Sto se mene tice...'98 Civic Type (EK9)...1.6, 185ks, 9200rpm...
Prava je steta sto se kao nova mogla kupiti samo u Japanu.
Osim Japana, ima ih dosta i u Velikoj Britaniji a proizvodila se samo sa volanom na desnoj strani.
You've been voting over the past fortnight for your greatest hot hatch of all time – and there are still two weeks left to influence our poll. At the time of writing, the top ten is led (perhaps curiously!) by the Saab 99 Turbo, followed by the Lancia Delta Integrale, VW Golf GTi Mk1 and Peugeot 205 GTI. Have you voted yet? If not, scroll down to the poll at the foot of this page and click on your favourite pocket rocket. Voting closes on 1 February 2009, so spread the word and get your mates to vote too.
pozdrav ljudi,samo da dodam nesto.Uvek mi upadne u oci kad neko pocne da peva kako su VW najaci sportski auti,sto je glupost na startu.Da bi se odabrao neki dobar GTI auto svih vremena,onda to mora biti neka marka automobila koja ulaze u auto sport i ima neki uspeh.Recimo ovako...
Honda F1
Toyota F1 i WRC
Ford F1 i WRC
Renault F1
Peugeot F1 i WRC
Lancia WRC
Citroen WRC
Subaru WRC
VW luna park,tj. nikad nijednu trku nije imao na svojim tockovima i to treba da bude GTI?Sa svih 112 KS i 8V motorom...pih,sramota od neznanja...
Ja preferiram Ford Escort V RS 2.0 Turbo 4x4.Podatak govori da ocisti i po neki ferrari i porshe koji imaju i duplo vise snage.Podatak govori da auto kosta polovan u dobrom stanju bar 15 000 Eura (vise nego sto je kostao nov).Gledajte malo Youtube!
Ford
1. Escort XR3i/RS 1600i
2. Escort RS 1600 turbo
3. Escort RS 2000
4. Fiesta XR2i
5. Fiesta RS turbo/RS 1800
6. Fiesta ST
7. Focus ST 170
8. Focus ST 220
Slažem se u potpunosti sa listom.
Ako kažemo da su GTi vozila u stvari sportske varijante jeftinijih i manjih modela, onda su ti začetnici kod Forda razne varijante Escorta Mk1, počevši od jeftinijih 1300GT, 1300 Sport i 1600 Mexico, a od skupljih Twin Cam sa Lotusovim motorom i RS1600 sa Kent motorom i Cosworth-ovom BDA 16V glavom. Posle naftne krize su ukinuti Mexico i RS1600 (iako su oba bila vizuelno klot varijante) i u ponudu uveden RS2000, sa motorom iz većih Taunusa.
Golf Mk1 Gti se pojavio '76-te i sa njegovim vremenom od 9.5 do stotke, sa Fordove strane su se sa njim klali Escorti Mk2 (koji nisu bili hatchback-ovi) Sport, Mexico, RS1800 i RS2000, kojima je trebalo od 8.9 do 12 sekundi, u zavisnosti od verzije.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment