Pre sat vremena sam prvi put svojim ocima video direktan sudar uzivo iz velike blizine (5m i jos blago pticije persektive). Dva puta sam doziveo sudar kao putnik, nikada kao vozac i nista ozbiljno.
Isao sam pesaka ulicom u okviru naselja, podigao sam pogled sa bara i rupa na putu koje sam do tada izbegavao jer je ispred mene bilo + ukrstanje ulica i p. prelaz. U sekundi sam video dvoje kola (posle registrovao da su Punto i BMW karavan) kako istovremeno ulaze u raskrsnicu pod uglom od 90stepeni u istoj sekudni sam pomislio da ce Punto proci i BMW prikociti posto je isao uzbrdo, ali ne, milisekund i TRAS !
Lete kola (pogotovo punto)i staklo na sve strane. Strasno jak utisak, onda odjednom tisina.
Iznenadio sam se silinom udara, posto mi se cinilo da automobili nisu isli preterano brzo. Punto je primio udar bocno ispred vozackih vrata (srecom). BMW-u nista nije ostalo od farova i prednje maske, hladnjak doboro upao. Punto me je iznenadio posto sem limarije, okrenutog tocka i ostecenih vrata jos jednog uparkiranog punta na kome se zaustavio, nije imao vecu havariju. Lik koji je vozio BMW je prosao na znak STOP (iako vidljiv, ljudi misle da iz te ulice oni imaju prednost, ja ga prvi put nisam video isto mi izletela kola, ali ja sam isao penzionerski), a vozac BMW-a je sigurno prebrzo vozio (naravno lik cim je izasao iz kola poceo je da prica devojci iz punta kako je ona kriva za sudar
za 10sec su naleteli plavci i sve se smirilo). Srecom niko ozbiljno povredjen, ugruvana devojka koja je vozila Punta.
Inace ta raskrsnica ima ocajnu preglednost koju diktira ziva ograda...
Kada vidite udes sa 5-6 metara, stvarno se zamislite o sigurnosti u saobracaju i nacinu na koji vozite. Oni nisu isli brze od maksimalno 40 punto, 60 kmh bmw i dobro su prosli, jer desetinku kasnije udar bi bio u vrata, a ne u nos punta, a udar je mocan, srecom kola dobra, nigde pesaka, inace...
Tako da prijatelji i kada imate prednost, a nemate neku preglednost, prikocite,saltanje dva, a bicete mnogo sigurniji, isplati se (onolika materijalna steta da ne pricam zivot i zdravlje vase i saputnika).
p.s. na BMW se ladno nisu otvorili airbagovi, da nisu setovani samo za vece siline sudara ?
Isao sam pesaka ulicom u okviru naselja, podigao sam pogled sa bara i rupa na putu koje sam do tada izbegavao jer je ispred mene bilo + ukrstanje ulica i p. prelaz. U sekundi sam video dvoje kola (posle registrovao da su Punto i BMW karavan) kako istovremeno ulaze u raskrsnicu pod uglom od 90stepeni u istoj sekudni sam pomislio da ce Punto proci i BMW prikociti posto je isao uzbrdo, ali ne, milisekund i TRAS !



Lete kola (pogotovo punto)i staklo na sve strane. Strasno jak utisak, onda odjednom tisina.
Iznenadio sam se silinom udara, posto mi se cinilo da automobili nisu isli preterano brzo. Punto je primio udar bocno ispred vozackih vrata (srecom). BMW-u nista nije ostalo od farova i prednje maske, hladnjak doboro upao. Punto me je iznenadio posto sem limarije, okrenutog tocka i ostecenih vrata jos jednog uparkiranog punta na kome se zaustavio, nije imao vecu havariju. Lik koji je vozio BMW je prosao na znak STOP (iako vidljiv, ljudi misle da iz te ulice oni imaju prednost, ja ga prvi put nisam video isto mi izletela kola, ali ja sam isao penzionerski), a vozac BMW-a je sigurno prebrzo vozio (naravno lik cim je izasao iz kola poceo je da prica devojci iz punta kako je ona kriva za sudar

Inace ta raskrsnica ima ocajnu preglednost koju diktira ziva ograda...
Kada vidite udes sa 5-6 metara, stvarno se zamislite o sigurnosti u saobracaju i nacinu na koji vozite. Oni nisu isli brze od maksimalno 40 punto, 60 kmh bmw i dobro su prosli, jer desetinku kasnije udar bi bio u vrata, a ne u nos punta, a udar je mocan, srecom kola dobra, nigde pesaka, inace...
Tako da prijatelji i kada imate prednost, a nemate neku preglednost, prikocite,saltanje dva, a bicete mnogo sigurniji, isplati se (onolika materijalna steta da ne pricam zivot i zdravlje vase i saputnika).
p.s. na BMW se ladno nisu otvorili airbagovi, da nisu setovani samo za vece siline sudara ?
Comment