INA je na konferenciji za novinare, održanoj povodom poskupljenja svojih cijena, potvrdila kako je Super 95 štetan za katalizatore te dugoročno uništava katalitički sustav automobila.
Na novinarska pitanja o štetnosti Super 95 član uprave INA-e Josip Petrović potvrdio je da Super 95 dugoročno uništava katalizatore vozila, te da je ono primjereno samo starim automobilima, javio je Business.hr.
"Naša mjerenja kvalitete goriva na benzinskim postajama napravljena u ožujku pokazuju da u Superu 95 ima oko 300 miligrama sumpora i dvostruko više benzena od dopuštenog europskim normama. Sumpor je otrov za katalizator i te količine sumpora dugoročno mogu uništiti katalitički sustav na automobil." - izjavio je INA-in ekspert za preradu nafte Miroslav Jednačko.
"U Vladi je sve prezentirano na transparentan način i odlučeno je da se cijenom supera štiti rast cijena derivata. Nitko neće moći izdržati uvoz skupog goriva, a mi samo nudimo ono što potencijalno može zadovoljiti kupce koji će sami odlučiti što će trošiti." - tvrdi Ivan Brusnić te dodaje kako vozači nisu prisiljeni koristiti Super.
Na novinarske konstatacije da INA super 95 više nema kome prodati jer nijedna država ne želi gorivo s tolikim udjelom sumpora i da to uopće više nije roba koja kotira na Genovskoj naftnoj burzi, Petrović je odgovorio da BiH kupuje super i da "osobno prodaje super na Mediteranu" te da mu cijena raste.
INA je promijenila određeni broj spremnika na svojim crpkama i smanjila udio eurosupera 95 u korist uvođenja supera koji će se moći kupiti na 85 posto postaja. Svoju ponudu uskladit će s potražnjom, koja će se pažljivo pratiti idućih dana i tjedana, zaključeno je na press konferenciji.
Ivo Sanader će u četvrtak ujutro u Banskim dvorima primiti predstavnike INA-e, a mediji špekuliraju kako bi Predsjednik Uprave INA-e Tomislav Dragičević, mogao nakon razgovora podnijeti ostavku.
Preuzeto sa:
Na novinarska pitanja o štetnosti Super 95 član uprave INA-e Josip Petrović potvrdio je da Super 95 dugoročno uništava katalizatore vozila, te da je ono primjereno samo starim automobilima, javio je Business.hr.
"Naša mjerenja kvalitete goriva na benzinskim postajama napravljena u ožujku pokazuju da u Superu 95 ima oko 300 miligrama sumpora i dvostruko više benzena od dopuštenog europskim normama. Sumpor je otrov za katalizator i te količine sumpora dugoročno mogu uništiti katalitički sustav na automobil." - izjavio je INA-in ekspert za preradu nafte Miroslav Jednačko.
"U Vladi je sve prezentirano na transparentan način i odlučeno je da se cijenom supera štiti rast cijena derivata. Nitko neće moći izdržati uvoz skupog goriva, a mi samo nudimo ono što potencijalno može zadovoljiti kupce koji će sami odlučiti što će trošiti." - tvrdi Ivan Brusnić te dodaje kako vozači nisu prisiljeni koristiti Super.
Na novinarske konstatacije da INA super 95 više nema kome prodati jer nijedna država ne želi gorivo s tolikim udjelom sumpora i da to uopće više nije roba koja kotira na Genovskoj naftnoj burzi, Petrović je odgovorio da BiH kupuje super i da "osobno prodaje super na Mediteranu" te da mu cijena raste.
INA je promijenila određeni broj spremnika na svojim crpkama i smanjila udio eurosupera 95 u korist uvođenja supera koji će se moći kupiti na 85 posto postaja. Svoju ponudu uskladit će s potražnjom, koja će se pažljivo pratiti idućih dana i tjedana, zaključeno je na press konferenciji.
Ivo Sanader će u četvrtak ujutro u Banskim dvorima primiti predstavnike INA-e, a mediji špekuliraju kako bi Predsjednik Uprave INA-e Tomislav Dragičević, mogao nakon razgovora podnijeti ostavku.
Preuzeto sa:
Comment