Vidim da se neki ovde kunu u Auto Cacak, ali je prica vec odavno, i to jako logicna da se firma odrzava na mestu galvnog uvoznika Skode samo zahvaljujuci tome sto "neko" u ministarstvu za sve i svasta pravi tendere, tako da Skoda mora da dobije svaki drzavni tender za nabavku stranih vozila. To je jedan i jedini razlog zasto Kole jos jase. Jeste on maher, ali je Porsche Austria i njeni vlasnici (familjia Piech, vlasnik vecinskog paketa Porsche-a i kroz to najveci akcionar VW-a) ipak veci maher od njega . Porsche Austria prodaje sve brendove VW grupe+Porsche po vecem delu Evrope, tako da Srbija ne moze na dugi rok da bude izuzetak.
Vreme ce da pokaze da ce Kole da odsvira istg trenutka kad odsvira i njegov drug s kojim nije bas bio u dobrim odnosima dok nisu nasli zajednicki interes....
He he he, znam jedan tender koji nisu dobili . A sto se zastupnistva tice - bilo bi pametno da sve brandove objedine pod jednim zastupnikom mada verovatno nece menjati u skorije vreme Auto Cacak jer se svi pametni ljudi vode onim "ne menjaj konja koji pobedjuje". Autokomerc je debelo zeznuo stvar pa je Porsche Austria usao ovde (treba li samo pominjati njihove "ovlascene servise" koji su tako dobri da je vecina kupaca VW-a i Audija automobile servisirala u Budimpesti a NBS svoje audije i dalje odrzava u MB-ovom servisu zbog pouzdanosti Autokomerca).
Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
Pa ljudi znate li da je pomerio ogradu Ceske ambasade u Beogradu , trebalo mu jos placa
neki lokalni trac ?
Ceska ambasada je tacno preko puta Glavne Poste u Takovskoj (kamena) i preko puta Narodne Banke, JAT-a.
u blizini nema uopste nigde niti Skode a niti Koleta, a nema ni ograde posto izlazi na Bulevar- trotoar.
Auto Skoda novootvorena je u Novom BGDu, i takodje nema nikakve veze.
nema ni sa Slovackom ambasadom koja jeste na Novom BGDu ali prilicno daleko, jedno 2 km (u Bul Umetnosti).
da se vratim na pitanje, trac ili ima i nekog pokrica ?
"BRICK" mali trac ali hteo sam time da kazem da kad ode u SKODU (cesku) svi ustaju ! I uziva veliko postovanje !
Jeste KOLE covek seljak ali je veliki radnik i hoce ga para ko budalu qra. !
Malo OFF ! Pitaju ga na Lokalnoj TV u Cacku Gos. Kosticu koji je kljuc vaseg uspeha ??
KOLE (odgovara ) : Nema tu kljuca , "DOGNAM PRODAM , DOK NE DOGNAM NE MOGU DA PRODAM "
Ko je izgubio auto?
AutoCacak je prodao 14 Seata za vise od godinu dana
8 Ibica, 1 Cordobu i 5 Altea.
Niko ne spori da je Autocacak zastupnik Skode i to nikome ne smeta.
Koliko dugu ce to da bude - videcemo
Ko se u koga kune - cucemo
Ali ovo je potpuni off i nema nikakve veza sa misljenjem o Seatu. Molio bih da vise ne pricamo o Skodi i Autocacku vec konkretno o kvalitetu, utisku i manama Seat-a
Smeta ,zato je Kole i otvorio predstavnistvo u BG , neki slicni tebi i tvom razmisljanju zele da sve bude u Beogradu , po principu "srbija radi beograd se gradi" !
Da "KIRA" u pravu si za seata ali je zato prodao najvise u Srbiji novih Automobila ( SKODI)
I zato zele da mu otmu lep "kolac"
Auto Cacak nije jedan od manih prodavaca SKODE to je sigurno
imas neke cifre, koliko procenata u godisnjoj prodaji brenda Skoda ucestvuje Auto Cacak.
ne mora cak ni globalno ucesce, recimo da se ogranicimo samo na trziste Evrope.
kladim se da nije ni u prvih 50 prodavaca u Evropi po obimu prodaje
a za cistunce da ne ostane nepomentu i brend Seat.
Skoda u drugom pakovanju, ista baza iste perfomanse isti delovi, ista izrada, ista familija (VAG)...
Auto Cacak nije jedan od manih prodavaca SKODE to je sigurno
imas neke cifre, koliko procenata u godisnjoj prodaji brenda Skoda ucestvuje Auto Cacak.
ne mora cak ni globalno ucesce, recimo da se ogranicimo samo na trziste Evrope.
kladim se da nije ni u prvih 50 prodavaca u Evropi po obimu prodaje
a za cistunce da ne ostane nepomentu i brend Seat.
Skoda u drugom pakovanju, ista baza iste perfomanse isti delovi, ista izrada, ista familija (VAG)...
Recimo da je najjaci sa prodajom Skode od svih zemalja koje se granice sa Srbijom ! Za ostalo ne znam ali cu se tacno raspitati !
"BRICK" tebi i ostalima koji su odavno ovde na forumu i koji dosta bolje poznaju o Automobilima skidam kapu , ja sam ovde relativno novi !
Sta ti licno mislis da li ce VW "dati" isti motor , menjac .... skodi ili Seatu kao sto ugradjuje u svoje modele ???? Nece sigurno , prvo im prodaju staru verziju motora oni izbace novu nakon toga , kao Zastavi Fiat !
Mislis da Mercedes daje isti motor SSANGYONG Rexton_u iz svog dzipa ML ? Kao sto tvrde ? ! U to ne verujem ni 1% !
Cule su se neke tvrdnje da su motori u Skodi "druga klasa" sto ja licno ne verujem da je tacno. A sto nebi VW davao iste motore Skodi? Pa pogledaj koji motori idu u skodu - svi TDI koji idu i u VW i vecina benzinaca. Nije isao 1.8T od 180ks i od 225ks ali on je i ovako bio rezervisan samo za Audi TT i audijeve S modele (ako se ne varam S3 je imao taj motor i S4 u pocetku a sada ima atmosferski 4.2).
A sto se poredjenja Seata i VW-a tice i Renaulta i Dacie ipak Seat vise ne pokusava da se probije kao low cost VW vec kao VW-ova Alfa sto meni jako smeta (odnosno low cost Audi).
Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
Sta ti licno mislis da li ce VW "dati" isti motor , menjac .... skodi ili Seatu kao sto ugradjuje u svoje modele ???? Nece sigurno , prvo im prodaju staru verziju motora oni izbace novu nakon toga , kao Zastavi Fiat !
Mislis da Mercedes daje isti motor SSANGYONG Rexton_u iz svog dzipa ML ? Kao sto tvrde ? ! U to ne verujem ni 1% !
Zato sto je ekonomski najisplativije da ima jedan te isti motor u svim vozilima VW grupe. Economies of scale...
Jedan od razloga krize u kojoj se VW nalazi je upravo i taj, sto su imali mnogo sirok portfolio komponenti, tj. to sto nije standardizovana proizvodnja koliko bi trebala da bude.
Mercedes i Ssangyong je drugi oblik saradnje, naime radi se o cistoj prodaji motora. Za razliku od VW-a koji je itekako zainteresovan da sve u vezi Skode i Seata bude uspesno, Mercedesu nije od vitalnog interesa da SSangYong bude uspesan, mogu oni da zive i bez toga. I da, motor u SSzngYongu je iz starije generacije Mercedesa, nije aktuelan model bio u vreme kad se ugradjivao u SY.
Mercedes i Ssangyong je drugi oblik saradnje, naime radi se o cistoj prodaji motora. Za razliku od VW-a koji je itekako zainteresovan da sve u vezi Skode i Seata bude uspesno, Mercedesu nije od vitalnog interesa da SSangYong bude uspesan, mogu oni da zive i bez toga. I da, motor u SSzngYongu je iz starije generacije Mercedesa, nije aktuelan model bio u vreme kad se ugradjivao u SY.
Bas sam to hteo da kazem, ali sam zaboravio da nisam
Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
Sta ti licno mislis da li ce VW "dati" isti motor , menjac .... skodi ili Seatu kao sto ugradjuje u svoje modele ????
naravno, prave se na istom mestu, u istoj fabrici u Madjarskoj na istoj pokretnoj traci.
taj oblik se zasniva na pravilima ekonomije obima (velikih serija) sto je osnova da bi nesto bilo ekonomicno za proizvesti a posledicno i ostvario veci profit po komadu.
univerzalno pravilo, vazi za sve od Forda (Mazda, Volvo, Jaguar), pa Reno (Nisan, Dacia), Pezo( Citroen), Mercedes (Chrysler), itd....
pitanje koje te mozda zbunjuje su razlciite marketinske oznake, razlicita pakovanja karoserije/opreme i razliciti nazivi za istu stvar.
pa moraju malo da se pomuce kako da prodaju maglu
ono sto se razlikuje je kada ce se pojaviti i na kom trzistu konkretni modeli (motor, menjac, trap, radio, tocak, sta vec) a da bi se ostvarila diferencijacija cene po brendovima i adekvatna razlika u prodajnim uslovima (citati profitima).
ne mislis valjda da ce posebno da se placa razvoj kompletnog auta zasebno za Skodu a zasebno za Seata i zasebno za VWa ?
zasto bi neko bacao pare kada je mnogo efikasnije iskoristiti jednu te istu bazu (platformu, sasiju) koja omogucava isto uz veci profit
Mislis da Mercedes daje isti motor SSANGYONG Rexton_u iz svog dzipa ML ? Kao sto tvrde ? ! U to ne verujem ni 1% !
motor u Ssangyongu i u Mercedesu je identican (da 100 %), samo ne bas iz tih modela koje si naveo.
nista novo, Mercedes u neka svoja vozila ugradjuje i VWov TDI dizelas (100%) , za neke modele i neka trzista. motiv- jeftinije , citati profit.
Hvala "BRICK" na potpunom objasnjenju ali ja u to da Mercedes i VW daju isti motor NE VERUJEM , licno ja !
Ajde "TETAK" molim te ako ( a znam da mozes ) saznas nesto vise i tacnije o AUTO CACKU , postavi novu temu da se mao zabavimo imam i ja dosta informacija o skodi !
ja u to da Mercedes i VW daju isti motor NE VERUJEM , licno ja !
pa raspitaj se, Mercedes ne krije sta stavlja u svoja vozila.
Sprinter npr.
nema razloga ne verovati u zvanicne podatke fabrika, nema tu nikakvih tajnih zavera
Da, da .... na nekim trzistima, ugradjuju i pedale umesto turba, zbog profita, zna se.
Dobrodosao u klub Nevernih Toma, Cacanine.
jer se to javlja onaj "veoma" obavesteni koji nije cuo da postoji aktuelni Golf sa 1.4 TFSI motorom, pa to jos uporno tvrdio danima, ccc i koji je galamio, vredjao, itd na sva zvona..
docekasmo i taj samoproklamovani klub nevernih toma, sa jednim clanom i predsednikom istovremeno
Comment