Lada klub Srbija?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NeO
    CBC Član
    • 07.06.2006
    • 12
    • neo

    #16
    Ma svi smo u istim g**nima...sad ko je u vecim zavisi kolko se trudite da ne zagazite dublje

    Comment

    • nikolans78
      CBC Senator
      • 16.03.2006
      • 277
      • Vankuver, Kanada

      #17
      Cini mi se da, kao i zastava i drugi istocni proizvodjaci, ima razlicit kvalitet od serije do serije, da ne kazem od primerka do primerka. Ocigledno je da im kontrola nije bila jaca strana, tako da ima primeraka koji su neunistivi, a ima i onih koji su losi. Kao sto neko ovde vozi zastavu 15 godina i nema nikakvih problema dok se drugom raspadne za godinu dana, slicna je prica i sa ladama. Onaj kome zapadne dobar primerak (iz dobre serije) hvali a onaj drugi kudi. Mada ima puno istine i u onome sto kaze "myokis" ljudi misle da ako je auto jeftin da nije vredan redovnog odrzavanja pa mu je onda auto kriv.

      Comment

      • nenad011
        CBC Veteran
        • 01.04.2006
        • 198
        • Novi Beograd

        #18
        Citam ove komentare pa cisto da dodam da sam ja svoju Ladu zatekao u veoma losem stanju ali za 2 godine sam je doveo u takvu "formu" da me sad svi pitaju koje je godiste i zaprepaste se kad cuju da je '84.
        Svaki auto kada se pazi moze jako dugo da traje a kad ga unistavate i najbolja limuzina ce platiti glavom.
        Lada je vise nego pristojno vozilo i nije za poredjenje sa Yugom, ne zbog bilo kakvog inacenja vec zato sto ja auto sa 3 vrata ne smatram autom.
        Grejanje je neuporedivo bolje, motor je izdrzljiviji a delovi su pribliznih cena.

        Comment

        • Alekre
          CBC Senator XXL
          • 12.09.2005
          • 780
          • Smederevo

          #19
          myokis je potrefio sustinu problema.
          Samo cu da dodam, Srbija pati od brendova. Pogotovu mladje generacije.
          Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #20
            i da se nadovezem! jedini auto kome na krov moze da se nakaci top i ima odlicno predvidjeno mesto za bocu za gas!!!!! i samom promenom amortizera dobija se takva udobnost i stabilnost da bi i mnogo vece limuzine ucutale!!!! auto bez zadnje vuce nije auto!!!!!
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • nikolans78
              CBC Senator
              • 16.03.2006
              • 277
              • Vankuver, Kanada

              #21
              a znas li zasto lada ima kontakt bravu sa leve strane?
              Kad si pijan, pa ne mozes da ubodes kljuc, kleknes pored pa mozes lakse da naciljas

              Comment


              • #22
                mladja generacija

                ja sam mladja generacija,pa mi ne smeta sto vozim ladu. cak mi je i drago. bolje lada nego yugo. odete u zastavu i pitate za garanciju, a oni kazu garancija vazi do kapije fabrike...ladi i ne treba garancija, auto ide i posle 100 godina. lada power!!!!!!!

                Comment

                • Alekre
                  CBC Senator XXL
                  • 12.09.2005
                  • 780
                  • Smederevo

                  #23
                  Moja je presla 320 000 od 1981 od toga 200 000 je bilo sa prikolicom.
                  Ishli smo na more, Sloveniju, Makedoniju i nije nigde stala. Zato je volim.
                  Kakva dozvoljena nosivost, vuce bar za 1/3 vise. Cale je preturi sa 300 kila voce i njoj ne popusti nijedan krovni nosac.
                  Ne znam auto koji sa 62 konja moze da cima kao moj samaljot.
                  Neka pricaju da sam seljak, dete sam radnika, nemam bolje ali sam ponosan na moju Ladu. Vozio je moj deda, cale, sad cu i ja da je teram.
                  Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                  Comment

                  • nenad011
                    CBC Veteran
                    • 01.04.2006
                    • 198
                    • Novi Beograd

                    #24
                    Lada je odlicna po svojoj izdrzljivosti i snazi, na zalost Rusi nisu bili previse "darezljivi" kada je u pitanju komfor mada prostora ima poprilicno.
                    Delovi se lako nabavljaju i cena im je vise nego pristupacna.
                    Licno savetujem da stavite neka udobnija sedista i cak i taj aspekt Lade ce se popraviti.
                    FIAT-ova sedista cesto pasuju Ladama.

                    Comment

                    • Alekre
                      CBC Senator XXL
                      • 12.09.2005
                      • 780
                      • Smederevo

                      #25
                      Stavio sam ja Vectrina. Imate slike tu negde.
                      Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                      Comment

                      • Ladislav
                        CBC Senator
                        • 14.12.2004
                        • 223
                        • Kragujevac
                        • Lada Niva 1.7i

                        #26
                        Svasta pojedini napisase, sad mi dodje da se zapitam da li ja uopste imam Ladu jer:

                        1.Imam troja vrata
                        2.Kontakt brava je sa desne strane
                        3.Pogon je na prednjim tockovima

                        Hm, koliko god su serije 2101-2107 odlicni automobili, izdrzljivi, 'eftini, laki za odrzavanje, imaju jednu ozbiljnu manu preko koje nikako ne bih mogao da predjem a to je pogon na zadnjim tockovima => BLJAK!

                        Pre neki dan krenemo nas oko 20 na izlet od Svrljiga do Aleksandrovca preko planine i u jednom momentu primetimo da jednog auta nema. Cekamo mi al' dzaba. Na kraju nam jedan prolaznik kaze kako ga je vid'o u 'endeku. Sta ce siroma, ter'o kola sa zadnjom vucom po takvom putu i zavrsio u 'endeku. Srecom nije bilo vece stete.

                        FWD ruleZ!

                        Comment

                        • markovisacki
                          CBC Član
                          • 14.07.2006
                          • 53
                          • Vrsac

                          #27
                          Pa, ako je tako, zasto su mnogi vrhunski reli autobili imali zadnju vucu? Uz dobre gume, i dobrog vozaca nista nije problem.

                          A sa FWD se nesto tesko radi drift, donut,...

                          Comment

                          • Ladislav
                            CBC Senator
                            • 14.12.2004
                            • 223
                            • Kragujevac
                            • Lada Niva 1.7i

                            #28
                            Originally posted by markovisacki
                            ...Uz dobre gume, i dobrog vozaca...
                            Izes takvo resenje koje zahteva cak dva tesko ispunjiva uslova

                            A i trke su jedno, a realan zivot drugo - pa to je kao kad bi rek'o da je nizak klirens bolji od visokog jer se nizak vozi na trkama, a ne visoki. Cvrc, iliti trt Miljojka.

                            Comment

                            • markovisacki
                              CBC Član
                              • 14.07.2006
                              • 53
                              • Vrsac

                              #29
                              Pa dobro, ukoliko si los vozac onda priznajem da vazi FWD rules

                              Comment

                              • Ladislav
                                CBC Senator
                                • 14.12.2004
                                • 223
                                • Kragujevac
                                • Lada Niva 1.7i

                                #30
                                A ti kad si dobar samo nastavi da zimi ubacujes ivicnjake u gepek da bi izas'o uzbrdo...

                                Nego da pomirimo stavove, dakle najbolji ruski auto svih vremena je VAZ 2121, ispunjava oba uslova Bas sam 'teo da kupim jedan VAZ 21213 proletos, nego idiotska gradska vlast donela nekakvu "komunalnu taksu" od 6000 kinti za vozila preko 1600 kubika

                                Comment

                                Working...
                                X