Sta mislite o automobilima marke SEAT?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #61


    Taj SDI je jedna od (naj)vecih mrcina od motora koje sam imao (ne)prilike da probam u vozhnji (u Golfu III, karavan verzija). Pogolema glupost i sramota za fabriku iz Volksburga, i nikako mi nije jasno bilo kako su se uopshte bili usudili da takav motorchic "ubace" u jedan karavan!? Taj auto je jedva ishao sa dve osobe osrednje tezhine i bez ikakvog tereta, a obzirom na namenu jednog karavana mogu samo da zamislim shta bi se desilo da jedna "komplet" porodica njime krene na odmor, sa sve punim gepekom prtljaga...

    A onda josh ukljuchish i klimu, i - eto veselja
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #62
      ŠPANJOLCI NE USPIJEVAJU PRONAĆI IZLAZ IZ KRIZE
      SEAT TONE SVE DUBLJE

      Kriza u Seatu snažnija je nego ikad, a u posljednje se vrijeme kao mogući izlaz iz trenutne situacije spominje prodaja. Španjolski tisak u zadnje se vrijeme raspisao o mogućim rješenjima za Seat.

      Čelni ljudi VW-a u više su navrata naglasili kako gašenje Seata ne dolazi u obzir iz razloga što bi onda nastao veliki gospodarski problem u čitavoj regiji. Volkswagen također najvjerojatnije neće krenuti pretvarati Seat u proizvođača sportskih automobila, jer bi to ponovno značilo otpuštanje gotovo 13.000 zaposlenika.

      Španjolci za krizu u Seatu odgovornim smatraju čelne ljude u VW-a, ali i španjolske vlasti koje su odgovorne zbog nefleksibilnosti proizvodnje te prilagođavanja novim uvjetima na tržištu.

      Mnogi analitičari smatraju da je prodaja Seata vjerojatnija nego što se to misli te da bi takav ishod zadovoljio sve strane. Španjolci nagađaju da bi upravo Fiat s kojim je Seat dugo godina surađivao mogao biti njihov spasitelj. Za sada je sve na razini nagađanja i ništa konkretno nije potvrđeno, a i teško je za vjerovati da bi Fiat, kojem ide bolje nego ikad, ulazio u kupovinu posrnulog Seata.

      izvor: http://www.autogodine.hr/vijesti/2006/0 ... _iz_krize/

      mislim sta reci....
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Cacanin
        CBC Senator XXL
        • 10.10.2005
        • 343
        • Cacak

        #63
        Fiat kada bi to uradio napravio bi gresku decenije , ako ne i vise !

        Nisu ludi kada imaju Zastavu kojima "guraju" zastarele modele koji "staju" kao njihov noviji model !

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #64
          Fiat spasiti nekoga ?! Koliko Milijardi su sami duzni ? Kako onda da spase nekoga...? Ako i sebe uspiju konsolidovati za nekih 5 godina, radice se o uspijehu...

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #65
            Nema sanse da se to desi.....Fiat ima dovoljno svojih problema, posebno u auto diviziji, tako da je zadnje sto im treba na dobrom putu da konacno izadju iz krize je takav problem kao sto je Seat

            Comment

            • ToNcA
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2006
              • 868
              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
              • Mazda 6 2.0d

              #66
              @ DejanV

              Jeste Bangle dizajnirao Brava/Bravu ali to potvrdjuje da su mu ili tamo dali bas odresene ruke ili da je imao vise srece nego pameti. Ali ovo sto radi sa BMW-om - mislim da je ovo drugo jer odresene ruke koliko vidim ima i previse.

              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

              Comment

              • zec
                CBC Senator XXL
                • 05.01.2005
                • 450
                • bgd

                #67
                Meni se vise svidja seat iz vremena fiata nego ovaj danas. Mogu da vam prenesem neke utiske o tom starom seatu ali to i nije tema... Danas se sve pravi da bude sto jeftinije za izradu pa zbog toga vozila izgledaju kako vec izgledaju.

                DejanV
                Potpuno se slazem sa tvojim postom da seat prvo treba da odluci sta hoce a onda napravi neki plan i krene.
                "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #68
                  mene zanima koje su razlike na starom Seatu u odnosu na stare (takodje) Lade, posto im je ista osnova/ sasija , tj Fiat 124 (ili bese Seat na bazi 131 ?)
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • ToNcA
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2006
                    • 868
                    • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                    • Mazda 6 2.0d

                    #69
                    Pa Seat je malo manje iymenjeni FIAT. Ja nisam vidjao te koji su na osnovi 124/131 ali sam yato vidjao Fiat Pandu (staru) koja samo ima seatov ynak i yove se Seat Marbella.

                    Sto se toga tice mislim da VW ipak pravi boli posao sa Seatom od Fiata koji mu je davao da proizvodi vec isluzene modele sto je radio i poljski FSO (125p i 126p) a i neke turske forme (npr Tofas koji je proizvodio 131 ali sa DRVENOM KAROSERIJOM). Mada i sada Turci i Poljaci kao i mnogo van evrope proizvode isluzene modele evropskih proizvodjaca ali pod drugim imenom a u Fiatovom slucaju - znacajno izmenjene.

                    Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                    Comment

                    • Wiz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3104
                      • Nish

                      #70
                      npr Tofas koji je proizvodio 131 ali sa DRVENOM KAROSERIJOM
                      Da nije cuveni Murat =]

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #71
                        Marbella, Ibiza i drugi su noviji modeli. pre toga je Seat godinama pravio jedan jedini model prema Fiat licenci ili sta vec koji se zvao Seat (ili bio bez posebne oznake jer je samo to pisalo pozadi na gepeku).
                        kockasta limuzina sa 4 vrata, obicno braon boje.

                        masovno se moglo videti po Grckoj, Spaniji 70 i 80tih.
                        u Grckoj su taxiji manje vise svi bili taj tip Seata, modernijih (zapadnih modela) je jedva bilo videti. taj Seat i Zastava/Fiat 128 su bili najcesci na ulicama Soluna...
                        ne mogu da se setim koji su motori korisceni, negde 1200-1500 kubika, 60-70 konjica, po secanju.

                        sredinom 90tih sam ih jos vidjao po Solunu i okolini-zapadniji krajevi (Edesa, Kozani, itd) na putevima.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • ToNcA
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2006
                          • 868
                          • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                          • Mazda 6 2.0d

                          #72
                          Ja sam ipak suvise mlad da bih se secao sta se vozilo 70-tih i 80-tih ulicama Grcke i Spanije.

                          Samo mi nije jasno da li je Ibiza prve generacije (kockasta) radjena pod VW-om ili FIAT-om. Koliko se ja secam radjena je pod VW-om, cak na motoru pise veoma dobro smisljeno "Porsche design" ali je neki ovde pominju kao Seatov model iz doba saradnje sa Fiatom.

                          Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            #73
                            To je iz perioda kada je Fiat poceo da "dize ruke" od Seata, a pre kupovine od VW. Motor je Porsche-ov kompletno. Nazalost i taj model je patio od lose limarije.

                            Comment

                            • zec
                              CBC Senator XXL
                              • 05.01.2005
                              • 450
                              • bgd

                              #74
                              Na motoru pise: porshe system. Nije porsheov vec fijatov.... Odnosno ima delova koji odgovaraju sa raznih automobila tog doba.Taj natpis je zbog marketinga jer su unajmili neke strucnjake da im malo osavremene motor ali uglavnom nije uspelo (markentiski). Za ono sto sam ja menjao nasao sam da su neki delovi isti kao na alfi ili audiju, golfu.... Sve prema katalogu proizvodjaca delova. Najveci problem je upravo to nalazenje delova kod nas jer samo tri prodavnice drze te delove a oni su ponekad skupi ili nekvalitetni.
                              Limarija je bila problem na nekim modelima (na mom konkretno nije).
                              Dakle moj je napravljen 91 u martu a tada je bilo dosta delova od VW.
                              Za sada pouzdano znam da im menjaci ne traju bas dugo.
                              Seat je pravio 850,
                              124(lada),127(fiat),132(fijat),133(peglica),131(fi jat),128(nije zastava), ritmo
                              panda, ronda, fura, ibicaI, malaga, marbela
                              toledoI(vw), ibizaII(vw).........
                              Ima tu jos nekih modela i slika .....
                              "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                              Comment

                              Working...
                              X