Sta mislite o automobilima marke SEAT?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ToNcA
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2006
    • 868
    • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
    • Mazda 6 2.0d

    Sta mislite o automobilima marke SEAT?

    Zelim da cujem vase misljenje o njima. Moze i poredjenje sa drugim modelima (ali molim ne sa Alfa Romeom - nije pristojno, iako oni bas to zele ali sem dizajna Leona - koji lici, nema nikakve veze sa Alfom ).

    Pretproslog vikenda (li kad je vec bilo) bio sam na test voznji Ibice kod Interkontija i - razocarao se. Mislim znao sam da je osnova sama po sebi losa - Fabia, Polo... pa nek se vredja ko hoce, ali da je auto onako lose odradjen nisam ni sanjao.

    Ja sam vozio autic koji je imao 1.4 motor sa 100ks tako da je imao diskove na sva 4 i na kocnice nemam zamerku. Ti automobili sa dobosima nazad koce kao voz - ali teretni. Kako je moj drug prokomentarisao kada je vozio sluzbenu Fabuiu i razocarao se (inace lik se Skoda fan pa vidite...) "kocnice su uzas, dodje ti da kocis kao Kremenko i Kamenko."

    Znaci motorcic - ne mogu da se zalim. 1.4 100ks - nije mogao bolje. Obrtni momenat nizak na visokim obrtajima (neko ih nije obavestio da nije sve u kw, ima nesto i u Nm i broju obrtaja pri kom se postizu).

    Kokpit - uzas. Menjac je na auticu delovao "razdrndano" posle predjene 3-4 hiljade sto kod VW-a koliko znam nije slucaj - svi drugi VW-i koje sam vozio su imali perfektno precizne menjace sto mi se jedino i svidja kod njih. Enterijer od lose plastike, deluje neverovatno jeftino.

    Kasnije sam pogledao i Toledo, Alteu i Leon koji su bili tu izlozeno. Nisam ih vozio ali kako sam cuo nisu losi ali zato kokpit. Sportski dizajniran a deluje prigladno Loganu, kao da je dovoljno staviti obrtomer u sredinu i da kupac dalje ni ne gleda. Znaci prvo sto mi je palo u oci je switch za sklapanje spoljnih retrovizora - pitao sam "jel se ovde zavrce voda" na sta se promoter poprilicno uvredio. Plastika losa, dosta lepo iklopljena ali sve deluje - jeftino. Vise mi nije jasno koji je "najgori" brand u koncernu - Skoda ili Seat ali sve vise mislim da je Seat. Jednostavno smatram da ti automobili ne zavredjuju da se plate onoliko kolika im je cena i da je razlika izmedju VW-a i njih suvise mala da bi se razmisljalo. To je i Skodin problem ali Skode kako unutra tako i spolja deluju - dovrseno dok se kod seata pokusalo nesto ali sa veoma slabim uspehom.

    Sta vi mislite o tome? Molim vas da samo ne pominjate pricu prodavca koji VW nije ispustao iz usta mada da sam bio kupac epilog bi bio - kupio bih Golfa na kraju koliko se pozivao na njega. Te vesanje je Wagenovo, te motor je Wagenov, te menjac je Wagenov, te kontrola kvaliteta karoserije (sta mislite cija? ), pa sedista, pa polozaj vozaca - sve kao kod VW-a.

    (nadam se da se oni koji voze Seat nece naci uvdejenim i nece pokusati da mi zapuse usta sa "ne laj vise" ali ovo je napominjem moj licni stav i totalno je subjektivno)

    Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
  • r1cer
    CBC Senator XXL
    • 22.01.2006
    • 363
    • Beograd

    #2
    Ja sam vozio autic koji je imao 1.4 motor sa 100ks tako da je imao diskove na sva 4 i na kocnice nemam zamerku. Ti automobili sa dobosima nazad koce kao voz - ali teretni.
    Nema veze sa seatom ali čisto da ti napomenem, prednje kočnice vrše skoro 80% kočenja tako da ti zadnji diskovi kod takvih(malih/sporih) automobila služe samo za ukras. To što imaš lepši osećaj pri pritisku kočnice(samo pipneš ono koči) pre ima veze sa nečim drugim nego sa tim što ima diskove na sva 4 točka. Inače kod kočnica je najvažnije da mogu da izdrže što više kočenja bez pregrevanja, a to kakav je osećaj pri pritisku pedale i nije toliko bitan, na dosta sporstkih automobila je kočnica ekstra tvrda pa moraš malo jače da stisneš da bi ukočio.

    A sad što se tiče teme, pa šta da ti kažem nisi testirao neki reprezentativni primerak tipa leon 2.0 tfsi ili ibicu cupru tdi(160ks) ili 1.8t onda bi sve malo drugačije posmatrao.

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #3
      Delimo vrlo slican utisak. Ne znam sta im se desava pa stavljaju tako jeftine materijale u unutrasnjost - definitivno su sada ispod nivoa Skode unutra...narocito je Leon katastrofalan s obzirom na atraktivan eksterijer. Prethodni Leon je bio bolji u unutrasnjosti od sadasnjeg. Verovatno razlog lezi u cinjenici da Seatu ide trenutno slabo prodaja, pa snizavaju troskove (mada bi im bilo bolje da smanje reklamu i ucesce na kojekakvim trkama, ne moze se disati od njih koliko su dosadni...). Drugi problem je sto previse lice jedan na drugog (Leon, Altea i Toledo), te i u tome vidim da bi hteli da pristede i u tom delu. Hteli su da budu zabavni i da lice na ne-nemacka kola, a postali su dosadni. Ibiza je ispod svakog nivoa u svojoj klasi i ne bih je ozbiljno ni komentarisao.

      Comment

      • ada
        CBC Senator XXL
        • 04.06.2005
        • 2375
        • Novi Sad
        • Svasta nesto

        #4
        Originally posted by r1cer

        leon 2.0 tfsi
        ovo bi voleo i te kako da probam osecam da ideeeeeeee
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

        Comment

        • ToNcA
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2006
          • 868
          • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
          • Mazda 6 2.0d

          #5
          Originally posted by r1cer
          Ja sam vozio autic koji je imao 1.4 motor sa 100ks tako da je imao diskove na sva 4 i na kocnice nemam zamerku. Ti automobili sa dobosima nazad koce kao voz - ali teretni.
          Nema veze sa seatom ali čisto da ti napomenem, prednje kočnice vrše skoro 80% kočenja tako da ti zadnji diskovi kod takvih(malih/sporih) automobila služe samo za ukras. To što imaš lepši osećaj pri pritisku kočnice(samo pipneš ono koči) pre ima veze sa nečim drugim nego sa tim što ima diskove na sva 4 točka. Inače kod kočnica je najvažnije da mogu da izdrže što više kočenja bez pregrevanja, a to kakav je osećaj pri pritisku pedale i nije toliko bitan, na dosta sporstkih automobila je kočnica ekstra tvrda pa moraš malo jače da stisneš da bi ukočio.

          A sad što se tiče teme, pa šta da ti kažem nisi testirao neki reprezentativni primerak tipa leon 2.0 tfsi ili ibicu cupru tdi(160ks) ili 1.8t onda bi sve malo drugačije posmatrao.
          Znam ja sve to ali znam i to da su kod modela Polo/Fabia/Ibiza(Cordoba) kocnice odvratne. Znaci stvarno je blagi uzas kako lose staju. Neznam da li ima veze sa diskovima nazad (verovatno nisu oni presudni) ali izgleda da kada imaju zadnje diiskove da je ceo sistem - drugaciji (citaj: bolji).

          A to sto nisam probao Leon tfsi - on ima fantastican motor u koji ne sumnjam ali ipak enterijer je 0 za takav auto! (ne mislim na izgled vec kvalitet)

          Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            kao sto je rekao prodavac, SEAT i jeste VW kompletno- do poslednjeg srafa.
            SEAT nikada nije bio firma koja je pravila svoje modele, nekada su sklapali Fiate sada sklapaju VW.

            spanska Zastava...

            btw, u medijima se suska da se SEAT vraca Fiatu, i da VW pokusava da rasproda sta moze zbog dugova.
            tako je nedavno "otisao" Europcar, VWova rent a car povelika firma.

            mislim da nije Seat toliko los(iji) niti bolji od drugih vec da marketing previse ispira mozak pa se ljudi navuku da ocekuju kvalitet od inace econo box filzofoije po kojoj se takvi auti konstruisu.
            a i trazena cena sugerise da kvalitet materijala treba da bude mnogo bolji, marketing prodaje maglu bez pokrica- po meni.

            btw2, VW se seli sa proizvodnjom u Rusiju, bas za same VW dok ce kako je receno zvanicno Audi ostati nemacki proizvod i dalje.

            trskovi, profit i ostala prica...
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Corsa
              CBC Senator XXL
              • 22.09.2005
              • 450
              • Beograd

              #7
              E,ovako.Kao vlasnik Ibize iz 2002. i ucesnik test voznje ove nove,da iznesem par svojih zapazanja.Sto se tice kvaliteta enterijera restilizovanog modela,mislim da primedba o kvalitetu materijala ne stoji(za razliku od modela '02-'05).Pod rukom je mekan i prijatan(za razliku od grube plastike iz prethodnika) i veoma podseca na plastiku iz vw-a(mnogo prijatnija na dodir nego Fabijina,ako cemo vec o direktnom poredjenju),Probao sam oba motora od 1.4l i poprilicno se razocarao(poredeci sa mojim 1.2 12v)Bilo bi neumesno porediti ovaj motor sa onim iz Renaulta,koji je mnogo bolji.Sto neko rece,menjac me je razocarao.Prvenstveno rucica,koja se sva rasklimala i ubacivanje u 5.brzinu.Menjac na mojoj Ibizi koja ima dosta vecu kilometrazu radi mnogo prijatnije i nije poceo da se raskantava.
              E sad,sto se tice Seata ko' Seata,poredjenje sa Alfom je neminovno iz prostog razloga sto je to uzor na koji se spanska fabrika ugleda.Iako je Alfa harizmaticniji auto,postoji jedna stvar u kojoj je Seat bolji izbor(a to je za mene ipak najvaznije),a to je kvalitet.Ipak je VW(koliko god ga mrzeo) davalac kompletne mehanike,motora,menjaca itd,sto daje mnogo bolju polaznu osnovu od Fijata.

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #8
                Porediti Seat sa Alfom je uzas. pokusaj kopije automobila sa dusom uz koriscenje vec davno izvikane nemacke tehnoligije VW!!!!!

                Mislim da prednost Seata moze da bude samo u snizavanju cene, ovako, ja licno nikada ne bih dao te pare za taj auto!!!!! Iznutra auto sa onim kvalitetom materijala izgleda jako jadno, cak Fiat deluje mnoooogo kvalitetnije!!!!

                Pogledajte samo pad ucesca Seatovih automobila u prodaji na evr trzistu u poslednjih deset godina!!!! UZAS!
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • Corsa
                  CBC Senator XXL
                  • 22.09.2005
                  • 450
                  • Beograd

                  #9
                  I Alfa nije ono sto je bila.Koliko se secam ta firma je propala,pa je dospela pod Fijat.Pored svega toga,ja takodje kazem da je Seat samo kopija Alfe,ali ipak primerenija nasim uslovima.
                  Neozbiljno je reci da je Punto kvalitetniji unutra.Grande i moze da se poredi,ali Punto 2 nikako.

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #10
                    Originally posted by Corsa
                    Iako je Alfa harizmaticniji auto,postoji jedna stvar u kojoj je Seat bolji izbor(a to je za mene ipak najvaznije),a to je kvalitet.
                    Kvalitet chega u korist Seata? Vozio si neku Alfu?

                    Originally posted by Corsa
                    Grande i moze da se poredi,ali Punto 2 nikako.
                    Znachi opushteno ispada da je i Grande Punto "bolji" od Alfe 147 klasa i po iznad Punta?


                    Ja sam pristrasan MALO, oprosti na pitanjima...
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • ToNcA
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2006
                      • 868
                      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                      • Mazda 6 2.0d

                      #11
                      Ili ja imam suvise visoke standarde (mada ni u jednom trenutku nisam uporedjivao Seat sa Audijem, BMW-om ili MB-om - izvini Brabuse sto je MB zadnji ali tako ide abeceda ni po cemu a narocito ne po enterijeru). Jednostavno auto je traljavo odradjen i deluje i nov pomalo "raspalo". Ne kazem da je to lose odradjeno samo izgleda suvise jeftino za tu klasu. Ja enterijer Ibize nisam pominjao koliko se secam vec vecih modela koji se moze opisati samo ovime "cemer, tuga i jad". Samo cekam kada ce na Seatu zakaciti ispod naziva modela "By VW" (kao sto Logan ima By Renault) jer sva ona prodavac se svodi na "majke mi to je VW samo malo lepsi". A sto se tice VW-a necu trositi reci - jedinostavno nije ono sto je bio. Ajde to sto su ga drugi stigli (i prestigli) i na njegovom polju - turbodiesel agregatima vec je i njegov kvalitet opao sto je i normalno - pa ni MB vise ne proizvodi kola koja obrnu cajger a da im nista nije (malo preterujem ali ima i takvih slucajeva koji su Mecom presli milionce!).

                      Tako - Seat me je razovcarao. Na oko lepi (spolja), na slikama i unutrasnjost ok a unutrasnjost mogla bi da bude MAde in Korea ali od pre par godina. Da ne duzim vise post jer sam vec uljudno zamoljen (plasim se da ce sledece biti - zuti karton ).

                      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                      Comment

                      • ToNcA
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2006
                        • 868
                        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                        • Mazda 6 2.0d

                        #12
                        Originally posted by Corsa
                        I Alfa nije ono sto je bila.Koliko se secam ta firma je propala,pa je dospela pod Fijat.Pored svega toga,ja takodje kazem da je Seat samo kopija Alfe,ali ipak primerenija nasim uslovima.
                        Neozbiljno je reci da je Punto kvalitetniji unutra.Grande i moze da se poredi,ali Punto 2 nikako.
                        Pazi Alfa je po svim podacima kvalitetnija nego ikad ako te kvalitet Alfe brine. Nije vise to auto koji ima dusu i los genetski kod. Raspitaj se samo kako u Delti sluze 156-ice koje voze kao sluzbene (i niko ih ne stedi jer nije njegova). Naravno Alfa trazi redovno odrzavanje ali to trazi svaki auto! A enterijer Alfe i Seata - opet mi pristojnost nalaze da ih ne stavljam u istu recenicu.

                        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                        Comment

                        • Corsa
                          CBC Senator XXL
                          • 22.09.2005
                          • 450
                          • Beograd

                          #13
                          Originally posted by killaz
                          Originally posted by Corsa
                          Iako je Alfa harizmaticniji auto,postoji jedna stvar u kojoj je Seat bolji izbor(a to je za mene ipak najvaznije),a to je kvalitet.
                          Kvalitet chega u korist Seata? Vozio si neku Alfu?

                          Originally posted by Corsa
                          Grande i moze da se poredi,ali Punto 2 nikako.
                          Znachi opushteno ispada da je i Grande Punto "bolji" od Alfe 147 klasa i po iznad Punta?


                          Ja sam pristrasan MALO, oprosti na pitanjima...
                          Kvalitet(pouzdanost) Seata u odnosu na Alfu prema statistickim podacima.Recimo prema ADAC-u.Ne morate sve meriti nekim neopipljivim kvalitetima,tipa uzivanje u voznji.
                          Nisam vozio Alfu,ali ih volim,pa ce u buducnosti ako Bog da pasti i neka Alfica,cisto da se i to isproba.
                          Grande Punto je po mom misljenju za klasu ispred modela koji je nasledio(sedeo u oba,ispipao),a 147 u tu pricu nisam uplitao(nemam pojma zasto si je pomenuo) iz prostog razloga sto je mnogo skuplji auto,pa samim tim i mora opravdati cenu materijalima u unutrasnjosti.Takodje u 147 nisam ni ulazio,pa nemam pojma kakvi su materijali na dodir,a samim tim necu ni da je komentarisem.
                          Uostalom,nisam ja rekao da su u Seatu materijali u unutrasnjosti bolji nego u Alfi,niti da lepse izgledaju,vec da je Seat kvalitetniji auto od Alfe.Pod tim kvalitetniji sam mislio pouzdaniji.Do tog zakljucka sam dosao
                          pregledanjem tabela na ADAC-u i citajuci reviewe na nekoliko sajtova.

                          Nisam ja PR Seat-a pa da ga ovde branim,niti zelim to.Izneo sam svoje misljenje(koje je bilo i kriticno prema kolima koje imam) i nemam nameru
                          da vodim raspravu po principu ciji je duzi.Ti imas firmu koju favorizujes,ja nemam,jer kod svake postoji model koji mi se svidja,pa nisam iskljuciv

                          I stvarno mi nije jasno sto i najmanju zamerku oko automobila koji vozite primate toliko k' srcu kao da ste ga vi licno napravili,pa dozivljavate to kao licni neuspeh.Ne postoji savrsen automobil.

                          Comment

                          • Darko_NS
                            CBC Senator XXL
                            • 02.12.2004
                            • 557
                            • Srpska Atina

                            #14
                            moje misljenje o seatu, je da je to proizvodjac slican fudbalskom klubu chelsea, odnosno hoce da stekne reputaciju na brzinu..

                            nisam niti sedeo niti se vozio u seatima, ali mogu da primenim neke cinjenice..

                            svi seatovi modeli i previse lice jedni na druge.. i to cak u tolikoj meri
                            da kada prodje neki seat ulicom, treba dobro da se zagledam da bi shvatio da li je to leon, altea, toledo..itd.. hocu reci da takvi automobili
                            nemaju nikakvu invidualnost, i vise me podsecaju ne nekakve klonove..
                            i jos ako tom pridamo prelazak dizajnera alfa romea u vw.. tako da
                            seati imaju detalje koje je alfa koristila jos pre vise godina (sakrivene zadnje kvake, zadnje svetlosne grupe, okvir za zadnju tablicu...) cela prica deluje jos siromasnije i "klonovskije"
                            ko ne veruje neka pogleda od zadnji deo alfe 147 i novog seata leon..
                            bukvalno su isti i razlike osim u logo-u zapravo i nema

                            takodje da hoce da se predstave kao premium marka, pokazuje i izbor motora u njihovim modelima... neko je pomenuo ibizu, ista ta ibiza nema
                            da se kupi u po nekoj popularnoj ceni 9900e, kao sto se prodaju osnovne verzije grande punta, vw pola, corse, fiesta... ubacivanjem 1.4 16v motora cena osnovne ibize skocila je na 12.600, a za manje pare imamo mnogo veci izbor, jeste sa slabijim motorima, ali ocigledno fali low cost model ispod 10000e.. mada to je verovatno zato sto hoce da se istice sportski karakter seata (auto emocion)

                            a sto se tice vesanja i motorizacije (turbo motori) verujem da nemaju greske, jer u casopisima isticu da je vesanje ukrucenije od golfovog i
                            podeseno za sportsku voznju.. a turbo motori odlicni tako da su top
                            performanse zagarovantovane..

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              #15
                              Seati su ok automobili ali sam ja definitivno pre za Škodu.Čini mi se da su sa Seatom "malo" promašili temu.U stvari nikad mi nije bilo jasno zbog čega je VAG-u uopšte i bio potreban Seat.
                              Što se tiče manjača na probnom vozilu....pa ko ga je sve vozio i ne bio razdrndan!?
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              Working...
                              X