL
            • 31.10.2004
            • 512
            • Sarajevo

            #6
            Evo ovdje imas jedan test tog Yuge...

            Link: http://www.auto.ba/?a=clanak&id=70

            Comment

            • Nex
              CBC Veteran
              • 05.03.2006
              • 132
              • Rakovica

              #7
              Zavisi sve u kakvom je stanju i za koje je trzishte radjen. Najbolje varijante su za Americko trzishte. EFI motor je mac sa dve oshtrice... Zna da radi samo tako dobro, a zna i da baguje, gore od Intel procesora...
              P.S. Lik menja cabrio u super stanju ali bi verovatno pristao da ga proda. Moja preporuka poshto je ceo racunar reprogramiran i radi kao sat + dosta stvari uradjeno

              Comment

              • ToNcA
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2006
                • 868
                • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                • Mazda 6 2.0d

                #8
                U principu me interesuje novi. Da li neko zna kako se krecu cene polovnih i kako stoje sa ugradnjom motora i menjaca iz Fiat Grupacije (jel pasuju sraf na sraf ili treba malo muke), jer ste mi dali dobru ideju sa polovnim.

                Koliko sam ja shvatio ne priozvode se sa rucnim krovom. Hidraulika bato!

                Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #9
                  ToNca, ako smem da se umesham sa jednim kontra predlogom; a odnosi se npr. na izbor nekog drugog kabrioleta... Razmotri opcije poput polovnjaka, znatno cesh bolje proci, pa makar uzeo i 10-ak godina stariji.

                  Koliko se secam Yugo nema poprechnu gredu za zastitu putnika prilikom (ne dao Bog) prevrtanja, a konstrukcija stara 20 i kusur godina + kabriolet izvedba, zaista nisu za igranje.

                  Neki npr. Punto kabrio bi bio izvrstan izbor... Ozbiljno razmisli o bezbednosti, a zatim i prostoru unutar automobila. Nije da sam neki "hater" domacih automobila, vec samo realan, a pre svega ljubitelj kabrioleta takodje.

                  Pozz
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • Nex
                    CBC Veteran
                    • 05.03.2006
                    • 132
                    • Rakovica

                    #10
                    Motori i menjaci pasuju svi oni koji pasuju i u obicnog juga (motorni prostor isti). Znaci fiat tipo, ritmo bez ikakvih prepravki. Naravno ispratiti boljim kocnicama, veshanjem. E, sad ne znam kako bi se kabrio ponasao i kako ide tu ojacavanje. Za obicni je najbolje resenje 1.5 (sa koskom i ojacanim varovima). E sad kao shto covek rece, stvarno ne znam dokle ici zbog bezbednosti...

                    Comment

                    • ToNcA
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2006
                      • 868
                      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                      • Mazda 6 2.0d

                      #11
                      U principu razmislio sam i ukapirao. Yugo Cabrio nije namenjen onome o cemu sam se raspitivao. Ipak u tom auticu treba da ostane stari dobri 1.3 EFI i da zvrk sluzi za lagana krstarenja sa otvorenim krovon (npr do Ade eventualno do Palica). A za duze puteve i jurcanje imam bolji auto (na srecu).

                      Inace jel zna neko kako se platneni krov ponasa (znam da je automatski i to mi se svidja ali me i plasi).

                      Hvala

                      ToNcA

                      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #12
                        Nemoj mi samo reci da kupujes onog belog sa 14` ICE i onim gistro remusom, sto lik trazi 3 some eura za njega?
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • ToNcA
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2006
                          • 868
                          • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                          • Mazda 6 2.0d

                          #13
                          Cosworth, nemam pojma o kom Cabriu pricas. Mozda ces mi reci da sam lood ali razmisljam o kupovini novog (ovo mi je jedina prilika u zivotu, najverovatnije, da imam rucno sklapani auto i jos po narudzbini jer se tako i rade ).

                          Mislim da za tih 5000 nema sanse da kupim bolji cabrio (ma sta mnogi mislili), narocito ne sa automatskim krovom.

                          A sta fali tom belom sa satro remusom. I jel zna neko uopste kako se ponasa taj krov (znam da su ranije stavljali italijanske krovove, da li i sada rade - ne znam). I jos nesto - da li mi ipak preporucujete kupovinu polovnog i malo "rucnog rada" po pitanju stylinga?

                          Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                          Comment

                          • civi
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1492
                            • Pozarevac

                            #14
                            Originally posted by Nex
                            Zavisi sve u kakvom je stanju i za koje je trzishte radjen. Najbolje varijante su za Americko trzishte. EFI motor je mac sa dve oshtrice... Zna da radi samo tako dobro, a zna i da baguje, gore od Intel procesora...
                            P.S. Lik menja cabrio u super stanju ali bi verovatno pristao da ga proda. Moja preporuka poshto je ceo racunar reprogramiran i radi kao sat + dosta stvari uradjeno
                            http://www.mixaracing.co.yu/forum/viewtopic.php?t=119
                            a koji to intel baguje? Mislim ja imam AMD ali ovakvu izvalu jos nisam cuo
                            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                            - Kako to misliš, kočim?

                            Comment

                            • Danilo
                              CBC Senator XXL
                              • 02.10.2004
                              • 908
                              • Beograd, Dorcol

                              #15
                              Originally posted by ToNcA
                              Cosworth, nemam pojma o kom Cabriu pricas. Mozda ces mi reci da sam lood ali razmisljam o kupovini novog (ovo mi je jedina prilika u zivotu, najverovatnije, da imam rucno sklapani auto i jos po narudzbini jer se tako i rade ).

                              Mislim da za tih 5000 nema sanse da kupim bolji cabrio (ma sta mnogi mislili), narocito ne sa automatskim krovom.

                              A sta fali tom belom sa satro remusom. I jel zna neko uopste kako se ponasa taj krov (znam da su ranije stavljali italijanske krovove, da li i sada rade - ne znam). I jos nesto - da li mi ipak preporucujete kupovinu polovnog i malo "rucnog rada" po pitanju stylinga?
                              Ma OK, tek sada kada sam pazljivo pogledao vidim da hoces nov. Pametno, nije prevelika razlika u ceni (ako mozes sebi da je priustis), a dobijas koliko toliko sigurniji auto, obizorm da je zastava u pitanju. Ako ti je zelja kabrio i hoces nov auto, Yugo je logican (da ne kazem jedini) izbor za taj novac. Jedino ne znam, posto hoces 1.3EFI, da li ih ima jos u Zastavi, mislim da su zbog ne placanja raskinuli parnerstvo sa Boschom i ovi im vise ne salju motronic, jedino ako imaju neki zaostali stek. Karburator onda i nije najbolja opcija, pogotovu ovaj sto sada ugradjuju.
                              Ako imas zivaca, vremena i (ne puno) para da promenis ono kriticno na Yugu, uzmi ga, zasto da ne.

                              A da... Zamalo da zaboravim... Taj beli sa 14` ICE hromiranim i turskim auspuhom sto mu ima 115 ks, i sto mu je chip tuning radjen tri puta (valjda svaki put po 20ks na 138A, sta li... ), njemu je dusa izvadjena, to je kako sam ja cuo, u stvari standard Yugo, a lik ga vozi uvek pod punim gasom sa njih 20 u kolima... I trazi za auto 3500 eura... Boze...
                              Uzmi ti nov, a stajling ces sam, jer kad tuning ne moze svako da radi, bar stajling moze svaka ****** (ja to na svom primeru ) ).
                              Ne moras da brines kako ga je pacijent pre tebe vozio, na koliko je i da li je uopste menjao ulje itd.
                              www.blindmanmotorsport.com

                              Comment

                              Working...
                              X