Molim vas pomognite,koji bi vi auto kupili Audi A4 2001/2002 ili A6 2001/2002.koji je bolji i zasto???
AUDI
Collapse
X
-
Prakticno su to dva vrlo slicna auta, s tim sto je meni licno A6 kao stariji i zaobljeniji malo lepsi, opet stvar ukusa. Gama motora koliko vidim manje vise ista, osim onih najjacih u A6. A6 je cini mi se neprimetno veci, a po seriji je opet klasa iznad cetvorke ako to danas nesto znaci. Ako u tu karoseriju idu i jaci motori znaci i da je cvrsca.
Nadam se da ima ljudi koju su imali prilike da voze oba ova modela pa da cujemo misljenja iz prve ruke.
Da, ja bih uzeo A6.
-
-
za solo momka a4 a za porodicu a6 osim ako neces da te ovi od nazad spominju zbog mesta!!!!Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Malo neobichno pitanje, priznajem...Da se radi o odredjenoj svoti kesha, pa izbor izmedju dve klase (stariji A6 ili mladji A4) onda ok, ali ovako mi bash nije racionalno pitanje.
Naravno da je A6 klasa iznad, u svakom pogledu. Motori jesu u 80% isti (par slabijih koji idu u A4 a ne idu u A6, i dva jacha "rezervisana" za klasu A6), ali je shestica sigurniji i bezbedniji auto, shto zbog gabarita shto zbog vece krutosti u odnosu na A4, kvalitet materijala i zavrshna obrada su na vishem nivou, narochito u enterijeru, ponuda opreme je bolja itd itd Razlika je, na kraju krajeva, jasno odredjena i cenom, novih ali i polovnih primeraka iz obe klase.
Jedino ako ti imash neku averziju prema velikim sedanima, ne zhelish iz nekog lichnog razloga vecu klasu (po gabaritima) od A4, ili iz bilo kog drugog subjektivnog razloga si "nevoljan" da uzmesh A6, pitanje onda ima nekog smisla.
U suprotnom, pitanje ima sasvim jasan i ochekivani odgovor - poshto se ne pominje kesh, a nema ni nikakvih drugih uslova/ogranichenja/limita, A6 je jednostavno klasa iznad A4
Comment
-
-
A4 je za one koji se dvoume izmedju A3 i A6(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
U firmi imam pored passata i A6 sluzbeni i to 2.5 TDI koji jako cesto vozim. To je model iz 2003 godine, facelifting model.
Preporucio bih ti ako uzimas iz 2001 da uzimas one iz druge polovine 2001 oni su facelifting modeli. Imaju drugaciju masku, kraj auspuha je izbacen (a ne uvucen kao kod ranijih modela) pa to daje sportsku notu, ESP je standard, standard je mislim i 6 airbagova (moj sluzbeni ima 8 komada), volan i rucica menjaca su lepsi nego na ranijoj verziji, i cajger ima prstenove, a da i enterijer je malo drugaciji. Pre ovog smo imali i A6 iz 1999 pa zato i povlacim paralele sta je menjano. Verovatno ima i jos nesto samo sto ja nisam primetio.
Moj ti je savet da uzmes obavezno sa tiptronikom, znaci perverzija je, ja nisam voleo automobile sa tiptronikom, tj.automatikom, ali leta 2003 kad je auto kupljen i kad sam odvozao prvi krug sa tim prosto sam se zaljubio, tako da ce i moj sledeci auto obavezno biti automatik.
Overspeed zavrsna obrada na A6 iz 2003 i na A4 iz 2002 je gotovo identicna. Jednostavno A4 je umanjen A6 po svemu, cak je i u voznji isti feeling (vozio sam i taj A4 iz 2002 nije bio moj al sam ga vozio ja sam imao stari A4 1.6), udobnost sedista ista, ma sve je isto, kao da vozis isti auto, jedino sto eto putnicima nazad nije isti konfor.
Mosler meni kokpit na A4 nije isti kao na starom A4, cak sta vise potpuno mi deluje drugaciji i isti onom u A6-ici. Mada dobro ti imas svoje misljenje, ja svoje i nebitno.
Za A6 kazu da je osetljiv na rupcage na putevima, ne znam ima aluminijumske koseve ili sta vec i to lako moze da strada, srecom ovaj nas se vozi u 90% slucajeva autoputem i po inostranstvu.
A da zaboravih, crkla nam je turbina, 800 eur je kostala zamena, tako da imas i to u vidu, i tiptronik je zezao jedno vreme, kad ga ubacis iz N u D desavalo mi se da nece da krene 10-tak sekundi, turira kao da je idalje u leru, i onda samo naglo dobije snagu, ne znam u cemu je stvar samo od sebe je prestalo.
Ako uzimas A4 idi na 1.8 T u slucaju benzinca ili na 2.5 TDI ako uzimas dizel.
Ako uzimas A6 idi na 2.7 T jesu skuplji primetno od 3.0 i 2.4 ali isplati se, u Italiji me je vozio covek u 2.7 T od 400 ks (menjane turbine, cipovan i slicno) i to ide kao sumanuto, cak samo sa chipom dobija oko 45 ks (250+45=295 ks).
U svakom slucaju neces pogresiti, btw. meni su BMW i Audi omiljene marke i za sebe bih samo jednu od te dve birao.
Comment
-
-
"MisaRS" ja lisno vozim A6 , 2.4 benzinac 2002 godiste tiptronic , ja sam zadovoljan 170 ks sasvim dovljno 6 cilindara motor u V rasporedu registracija je 32000 dinara , znaci ispod one granice "od preko 2500 kubika" koja iznosi preko 54000 dinara za registraciju !
Nikada ne bih uzeo 2.5 dizel , "kazu" da su "losi" motori pogotovo sa nasom naftom , jedan moj drugar je radio generalnu na 120000 km , (kupljen nov na sajmu) on prvi vlasnik!
Ako te jos nesto zanima o modelu koji ja posedujem javi se tu sam !
Comment
-
-
Cacanin vidim da i ti vozis facelifting model.
2.5 TDI nikako nije los motor, mi smo isto nov auto uzeli, 2003 i do sada presli skoro 100000 km i uz redovno odrzavanje nemamo nikakve probleme, sem taj sa turbinom i to malo sa tiptronikom sto je nestalo samo od sebe.
Ono sto me impresionira unutra je jako tih kao benzinac, ne mozes da prepoznas da se vozis u dizelu, za razliku od Mecke E220 CDI (vog) kod koga se i unutra cuje da je dizel.
Taj tvoj ortak garantujem nije dobro odrzavao auto pa mu je zbog toga radjena generalna tako rano, inace ti motori prelaze 400K sigurno.
Comment
-
-
Originally posted by DJDexy
Taj tvoj ortak garantujem nije dobro odrzavao auto pa mu je zbog toga radjena generalna tako rano, inace ti motori prelaze 400K sigurno.
Pre oko tri godine sam pricao sa jednim od majstora iz Auto Cacka(ne secam se imena,sreli smo se kod Zeravice u Novom Milosevu) koji mi je tad rekao da su radili nekoliko generalnih na TDI motorima koji su presli od 60-100000.Sumpor iz D2 nafte ih malcice oliz`o...Naravno,radi se o motorima koji traze euro diesel.
Cesto srecem ljude koji sipaju u TDI obican D2 i kazu:
"Boli me k.... i tako cu ga utopiti pre nego sto mi rikne."Srbija,brale...
Comment
-
-
Nisam ih imao ali sam vozio i jedan i drugi oba su bila 99 godiste i oba sa motorima 2.5TDI. Dva slicna auta samo kao sto je neko vec rekao razlikuju se po velicini, A4 ima jako malo mesta nazad za sedenje dok u A6 moze na zadnjim sedistima lagano da sednu 3 osobe bez da se guraju. Ne znam tacno kakav je taj noviji A4 i njega sam vozio sa 1.9TDI motorom ali citavih 5 metara na parkingu tako da ne mogu nista posebno da kazem. Moj predlog tj. ja bi uzeo taj novji A4 najverovatnije sa dizel motorom ako ne moze 2.5TDI onda bi me zadovoljio i 1.9TDI 130ks i 6 brzina i sta ces bolje.
Koji motori su u opticaju i koliko para mislis da das za Audi?
Comment
-
-
Originally posted by DelkanOriginally posted by DJDexy
Taj tvoj ortak garantujem nije dobro odrzavao auto pa mu je zbog toga radjena generalna tako rano, inace ti motori prelaze 400K sigurno.
Pre oko tri godine sam pricao sa jednim od majstora iz Auto Cacka(ne secam se imena,sreli smo se kod Zeravice u Novom Milosevu) koji mi je tad rekao da su radili nekoliko generalnih na TDI motorima koji su presli od 60-100000.Sumpor iz D2 nafte ih malcice oliz`o...Naravno,radi se o motorima koji traze euro diesel.
Cesto srecem ljude koji sipaju u TDI obican D2 i kazu:
"Boli me k.... i tako cu ga utopiti pre nego sto mi rikne."Srbija,brale...
E BAS TU JE RADJEN U AUTO CACKU , OVAJ MOJ ORTAK SAMO TU ODRZAVA AUTO ! ONI SU MU RADILI GENERALNU !
Comment
-
-
Kad ste vec pomenuli tiptronik menjac,skoro je mog druga koji vozi A6 zaustavio momak sa istim modelom auta da ga pita gde odrzava auto i da li zna nekog dobrog majstora jer mu je tiptronik otisao (vozi ga samo u manuelnom modu,ne moze da prebaci u "Drive").Kaze tip da je isao u Autokomercov servis i tamo nisu uspeli da ga poprave,kazu jedini lek je nov menjac a cena sitnica oko 6000 eura!!!
Comment
-
-
Originally posted by MOSLERKad ste vec pomenuli tiptronik menjac,skoro je mog druga koji vozi A6 zaustavio momak sa istim modelom auta da ga pita gde odrzava auto i da li zna nekog dobrog majstora jer mu je tiptronik otisao (vozi ga samo u manuelnom modu,ne moze da prebaci u "Drive").Kaze tip da je isao u Autokomercov servis i tamo nisu uspeli da ga poprave,kazu jedini lek je nov menjac a cena sitnica oko 6000 eura!!!
Jedan moj ortak koji vozi A6 2.5 tdi crkne mu menjac "multitronic" (trzao u 3 i 4 ) U auto komercu kazu mora nov !
Posto kad sam mu prvo pomenuo da ce mu to srediti jedan moj dobar poznanik koji inace vozi auto trke , dobar mehanicar , "TATA" za menjace nije pristao ! E kad su ga "sutnula" gospoda iz Auto komerca odemo kod coveka , ceo menjac rasklopi zameni ...... i auto radi i saltuje kao sat !
Ako za tvog drugara treba pomoc nek mi se javi tu sam da preporucim ili dam jos neku informaciju???
Comment
-
-
Ja sam prevashodno za A-4 varijantu a da budem iskren meni se najviše svidja onaj sa početka proizvodnje, pa još ako ima 1,8T motor.....nema dalje.Vozio sam ovakav Audi i savršeno mi odgovara!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
Comment