U klasi do 2000cm3 common-rail dizela, najbolji su...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ljuba
    CBC Član
    • 05.05.2006
    • 62
    • ljuba

    U klasi do 2000cm3 common-rail dizela, najbolji su...

    U klasi do 2000cm3 common-rail dizela, najbolji su...

    Koliko ja znam, Reno ima agregat od 2l sa 170 ks u common-rail varijanti ali imaju lose menjace tako da im je maksimalna brzina manja od BMW 2l motora sa 165 ks... Dzaba snaga ako nema sta da je prenese na tockove....


    ALFA... NO COMMENT, JUST RESPECT!!!
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Pa Opel ima onaj 1.9 cdti od 212 ks i sestostepeni menjac koji sve to prenosi na put veoma dobro,inace to je poznmati Fiat/GM motor od 1.9 ali sa 2 turbine

    Comment

    • Corsa
      CBC Senator XXL
      • 22.09.2005
      • 450
      • Beograd

      #3
      Mislim da je taj Renoov motor trenutno najbolji u klasi do 2000ccm,posle njega bi na 2. mesto stavio BMW-ov D i Fiatov JTD(CDTI kod Opela ...) i na 3. mesto kooperaciju PSA i Forda(HDI,TDCI)

      Comment

      • Rubi
        CBC Senator XXL
        • 06.05.2005
        • 519
        • Beograd

        #4
        Nisam probao novi Fiatov 1,9 JTD 16V, al' sam sa 1,9 JTD 8V odusevljen! Sto se "najboljosti" tice, malo je tesko govoriti: kad izadje nov motor, on je po karakteristikama bolji od ostalih (u vecini slucajeva), ali trajnost se pokaze tek posle makar par godina upotrebe - za to vreme neko drugi izbaci noviji motor, sa boljim karakteristikama... Prema Common-rail motorima sam bio skeptican dok nismo porodicno nabavili jedan, a sad sam se "navukao".
        (\__/)
        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
        (")_(") your signature to help him gain world domination.

        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

        Comment

        • TAZZ
          Banovan
          • 30.05.2005
          • 1409
          • NBGD,SERBIA

          #5
          TOYOTA D4D????
          Kolko znam DOBAR MALI....

          Comment

          • VR6
            CBC Senator XXL
            • 31.10.2004
            • 512
            • Sarajevo

            #6
            Mazdin 2.0 sa 143 KS je jako dobar motor, steta sto ovdje niste stavili i PD sistem, VW-ov 2.0 je takodjer vrhunski. BMW 320d sam vozio, jako dobar motor, gotovo da nema turbo rupe, vuce odlicno, no ne znam, ja vise volim kada je tu mala turbo rupa a onda iznenadno ljepljenje za sjediste. No to je stvar ukusa...

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              Mazdin 2.0 sa 143 KS
              Hoces reci Pezo&Ford,naravno oni nikada nisu koristili PD sistem

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                U klasi do 2 litra, najbolji CR zeldi motori su, po meni:

                U "mini" klasi mislim da je Fiatov JTD 'Multijet' 1,3 16V bez premca, vozio sam jedan i zaista je neverovatno kako taj maleni motor lako i lepo vuche! Uopshte, motori JTD su za svaku pohvalu, ali ovaj me je, obzirom na nominalnu snagu i zapreminu, bash prijatno iznenadio

                U nekoj srednjoj klasi (kubikazhi) mislim da je novi Renault-ov dci od 1,5 litara najbolji.

                U klasi 1900-2000 ccm je vec mala guzhva... JTD 1,9 je, na primer, medju najboljima, kao i PSA agregati... Ipak, objektivno verujem da je 2-litarski CR M47 diesel motor BMW-a ovde zaista najbolji (ponavljam, objektivno), i to iz vishe razloga: najelastichniji u klasi, "trojku" u verziji 320d vozi do 209 km/h, isti model jednim rezervoarom prelazi 1000 km, prosechna potroshnja 5,7 litara... Nije najjachi po konjazhi, ali je model 320d brzhi od mnogih u klasi sa nominalno jachim motorom...

                BTW. Model 320d je prvi dizel koji je ikada pobedio na trci "24 chasa Nirburgring-a", i to ako se dobro secam 1998. godine!
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • r1cer
                  CBC Senator XXL
                  • 22.01.2006
                  • 363
                  • Beograd

                  #9
                  sve zavisi sta racunate pod najbolji. da li je to snaga ili cistoca izduvnih gasova ili potrosnja ili izdrzljivost motora ili neka kombinacija svega toga.

                  posto vidim da se uglavnom gleda po snazi onda ovako.

                  1. renault 2.0 dci 175ks ugradjuje se u lagunu i cuo sam da ce praviti neke verzije megana sa tim motorom.
                  2. vw grupa 2.0 tdi koji ce ici u citavu paletu automobila tipa golf, passat, octavia, leon....
                  3. bmw 2.0d od 165 ks.
                  4. vw 1.9 tdi 160ks sto se ugradjuje u seat ibica cupra.

                  inace ima dosta motora od 150 ks tako da to necu da pominjem.
                  ako pogledamo da se fijatovi jtd motori ugradjuju i u opel, saab i jos neke mozemo videti da mozda nisu najjaci u klasi ali da ih konkurencija smatra za veoma kvalitetne pa zakljcite sami da li valjaju ili ne.

                  inace taj opelov motor od 212 ks nikad nije izasao u prodaju tako da to ne treba racunati.

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #10
                    Samo vw 2.0tdi i 1.9tdi ne mogu da se svrstaju ovde jer nisu common rail
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #11
                      2.0tdi jeste CR a i 1.9tdi od 2002 (ugrubo, vec 2000 sus se pojavili CR)
                      sto se tice toga koji je najbolji - ako uzimamo kao kriterijum podesnost na modifikacije onda je 2.0tdi stvarno dobar izbor. vidio sam desetine 2.0tdi sa oko 200KS dobijenih dobrim remap-om. pri promjeni turbo-a, IC i izduva snaga oko 250KS nije problematicna (na serijskim dijelovima).
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        #12
                        Nije jos uvek,jedino je Audi imao 3.0 tdi koji je CR


                        http://www.dieselhatchbacks.co.uk/volks ... iesels.asp

                        Comment

                        Working...
                        X