Yugo Florida

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darth Nihilus
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 417
    • Srbija, Paracin

    Yugo Florida

    Ćale je utripovao da proda Yuga i uzme Floridu. Kakve su ove novije od 2003 i mlađe? Jel se isplati kupiti novu i sa kojim motorom? Još je utripovao da oće i klimu, a ja nemam pojma kakva je kombinacija Floride i klime. Zbog cene održavanja, zainteresovan je za model sa našim motorima.
    Do not underestimate the power of the Dark Side
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    ja sam licno imao novu ali davne 95 godine! motor je bio 1.3efi sa navodno 65 konja i mogao sam na muku da je nateram do 165! sto se komocije tice mesta ima na pretek za razliku slicnih (golfova) sto se tice kvaliteta nemoj da te iznenadi ako ti pukne instument tabla na pola ili tako neke ne ocekivane stvari! sto se tice plastike unutra sve skripi i cvili ali dobra muzika resava taj problem!!! u sustini bices zadovoljan tim autom ako ne ocekujes neko jurcanje i divljanje a i samim odrzavanjem!!! da inace moj auto je otisao taksisti i ima celih 280000 km na satu bez generalne!
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • DejanV
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2005
      • 682
      • Beograd

      #3
      Originally posted by ada
      ja sam licno imao novu ali davne 95 godine! motor je bio 1.3efi sa navodno 65 konja i mogao sam na muku da je nateram do 165! sto se komocije tice mesta ima na pretek za razliku slicnih (golfova) sto se tice kvaliteta nemoj da te iznenadi ako ti pukne instument tabla na pola ili tako neke ne ocekivane stvari! sto se tice plastike unutra sve skripi i cvili ali dobra muzika resava taj problem!!! u sustini bices zadovoljan tim autom ako ne ocekujes neko jurcanje i divljanje a i samim odrzavanjem!!! da inace moj auto je otisao taksisti i ima celih 280000 km na satu bez generalne!
      Sad, uz "manje" prepravke, to je moglo da ima i nekih 140-145 KS atmosferski, pa da se pitamo cija nana crnu vunu prede ...

      Pozdrav,
      DVV
      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

      Comment

      • Gruja
        CBC Senator XXL
        • 09.02.2006
        • 614
        • Bgd
        • Alfa 75 TS

        #4
        Da ne pricam o pouzdanosti, posto nemam licno iskustvo, mogu samo da kazem da su prednja sedista na ovim novim totalna katastrofa!!!

        Vozio sam se u jednom taksiju u ovoj novoj zutoj sa gasom i posle manje od 20 minuta voznje ledja su me zabolela... taj lumbalni deo je bukvalno ocajan.... Ponavljam da su prednja sedista, na zadnjem nisam bio...
        Transaxle u krvi...

        "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #5
          dejane sta podrazumeva pod tim manje???
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #6
            Originally posted by ada
            dejane sta podrazumeva pod tim manje???
            Druze, to "manje" je bilo pod znacima navoda....

            Nista posebno, uobicajeno:

            Zamena radilice, hod sa 55,5 na 67,4 mm, zapremina na 1.580 ccm;
            Zamena klipnjaca
            Zamena klipova (eventualno kovanim)
            Prosirvanje ventila
            Oblikovanje ventila
            Podizanje kompresije na 10,5 :1
            Zamena usisne grane
            Zamena izduvne grane
            Zamena glave motora
            Zamena brizgaljki
            Zamena ECU, posebno programiranje

            Moze se dobiti 140-145 KS atmosferski, ili 180-200 KS sa turbom bez preteranog zrtvovanja zivotnog veka motora, ali uz dodatnu zamenu menjaca pod "mora".

            Naravno, na to jos treba:

            Zameniti prednje diskove samoventilirajucim i vecim;
            Zameniti zadnje dobose za diskove
            Zameniti glavni kocioni cilindar i servo
            Zameniti amortizere
            Zameniti opruge
            Zameniti naplatke za minimum 14", jos bolje 15"
            Zameniti gume
            Zameniti ramena.

            Kao sto vidis, sve sasvim uobicajeni koraci tjuninga. Posto ih ima koliko ih ima, mozes sasvim slobodno uzeti cenu nove Floride i pomnoziti je sa dva. To jeste ozbiljna lova, ali na kraju krajeva, imaces vozilo za koje bi fabricki spremno morao da platis opet cenu puta dva (atmosferska verzija) ili dva i po (pretpostavljajuci verziju sa turbom).

            Naravno, ovo je "maximum overdrive" verzija, moze i za mnogo manje para, ali i sa manjim dobitcima.

            Pozdrav,
            DVV
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              #7
              Mada, meni se cini da stexov cale zeli auto od 150 i kusur konja, tu bi pala neka Alfa 147 ili slicno.
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • Darth Nihilus
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 417
                • Srbija, Paracin

                #8
                Već vozim Alfu, nažalost sa samo 103ks , ali nikad se ne zna... Ćale oće samo malo veći i noviji auto, koji u održavanju neće da ga puno košta. Mislim da bi ga 1.3i zadovoljio, ali mislim da taj motor Zastava nema iako ga imaju u cenovniku. Sledeći izbor je 1.4 karburator, a to bi mu bilo ok. Neće tuning, neće stajling, samo da se vozi.
                Do not underestimate the power of the Dark Side

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  #9
                  Edit 012: Ne citirati post iznad.

                  "... nece puno da ga kosta ...", "...samo da se vozi...".

                  To onda nece biti Zastava, jer je Zastava poslednja fabrika u Evropi, a mozda i svetu, koja automobile pravi za majstore i servise. JEDINO zasta je Zastava dobra je za tjuning, jer bogu hvala, ima delova.

                  Ako tvoj otac naprosto hoce pouzdanost, to kod Zastave nema, ili je cista srecka na lutriji, neka lepo kupi Shlogana i ne brine.

                  Kupovati auto sa karburatorom u danasnje vreme je pouzdan znak da kupujes muzejski model. Pa prvi ce taj karb, sa automatskim cokom, dusu da mu izvadi. Moj sin se preporodio kada smo izvadili to @#$%^& i stavili original Weber sa cokom na sajlu.

                  Not recommended!

                  Pozdrav,
                  DVV
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • Darko_NS
                    CBC Senator XXL
                    • 02.12.2004
                    • 557
                    • Srpska Atina

                    #10
                    Vozio sam se u jednom taksiju u ovoj novoj zutoj sa gasom i posle manje od 20 minuta voznje ledja su me zabolela... taj lumbalni deo je bukvalno ocajan.... Ponavljam da su prednja sedista, na zadnjem nisam bio...
                    takodje bio sam vozen u novom zutom taksiju.. sedista bi jos mogao da oprostim, najveca zamerka je sto je auto toliko neudoban da je to strasno. uopste ne upija neravnine na putu.. ko ga kupi nek se navike na bolove u ledjima

                    unutrasnjost sva skripi iako se radi o novom automobilu, pa kako i nece skripeti kad je tako tvrdo podeseno oslanjanje... a interesantan detalj je instrument tabla, rucni rad (domaca radinost) nema sta.. kao da su je pravili djaci osnovne skole na casu tehnickog vaspitanja..

                    jedini plus su novi branici, koji ga donekle cine pristojnim autom

                    Comment

                    • DejanV
                      CBC Senator XXL
                      • 19.07.2005
                      • 682
                      • Beograd

                      #11
                      Darko, ako je suditi po iskustvu sa Yuga mog sina, ta Florida ima Amortizere Pristina u sebi - a to je kao da uopste ni nema amortizere, jer su poslednji primerci napravljeni pre 16 godina.

                      Ako taj covek stavi nove amortizere, videces, stvar se iz korena menja, jer ma kakva inace Florida bila, ipak je projektovana da IMA amortizere. Kod sina, prstima izvuces amortizer bez po' muke, i gledas ga kako se vrlo brzo vraca nazad. Sjajno, nema sta.

                      Mi sinu stavili Monroe SensaTrac napred i nazad, i da vidis cuda, ma sasvim drugi auto.

                      Pozdrav,
                      DVV
                      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                      Comment

                      • Darth Nihilus
                        CBC Senator XXL
                        • 13.04.2005
                        • 417
                        • Srbija, Paracin

                        #12
                        Vozio sam 3 nova keca i kod svakog prvih mesec dana prespavam u servisu dok ne srede sve što su u fabrici ujebali. Posle toga stvarno nisam ni sa jednim imao problema. Simptomatično je da se kod svih javljalo par istih nedostataka. Verujem da sa Floridom situacije nije ništa bolja. Izteraš auto iz fabrike i odma kod majstora, zato i mislim da je kupovina nekog modela sa karburatorom najbolje rešenje. U garaži mi čuči nov Weber, dvogrli ), koga sam kupio za neke smešne pare. Ćaletu i onako ne treba auto za trke. Šta mislite,m ako se sve sredi dok je auto nov, da li će u eksploataciji biti nekih većih problema, ćale prelazi max 5000km godišnje?
                        Do not underestimate the power of the Dark Side

                        Comment

                        • Vlada_nbgd
                          CBC Senator XXL
                          • 11.09.2005
                          • 1066
                          • Novi Beograd/Topcider
                          • ford focus sport pack

                          #13
                          Pa mislim da je za tu kilometrazu ok.Jos ako se uzme karburatorska vraijanta ne bi trebalo bog zna sta da zeza.Mada za cenu nove floride se meze uzeti sasvim korektan polovnjak koji ce isto trpeti bez problema tu eksplataciju.
                          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                          Comment

                          Working...
                          X