Ćale je utripovao da proda Yuga i uzme Floridu. Kakve su ove novije od 2003 i mlađe? Jel se isplati kupiti novu i sa kojim motorom? Još je utripovao da oće i klimu, a ja nemam pojma kakva je kombinacija Floride i klime. Zbog cene održavanja, zainteresovan je za model sa našim motorima.
Yugo Florida
Collapse
X
-
ja sam licno imao novu ali davne 95 godine! motor je bio 1.3efi sa navodno 65 konja i mogao sam na muku da je nateram do 165! sto se komocije tice mesta ima na pretek za razliku slicnih (golfova) sto se tice kvaliteta nemoj da te iznenadi ako ti pukne instument tabla na pola ili tako neke ne ocekivane stvari! sto se tice plastike unutra sve skripi i cvili ali dobra muzika resava taj problem!!! u sustini bices zadovoljan tim autom ako ne ocekujes neko jurcanje i divljanje a i samim odrzavanjem!!! da inace moj auto je otisao taksisti i ima celih 280000 km na satu bez generalne!Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
-
-
Originally posted by adaja sam licno imao novu ali davne 95 godine! motor je bio 1.3efi sa navodno 65 konja i mogao sam na muku da je nateram do 165! sto se komocije tice mesta ima na pretek za razliku slicnih (golfova) sto se tice kvaliteta nemoj da te iznenadi ako ti pukne instument tabla na pola ili tako neke ne ocekivane stvari! sto se tice plastike unutra sve skripi i cvili ali dobra muzika resava taj problem!!! u sustini bices zadovoljan tim autom ako ne ocekujes neko jurcanje i divljanje a i samim odrzavanjem!!! da inace moj auto je otisao taksisti i ima celih 280000 km na satu bez generalne!
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Da ne pricam o pouzdanosti, posto nemam licno iskustvo, mogu samo da kazem da su prednja sedista na ovim novim totalna katastrofa!!!
Vozio sam se u jednom taksiju u ovoj novoj zutoj sa gasom i posle manje od 20 minuta voznje ledja su me zabolela... taj lumbalni deo je bukvalno ocajan.... Ponavljam da su prednja sedista, na zadnjem nisam bio...Transaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
Comment
-
-
dejane sta podrazumeva pod tim manje???Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Originally posted by adadejane sta podrazumeva pod tim manje???
Nista posebno, uobicajeno:
Zamena radilice, hod sa 55,5 na 67,4 mm, zapremina na 1.580 ccm;
Zamena klipnjaca
Zamena klipova (eventualno kovanim)
Prosirvanje ventila
Oblikovanje ventila
Podizanje kompresije na 10,5 :1
Zamena usisne grane
Zamena izduvne grane
Zamena glave motora
Zamena brizgaljki
Zamena ECU, posebno programiranje
Moze se dobiti 140-145 KS atmosferski, ili 180-200 KS sa turbom bez preteranog zrtvovanja zivotnog veka motora, ali uz dodatnu zamenu menjaca pod "mora".
Naravno, na to jos treba:
Zameniti prednje diskove samoventilirajucim i vecim;
Zameniti zadnje dobose za diskove
Zameniti glavni kocioni cilindar i servo
Zameniti amortizere
Zameniti opruge
Zameniti naplatke za minimum 14", jos bolje 15"
Zameniti gume
Zameniti ramena.
Kao sto vidis, sve sasvim uobicajeni koraci tjuninga. Posto ih ima koliko ih ima, mozes sasvim slobodno uzeti cenu nove Floride i pomnoziti je sa dva. To jeste ozbiljna lova, ali na kraju krajeva, imaces vozilo za koje bi fabricki spremno morao da platis opet cenu puta dva (atmosferska verzija) ili dva i po (pretpostavljajuci verziju sa turbom).
Naravno, ovo je "maximum overdrive" verzija, moze i za mnogo manje para, ali i sa manjim dobitcima.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Već vozim Alfu, nažalost sa samo 103ks, ali nikad se ne zna... Ćale oće samo malo veći i noviji auto, koji u održavanju neće da ga puno košta. Mislim da bi ga 1.3i zadovoljio, ali mislim da taj motor Zastava nema iako ga imaju u cenovniku. Sledeći izbor je 1.4 karburator, a to bi mu bilo ok. Neće tuning, neće stajling, samo da se vozi.
Do not underestimate the power of the Dark Side
Comment
-
-
Edit 012: Ne citirati post iznad.
"... nece puno da ga kosta ...", "...samo da se vozi...".
To onda nece biti Zastava, jer je Zastava poslednja fabrika u Evropi, a mozda i svetu, koja automobile pravi za majstore i servise. JEDINO zasta je Zastava dobra je za tjuning, jer bogu hvala, ima delova.
Ako tvoj otac naprosto hoce pouzdanost, to kod Zastave nema, ili je cista srecka na lutriji, neka lepo kupi Shlogana i ne brine.
Kupovati auto sa karburatorom u danasnje vreme je pouzdan znak da kupujes muzejski model. Pa prvi ce taj karb, sa automatskim cokom, dusu da mu izvadi. Moj sin se preporodio kada smo izvadili to @#$%^& i stavili original Weber sa cokom na sajlu.
Not recommended!
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Vozio sam se u jednom taksiju u ovoj novoj zutoj sa gasom i posle manje od 20 minuta voznje ledja su me zabolela... taj lumbalni deo je bukvalno ocajan.... Ponavljam da su prednja sedista, na zadnjem nisam bio...
unutrasnjost sva skripi iako se radi o novom automobilu, pa kako i nece skripeti kad je tako tvrdo podeseno oslanjanje... a interesantan detalj je instrument tabla, rucni rad (domaca radinost) nema sta.. kao da su je pravili djaci osnovne skole na casu tehnickog vaspitanja..
jedini plus su novi branici, koji ga donekle cine pristojnim autom
Comment
-
-
Darko, ako je suditi po iskustvu sa Yuga mog sina, ta Florida ima Amortizere Pristina u sebi - a to je kao da uopste ni nema amortizere, jer su poslednji primerci napravljeni pre 16 godina.
Ako taj covek stavi nove amortizere, videces, stvar se iz korena menja, jer ma kakva inace Florida bila, ipak je projektovana da IMA amortizere. Kod sina, prstima izvuces amortizer bez po' muke, i gledas ga kako se vrlo brzo vraca nazad. Sjajno, nema sta.
Mi sinu stavili Monroe SensaTrac napred i nazad, i da vidis cuda, ma sasvim drugi auto.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Vozio sam 3 nova keca i kod svakog prvih mesec dana prespavam u servisu dok ne srede sve što su u fabrici ujebali. Posle toga stvarno nisam ni sa jednim imao problema. Simptomatično je da se kod svih javljalo par istih nedostataka. Verujem da sa Floridom situacije nije ništa bolja. Izteraš auto iz fabrike i odma kod majstora, zato i mislim da je kupovina nekog modela sa karburatorom najbolje rešenje. U garaži mi čuči nov Weber, dvogrli), koga sam kupio za neke smešne pare. Ćaletu i onako ne treba auto za trke. Šta mislite,m ako se sve sredi dok je auto nov, da li će u eksploataciji biti nekih većih problema, ćale prelazi max 5000km godišnje?
Do not underestimate the power of the Dark Side
Comment
-
Comment