Najbolji GTI svih vremena!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    Najbolji GTI svih vremena!

    Mislim da je ovo bliska tema manje-vise svima na forumu koji vole zesce masine.
    Hajde da vidimo koji su po vasem misljenju najbolji GTI (hot hatch) svih vremena.
    Predlazem sledece propozicije. 1. moze se navesti neogranicen broj vozila, 2. pored vecih racunaju se i manji hatchbackovi (Lupo, Clio, Uno, 106...), 3. ne racunaju se nikakvi kupei (Corrado, Calibra, Celica...), 4. ne racunaju se kola cija upotreba nije bila GTI, vec specificna (Delta integrale, Sunny GTR...), 5. pocetak racunanja od Golfa I GTI, znaci `75 godina, 6. snaga neogranicena - od 100, pa do danasnjih oko 250 ks i dalje, 7. samo fabricke verzije.

    Evo mojih predloga.
    1. VW Golf I GTi - jer je od njega sve pocelo...
    2. Fiat Ritmo Abarth 130tc - poslednji pravi Abarth, muski auto stare skole, savrsene vozne osobine i perfomanse
    3. Renault Clio Williams - mali otrov, uspesan na trkama, motor briljantan
    4. Renault 19 16v - savrseno uravnotezen auto, motor isto kao Clio
    5. Peugeot 306 S16 6speed - ispod koze 306 krio se beskompromisni sportski auto, drzao lekcije na asfaltnim relijima svima
    6. VW Golf III VR6 - drasticno pomerio granice u snazi, zver...
    7. Honda Civic - motor, menjac, cena...sve, drzao lekcije drugima godinama
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Peugeot 205 1.9 GTi
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #3
      - VW Golf VR6 - NAJGORI GTI svih vremena, sa toliko tezine u "nosu", da su mu vozna svojstva, narocito upravljivost upitna... Tipican primjerak "letjelice" za Njemackih Autobahn-ova, gdje upravljivost u krivinama i nije najbitinija... Vjerovatno je bilo vazno napisati u testovima da mu je max. brzina xxx km/h... A ostalo...?

      Slicna stvar se desavala sa Kadett-om GSI 16v, koji je bio slabije upravljiv od G2 GTI 16v, i iako je imao vise nominalnih konja, to mu je rijatko gdje koristilo osim u suhim brojkama 0-100 km/h... On je bio malo premekan za svoje konje...

      Moj favorit: Clio Williams...

      I da ne zaboravim, pritajeni favorit: Suzuki Swift GTI

      Comment

      • Williams
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2006
        • 556
        • Beograd- Cerak

        #4
        ( Gore Navedeni)
        8. 205 1.9 GTi
        9. Clio Willliams
        10. Suzuki Swift
        .................................................
        11. Renault 5 Alpine (kasnije GT Turbo)
        12. Audi Quattro
        13. Honda CRX
        14. BMW M3 (e30)


        Idemo hronoloski...[/quote]

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #5
          MG ZR160 - nisam vidio drugi serijski automobil sa tako dobrom upravljivoscu...
          ali posto je on strasno rijedak i nepopularan (ne racunajuci UK) favorit je SWIFT GTI
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT

            #6
            Definitivno u ovoj opciji glasam za Ritmo 130TC!
            Prvi auto mi je bio 105TC, koja je samo slabija verzija ovog modela, zaista fantastican automobil sa ujedno ne verovatnim "oprashtanjem" greshaka vozacha po krivinama, te i znatno prostraniji od konkurencije.
            Kao sto kazes, poslednji izdanak stare skole i motor koji je zaista bio neunistiv...
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • RS-6
              CBC Senator XXL
              • 24.07.2005
              • 581
              • Montenegro-Bar
              • 2x AR I BMW 330XI

              #7
              Golf III VR6 2.9 Syncro.

              http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

              Comment

              • boolero
                CBC Veteran
                • 07.10.2004
                • 175
                • Beograd

                #8
                Shta bi ja drugo nego...Kadet E GSI
                OTS

                Comment

                • Darko_NS
                  CBC Senator XXL
                  • 02.12.2004
                  • 557
                  • Srpska Atina

                  #9
                  Definitivno najbolji GT automobil svih vremena je Lancia Delta Hf, svejedno da li u 1.6 T ili 2.0 T izredbi..

                  mogao bi da pisem kilometar, ali sve dalje reci i kometnari su suvisne, dovoljno je samo reci Delta Integrale i tacka. =]

                  Comment

                  • srdjan_p
                    CBC Senator XXL
                    • 01.12.2004
                    • 1915
                    • ZR

                    #10
                    Definitivno najbolji GT automobil svih vremena je Lancia Delta Hf, svejedno da li u 1.6 T ili 2.0 T izredbi..
                    To si u pravu, mislim da bi i u danasnje vreme mogao da objasni mnoge stvari na reliju, ali mislim da mozda nije u ovoj klasi...
                    Moj glas naravno za Hondu, civic ili crx, svejedno!

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #11
                      Odlicna kola, ali samo malo da pojasnim. GTI su hatchback vozila izvedena iz velikoserijskog modela. Znaci od BMW samo "3" Compact ili "1", od Audija samo A3. Delta integrale je suvise specijalan auto namenjen za relije, ali 1.6 GT i 1.6 HF turbo svakako spadaju. CRX je takodje cistokrvni kupe...

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        Pa nekako bih favorite podelio po godistima, kada su bili trenutni modeli koji su proizvodili u fabrikama.

                        1980-1990 je period kada su takvi automobili bili izuzetno popularni, pa izmedju ostalog mozda jedini pravi GTI modeli. Tu se po meni vodio najveci "dvoboj" izmedju PUG-a 205 GTI 1.9 i VW Golfa 2 1.8 16v.





                        1990-1998 moj jedini favorit iz tog perioda je Lancia Delta HPE HF 2.0 16v Turbo.



                        1998-> Nekako nema nijednog "pravog", cistokrvnog GTI-a. Suvise sminke, a malo pravih vrednosti. Ali, ako nekome treba dati prednost u tako losem izboru, to je MINI Cooper S.

                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • miljan bl
                          CBC Član
                          • 19.02.2006
                          • 31
                          • Banja Luka

                          #13
                          fiat tipo sedicivavole
                          bravo HGT
                          ...

                          Comment

                          • civi
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1492
                            • Pozarevac

                            #14
                            Znaci mnoogo auta mi pada na pamet al da pocnem od pocetka
                            1. Lancia delta HF integrale evo1,2,3 a pogotovo 3
                            2.Honda CIVIC typeR
                            3.celica gt ako ulazi u ovu klasu
                            4.vw GOLF II G60 iako motor i nije nesto
                            5.corado vr6 2.9...........
                            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                            - Kako to misliš, kočim?

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              3. ne racunaju se nikakvi kupei (Corrado, Calibra, Celica...), 4. ne racunaju se kola cija upotreba nije bila GTI, vec specificna (Delta integrale, Sunny GTR...),
                              @starac vujadin

                              Pisi brate lepo "po srpski" vidis da te niko ne razume!
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X