Astra g 1.7 td

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Davor
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2005
    • 498
    • Novi Sad

    Astra g 1.7 td

    Drugar je narucio od jednog coveka taj auto da mu doveze iz Nemacke i nije obavezan da ga kupi ako mu ne odgovara,pa me pitao u vezi njega kakav je pa bih hteo da cujem i vasa misljenja,bez obzira da li ju imate ili ste ju popravljali ili sl.
    Od opreme auto ima klimu, abs, podizace stakala, siva metalik je i karavan je verzija 2002.godiste i ima 140hkm.

    EDIT 002: pa brate, u koju temu si ovo stavio... c c c
  • Rubi
    CBC Senator XXL
    • 06.05.2005
    • 519
    • Beograd

    #2
    Moji stari su jednom iznajmili Astru 1.7td, pa sam imao prilike da je provozam neko vreme:

    najlenjiji auto sa najvecom turbo rupom i najslabijim odzivom na gas (tj. pedalu) koji sam vozio

    Referentna vozila: Renault 4 GTL, Dacia Double Cab 1.9d, Fiat Punto 1.1, Fiat Punto 1.9JTD, Golf II 1.3, Golf II 1.6, Zastava 128... Jedini auto sa kojim sam par puta zamalo napravio saobracajku jer nije hteo da ubrza prilikom prestrojavanja je Astra 1.7td.

    Kao sto vidis, moje misljenje o tom motoru je vrlo nisko. Najbolje da cujes savet od "opelovaca", oni ce imati objektivnije misljenje i konkretnije savete - kod mene je ovaj auto "pao" na test voznji.
    (\__/)
    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
    (")_(") your signature to help him gain world domination.

    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

    Comment

    • vega
      CBC Senator XXL
      • 21.02.2006
      • 324
      • Beograd

      #3
      Poprilicno mrtvo na putu, po gradu pristojan (samo kao prevoz).
      2002 valjda nemas vise TD (68ks, indirektno ubrizgavanje) vec DTI (75ks). Ovaj drugi je dosta bolji (TD je bio mrzina nikad veca...sto zbog njega sto zbog tezine auta), u principu motori kao motori nisu losi, ali su totalno neuparivi sa G karoserijom (karavan ima min 1250kg!). Slabo je to, pa jos kad se upali klima... sedis unutra sav ovakav
      Mnogo bolji izbor su ovi 2.0 DI i DTI ako vec hoce naftaricu.
      ... and then the damn thing gone wild!

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #4
        Slabasan motor za tu tezinu karavan ima sigurno preko 1300kg,motor je od 75ks inace stari td je bio u 2 verzije sa 82ks i sa 68,kao i verzije od 60 i 68 ks ali bez turba,isli su samo u Astre F i kod njih su solidno vukle (imao jedan takav od 68ks bez turba) neka ide na 2.0 bolji je motor i manje se muci sa tom tezinom,potrosnja je tu negde skoro egal

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Takav auto su uzeli shveca i zet (u pitanju je DTI motor, a ne td), imam samo jedno kratko vozachko iskustvo sa njim a mogu da ti prenesem i njihove dosadashnje utiske o autu:

          Auto sam vozio po gradu i nekih 100-ak km na auto-putu (Batochina-BG), po gradu je solidan, pre svega zbog gabarita, a snaga toliko ne dolazi do izrazhaja; ima da tako kazhem dovoljan obrtni moment za gradska cimanja. Ali, autoput... Tri odrasle osobe i jedno dete u autu, vozio sam (probno) do 150 km/h - preko toga je putovanje sve samo ne prijatno, motor ostaje bez daha a ochekivao sam i malo bolju zvuchnu izolaciju, pre svega jer je u konkretnom primeru auto 2003. godishte...

          Utisci njenih vlasnika su za sad dobri, pre svega jer su im brzina i snaga automobila nisko na listi vazhnosti... Znachi, za gradsku i otvoreni/magistralni put je dobar, niska potroshnja... Prvi servis (ulja, kaishevi, filteri) koshtao 120 evra "sa rukama", za sad nikakvih vanrednih intervencija, osim jedne lampice koja se povremeno pali i gasi... Sledi odlazak u ovlashceni servis i kachenje na komp...

          Po meni jako lepo dizajniran auto, sa solidnom ponudom prostora unutra za svoju klasu. Za one koji nemaju velikih zahteva za brzinom i ubrzanjima vec laganica vozhnjom, a pre svega ekonomichnom - 1,7 dti je dobar izbor. Sa druge strane, prijatno sam se iznenadio kako motor 2,0 DTI "vozi" Vectru B, tako da bi sa Astrom trebalo da je utisak josh bolji...
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Davor
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2005
            • 498
            • Novi Sad

            #6
            Pardon pogresno mi je rekao pretpostavljao sam da je Dti,decko nije zarazen za brzu voznju samo kako pricate moracu da kazem da ako je u sansi nekoj sledecoj da pogleda 2.0DTi.

            Sve u svemu nije nesto posebno po vama,treba mu nesto ekonomicno ali nisu ni ovi od 100ks neki veliki potrosaci tako da cu mu preporuciti te.

            Da li se oseti nesto puno razlika(pretpostavljam ne) u odnosu na onaj 2.0DTl(82ks) u odnosu na ovaj od 75ks.

            Comment

            • vega
              CBC Senator XXL
              • 21.02.2006
              • 324
              • Beograd

              #7
              Na papiru se cini da su tu negde (uporedjujuci samo konjazu), u praksi je razlika dosta veca nego sto ocekujes! Obr. moment
              DI ima 25Nm vise...nije za baciti kad si vec na margini...
              ... and then the damn thing gone wild!

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #8
                2.0di se mnogo manje muci da bi postigao isto sto zelis sa 1.7dti a i izdrzljiviji je motor totalno je rasterecen

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Ja sam vozio Vectru 2,0 DTI i Astru 1,7 DTI (oba zeta mi zeldi-opelisti ), i Vectra je neuporedivo bila bolja na putu! Razlika u zapremini i snazi motora (na papiru) jeste velika, ali u tezhini automobila takodje... Za 1,7 ne znam, ali motor 2,0 ima 16 ventila - mozhda je "kvaka" upravo u tome U svakom sluchaju, 2,0 DTI me je najprijatnije iznenadio...
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • Darko
                    CBC Senator XXL
                    • 29.03.2005
                    • 528
                    • Beograd

                    #10
                    Ako je 1.7DTI slobodno neka uzme ako je u ok stanju. Da puca od snage - ne puca ali sa neku normalnu voznju je sasvim ok. Dakle pricamo od DTI motoru, ne starom TD jer u Astru G su isla oba. Svakako ako je u mogucnosti neka uzme 2.0 dizel. Trose isto ali se ovaj malo manje muci.

                    Dakle poenta, ako je onaj auto u dobrom stanju neka ga uzme, ako nije nesto posebno i treba da juri dalje nek obrati paznju i na 2.0

                    2.0 DTI ce jako jako tesko naci u Astri G, 2.0 Di da....

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #11
                      Ja sam imao Astru G 2.0 DI i super sam bio zadovoljan. Uzeo je sa 200.000 i presao jos 20-ak bez problema. Nije brz, ali za grad je taman. Trosi oko 8l po gradu, uz jako brzu voznju, nikad mi preko 9 nije potrosio, a nije da se nisam trudio. Caletu je trosio 7-7.5l 1.7 bi trebalo da je tu negde s potrosnjom, neznatno manje

                      1.7 sam jednom vozio, i 2.0 DI mi je izgledala ko raketa Da ne ponavljam sto su vec drugi rekli.

                      Potrosni materijal je jeftin i lako dostupan, lako se prodaje daljem unutra deluje jeftino, nema neke performanse, sedenje i udobnost prosecni.....ustvari, sve je prosecno, ni sa cim ne moze da te odusevi.....jednom recju pravi OPEL

                      Comment

                      • Davor
                        CBC Senator XXL
                        • 02.03.2005
                        • 498
                        • Novi Sad

                        #12
                        Originally posted by Darko
                        Ako je 1.7DTI slobodno neka uzme ako je u ok stanju. Da puca od snage - ne puca ali sa neku normalnu voznju je sasvim ok. Dakle pricamo od DTI motoru, ne starom TD jer u Astru G su isla oba. Svakako ako je u mogucnosti neka uzme 2.0 dizel. Trose isto ali se ovaj malo manje muci.

                        Dakle poenta, ako je onaj auto u dobrom stanju neka ga uzme, ako nije nesto posebno i treba da juri dalje nek obrati paznju i na 2.0

                        2.0 DTI ce jako jako tesko naci u Astri G, 2.0 Di da....
                        Ajd malo pojasni,ja znam za one motore 2.0DTL sa 82ks i 2.0DTH sa 100ks,a ajd mi navedi konjazu ovih 2.0DI i 2.0DTI.

                        Comment

                        • vega
                          CBC Senator XXL
                          • 21.02.2006
                          • 324
                          • Beograd

                          #13
                          To ti je to, isti motori
                          2.0DTL sa 82ks = 2.0DI i
                          2.0DTH sa 100ks = 2.0DTI.
                          ... and then the damn thing gone wild!

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #14
                            Posle 2000 te su vecinom 2.0 dti motori u Astri tj Y2.0 DTH E3 norma

                            Comment

                            • Darko
                              CBC Senator XXL
                              • 29.03.2005
                              • 528
                              • Beograd

                              #15
                              Kao sto je receno, DTL i DTH su interne fabricke oznake tih motora. Komercijalne oznake su Di i DTi...

                              @wiz ja samo kazem da u ukupnom broju astri 2.0DTi ucestvuje u jako jako malom procentu... isto kao i 2.0 16v...

                              Comment

                              Working...
                              X