Sta mislite o automobilima marke SEAT?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cacanin
    CBC Senator XXL
    • 10.10.2005
    • 343
    • Cacak

    #46
    Originally posted by ToNcA
    Originally posted by Cacanin
    A sto se tice Seata , da ponovim ja ga licno nevolim ali za klasu je bolji od Logana !
    Logan ti je trenutno najvece djubre na nasem trzistu (posle zastave) !
    Ovo je najinteresantnije poredjenje koje sam do sada cuo . Em sto se za osnovnu Ibizu mogu dobiti skoro 2 (i slovima dva) Logana, em sto je uporedjena marka koja pretenduje da bude "sportska" i "low cost Audi" sa jeftinom verzijom Renault-a (koji je ipak mnogo "niza" marka od Audi-a)namenjenom siromasnim trzistima na kojima jedan jeftin auto mora da bude sve - od gradskog automobila do automobila za letovanje.
    Mislio sam na sledece : Reno ? Logan , VW ? Seat - Moje licno misljenje !

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #47
      Neće ni Logan više biti tako povoljan kad mu saberu carinu i sve ostalo, a što se očekuje veoma brzo!
      Ja sam onaj dan vozio Leona i u principu auto je zaista ok, čak osim smanjene preglednosti u zadnjem delu nisam imao da zamerim nešto konkretno ali mi taj kako da ga nazovem "kombi","monovolumen"....jednostavno ne leži.
      Čak i Honda 7 gen.(valjda znate da pored VAG volim i Hondu) mi zbog toga nikad nije legla!
      Za konkterne podatke oko Auto Čačka ću se sutra pobrinuti, pa ćemo otvoriti(kako neko pametno reče) novu temu!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • DejanV
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2005
        • 682
        • Beograd

        #48
        Znaci, SEAT je bio u krevetu sa FIAT-om, pa nista.

        Sada je u krevetu sa VW, pa opet nista.

        Ko je sledeci?

        Lada?

        Mada, nije sve tako crno. Eto, otisao im briljantni dizajner ove nezaboravne serije, u narodu poznate pod popularnim nazivom "Cik pogodi ko sam?", Walter da Silva u Audi.

        Dakle, treba ocekivati nagli pad prodaje Audija, uz eventualni oporavak SEAT-a. Samo pogledajte slike originalnog Bertone-ovog (koji je inace uradio jedan mladi, perspektivni klinac po imenu Giorgio Giugiaro, tada zaposlen u Bertone-u) modela Lamborghini Minure i "novog" dizajna pomenutog gospodina da Silve i zapanjicete se na razlike; uspeo je da zezne i jedan besmrtan dizajn.

        Bice taj za VW ono sto je Chris Bangle bio za BMW ...

        Pozdrav,
        DVV
        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          #49
          Ma jeste da je SEAT malo neodredjen, ali pre bih vozio jednu Ibizu ili Leon nego Golf 4-5!
          U svakom slucaju tu su se svi prokurvali i svako svakom nesto pozajmljuje, kupuje, prodaje, trange-frange i sta na kraju ostaje nego naivci koji se loze i prepiru oko toga je li lepsi Golf ili Fabia, a kad se malo odaljis vidis da se rasprava vodi oko toga jel vise smrdi ovca ili koza...

          Nije to vise kao sto je bilo nekad, Alfa pa 27 mesta razlike, onda Mercedes, BMW pa svi ostali... Mnogo se toga izmenilo, sve je otislo u komercijalizaciju, eventualno je jos razlika u ideoloskom smislu, ko sta voli i kako se u tome oseca dok vozi...

          Danas gledam F1 i cela prica pocinje od Alfa Romeo 1950, a sada je nema tamo, pojavila se neka Honda i Toyota...

          A SEAT... Ma nije lose uopste, kopija Wagena samo sa malo boljim dizajnom nego Skoda...

          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #50
            Walter da Silva je sef dizajna Audi grupe u koju potpada Seat i Lamborghini, tako da ce on i dalje biti zaduzen neku ruku za Seat. Kada je iz Alfe presao u Audi, postao je sef dizajna Seata, pa Audija, a sada je sef dizajna cele Audi grupe. Posto VW i Audi najbolje placaju u autoindustriji sigurni nisu uzeli njega bezveze...manje vise svi znamo sta je covek prethodno uradio. Izgleda da je malo ostao bez ideja u Seatu ili su mu jednostavno skresali budzet, a i ko zna ko crta, a ko nadgleda...Ni Rubens nije nacrtao pola svojih slika...
            Miuru je dizajnirao Marcello Gandini, to mu je bio prvi rad u Bertoneu, imao je tada 25 godina. Giuigaro je tada bio sef dizajna u Bertoneu i nije imao nikakvog udela u samom crtanju Miure.
            Da Silva ce, po njegovim recima, ubuduce da se posveti Lamborghiniju.
            Ni ja ne volim sta radi Bangle u BMW-u (mada vidim znake napredka), ali to je covek koji je dizajnirao Fiat Bravo i Fiat Coupe, a to sigurno nisu ruzna kola...

            Comment

            • ToNcA
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2006
              • 868
              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
              • Mazda 6 2.0d

              #51
              Eto dobrog zakljucka. Dizajner koji se dobro pokaze ne mora da znaci da ce dozivotno dobro raditi. Bangle se jeste dobro pokazao u Fiat-u ali nesto sto prolazi kada je u pitanju brand kao sto je FIAT (znaci moze se dizajnirati totalno nov automobil bez ikakve veze sa prethodnim - Tipo - Bravo/Brava - Stilo) kod BMW-a bas i ne prolazi. BMW je firma sa tradicijom kako u svemu ostalom tako i u dizajnu. Oduvek su imali da tako nazovem "umereni sportski dizajn" - znaci bez dizajnerskih bravura. Meni su zadnji modeli odvratni (sem serije 3 touring). A sto se Da Silve tice - jedino sto je u zivotu ljudski uradio je Alfa 156, 147 (ako je uopste on radio) je samo "varijacija na temu a sve na dalje "blede senke."

              Ali to nije nista cudno. Ko bi rekao da covek koji je dizajnirao 206 josuvek radi u Peugeot-u. Onaj mladi turcin (kome se ne secam imena) je dizajnirao 206 i onda je - nestalo ideja. Polako je poceo da se gubi da bi na kraju sa 207 uradio nesto najgore sto je mogao - "razvukao" 206. Po meni je dobro dizajniran automobil onaj koji se na prvi pogled i ne dopadne nesto posebno a vremenom postaje sve lepsi i lepsi (ne znam za vas ali meni je A6 kada se pojavio bio odvratan ali vremenom se "oko priviklo"). A na primer 407 me je fascinirao ali mi je posle mesec dana postao "vec vidjeno". Jednostavno mislim da Seat treba da trazi novi identitet jer VAG ima "sportsku" marku i to je definitivno - Audi. Cak mislim da i sSkoda polako postaje visak ako nastave sa ovom politikom cena - da Octavia kosta koji cent manje od Golfa koji sam po sebi ima mnogo bolju startnu opremu a i ipak "Svaba je Svaba."

              Mislim da smo se dosta udaljili od tebe "Sta mislite o SEAT-u" ali nema veze - svaka diskusija je ok jer se iz svega moze izvuci pouka i cuti nesto interesantno.

              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

              Comment

              • kira
                CBC Član
                • 19.05.2006
                • 25

                #52
                Ceo koncern VW koristi motore iste generacije.
                Potpuno isti motori su u VW, Skodi i Seatu i nekim modelima Audi (Audi ima mnogo vece i jace motore)

                Cak sta vise Leon Cupra (2.0 Turbo FSI) bice jaci od Golfa V GTI za nekih 20 konja.

                Sto se tice slicnosti, apsolutno se slazem, eto ja radim sa njima pa mi je trebalo neko vreme da ih potpuno provalim.

                Razlika Altea i Toledo je samo u zadnjem delu, od napred NEMA razlika.
                Toledo ima sedan liniju i izgled klasicnog gepeka i drugaciju svetlosnu grupu. Enterijer potpuno isti u oba automobila. To je valjda napravljeno zato sto Toledo predstavlja "limuzinsku" verziju Altee. Kao sto je Cordoba limuzina na osnovi Ibize. (Golf i Jetta i Polo i Polo Clasic)

                Leon vs Altea - Leon je nizi, vide mu se brisaci (kod Altee su sakrivenu u A stubu), kvake na zadnjim vratima su kao kod Alfe (sakrivene u C stubu). Lepsa zadnja svetlosna grupa (lici na Alfu)

                Do kraja godine se ocekuje i 3. varijanta Altee, a to ce biti Altea XL odnosno karavan varijanta.

                Pocetkom sledece godine izlazi Altea 4WD sa podignutim klirensom i vecim branicima i plastikom preko rubova krila i pogonom na 4 tocka. Nesto kao (Polo Cross ili Audi Allroad)

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  #53
                  Originally posted by starac vujadin
                  ... Miuru je dizajnirao Marcello Gandini, to mu je bio prvi rad u Bertoneu, imao je tada 25 godina. Giuigaro je tada bio sef dizajna u Bertoneu i nije imao nikakvog udela u samom crtanju Miure.
                  Nece biti - u biografiji Giugiara lepo pise da mi je to bilo jedno od najvecih dela, Italdesign je ima u svojoj stalnoj postavci dela gazde, itd.

                  Da Silva ce, po njegovim recima, ubuduce da se posveti Lamborghiniju.
                  Ni ja ne volim sta radi Bangle u BMW-u (mada vidim znake napredka), ali to je covek koji je dizajnirao Fiat Bravo i Fiat Coupe, a to sigurno nisu ruzna kola...
                  Naravno da ima poboljsanja, kada su Bangla "unapredili" za "Glavnog Konsultanta za dizajn BMW grupe" (BMW, Mini), sto znaci da sada fakticki dizajn rade drugi. Ima ugovor na dugi niz godina, pa ne mogu da ga izbace, ali eto, snasli se ljudi.

                  A ako je istina da je on dizajnirao Bravo, onda mogu samo da budem izrazito zacudjen, posto je za mene Bravo jedan od najlepsih serijskih vozila svih vremena. Valjda je presao na tvrde droge, ili je gledao CNN svaki dan, ko bi ga znao ...

                  Pozdrav,
                  DVV
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • DejanV
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2005
                    • 682
                    • Beograd

                    #54
                    Originally posted by kira
                    Ceo koncern VW koristi motore iste generacije.
                    Nece biti. Po "Auto, Motor und Sport"-u, VW grupa u Juznoj Africi jos uvek sklapa Golf 1 sa ondasnjim motorima, unapredjenim samo utoliko sto je karb zamenilo ubrizgavanje.

                    Sto se SEAT-a tice, i dalje smatram da je njihov problem manjak jasne koncepcije sta u stvari hoce da budu, pa prema tome, kakav imidz treba da grade i kako.

                    Sto se SEAT Leon Cupre tice, koristice motor sa Audi A4 DSG Edition, od dva litra kao iz Golfa GTI, ali pojacan za daljih 20 KS. To su u sustini i ranije radili, samo sto su koristili motore od 1,8 litara za Audi TT, u sve tri verzije, 150 i 180 KS normalno i 225 KS biturbo.

                    Pozdrav,
                    DVV
                    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #55
                      Nece biti - u biografiji Giugiara lepo pise da mi je to bilo jedno od najvecih dela, Italdesign je ima u svojoj stalnoj postavci dela gazde, itd.
                      Ipak ce biti...to je vrlo poznat podatak. Ukucaj neke kljucne reci "gandini, miura, design, lamborghini" na google i videces. I ja sam juce malo proverio iako znam za to vec to vec 20-ak godina Normalno da Giugaro moze sebi da pripise Miuru jer je bio sef Gandiniju, ali on je nije dizajnirao.

                      A sto se tice Bangle-a i BMW interesatno je da ga ljubitelji BMW-a, pa cak slobodno mogu reci svi ljubitelji automobila pljuju zbog dizajna BMW-a, ali BMW se vrlo dobro prodaje...i to je jedino sto se racuna. Trziste nisu ljubitelji, vec osrednji ljudi (mediokriteti) kojima je to sto je napravio leglo. Novi BMW Z4 coupe i 3-jka coupe mi deluju obecavajuce. Mada, ima jedna stvar koju mu priznajem. On je napravio potpuno novi dizajnerski koncept, filozofiju za BMW koja sada moze da se razvija godinama, a to u svetu gde se sve reciklira i kopira nije lako.

                      Da Silva nije dizajnirao 147, ali je na kraju doradio kada je koncept bio pri kraju. Moze se reci da je pola-pola.

                      Comment

                      • kira
                        CBC Član
                        • 19.05.2006
                        • 25

                        #56
                        Mislim da je obratno u slucaju AR147, da ju je Da Silva zapoceo a Giugaro za vrsi i radio face lift kod 147 i 156

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #57
                          Ne, mislim na prvu generaciju 147, to je zapoceo jedan Grk mislim (ne mogu da se setim imena), a Da Silva je (kao njegov sef) to malo doradio u nekim bitnim detaljima. Facelift za 156 je uradio Giugiaro (i to je sramota da se potpisao na auto kome je samo promenio prednji kraj), a facelift 147 je uradjen u kuci.

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #58
                            Auuu, od Seata, preko Cacka, do 147 i 156.

                            Usaglasite se o cemu cete pricati
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • kira
                              CBC Član
                              • 19.05.2006
                              • 25

                              #59
                              Post je predstavljao tipican primer reklamiranja te je editovan/obrisan od strane moderatora.

                              ID Mod: 009


                              Za informacije o reklamiranju procitati OVAJ CLANAK.

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #60
                                ne bih da kvarim posao ali bode mi oci-
                                legendarni nemacki dizel (gde legendarni, u bajkama)
                                klima i max 64KS, i bez klime auto jedva ide pri dozvoljenoj nosivosti od 5 osoba (doduse probao u Polo SDI, sto je isti motor)

                                sve je fino i krasno, ali ne pise jedna stvar- SDI motor je euro 3 i zabranjena je njegova prodaja unutar EU. a trebao je biti zabranjen i kod nas od 01.04. ove godine pa je odlozeno.

                                i mogu sa ozbiljnom dozom verovatnoce da prtpostavim da se radi o sada vec (prakticno) modelima iz prethodne godine (2004ta, modelska 2005ta godina) za koje bi po pravilu trebalo da sleduje ozbiljno snizenje.

                                uopste ne bih ni komentarisao da mi ne lici na komercijalni oglas.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X