Ma dajte ljudi. Porsche je konfekcija a Maserati je vec nesto! (Naravno da nije Ferari ali je neverovatno blizu).
Egzoticna dilema
Collapse
X
-
vazi...obrnuto
maserati se oslanja na luksuz ...a 911 vec model koji je mnogo puta usavrsavan i jednostavno doveden skoro do perfekcije
secem se bas nekog teksta nek uporedi malo oslanjanje i tezinu...
porsha je jednostavno sklad svega sto mozes da pozelis....I'm not caucasian, I'm championship white
Comment
-
-
Ako je za "Silikonsku dolinu", onda je izbor jasan - Maserati - lepi (prelepi!), veliki GT.
(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Kao shto sam mnogo puta vec napisao, italijanski dizajn je bez premca! Maser izgleda neuporedivo bolje/lepshe/proporcionalnije, i da se ocenjuje samo na prvi pogled - "vi" Porsche nema shta da trazhi... Ista stvar u enterijeru... Ali to je samo na prvi pogled, a on itekako zna da vara
Bez ikakve pristrasnosti i predrasuda, tim pre shto i Maserati jako volim, mozhda vishe i od (izvikanog) Ferrarija, ipak mislim da je Carrera "bolji paket", znachi u totalu bolji izbor.
Shto se upravljivosti, lezhanja na putu, kochnica i zaustavnog puta (kao veoma bitnog elementa na tom i takvom tipu automobila), kvalitetu mehanike i finalne izrade tiche, tu je Carrera u prednosti, bez pogovora. A shto neko pomenu da je koncept sa motorom smeshtenim centralno pozadi star 50 godina - pa to je NAJBOLJI koncept za sportski auto, uz, naravno, pogon na zadnje tochkove i veshanje onako kako je kod Porschea! Do danas nije "provaljen" bolji nachin za raspodelu tezhine i spushtanje tachke ravnotezhe, i makar bio star i 500 godina, taj koncept garantuje najbolje putne i vozne karakteristike, shto za cilj ima svaki sportski automobil, vrhunskih performansi i upravljivosti.
Nema F1 motor pozadi iz razloga shto bi, ukoliko bi bio smeshten napred zaklanjao pogled vozachu, vec iz nekih drugih razloga...
Da sam ja kojim sluchajem u toj situaciji, definitivno Porsche.
Pa josh 4S
Comment
-
-
Ljute su to dileme... Stvarno ne znam sta bih radio da moram takav tezak izbor da pravim... Mozda TVR kao solomonsko resenje?(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Porsche 911 ima motor u repu, a ne u sredini, a to je potpuno zastarela koncepcija. U sredini motor ima Caymann i Boxster, a razlika je drasticna - upravo zbog rasporeda tezine. Istina je da je to Porsche doveo stalnim usavrsavanjem do nivoa da danas 911 mogu da voze i amateri, a pre svega uvodjenjem pogona na 4 tocka i ostalim gadget-ima. Inace, 911 je auto koji zahteva velemajstora da bi bio vozen onako kako dolikuje i da bi se iz tog auta izvukao njegov maksimum. Ko to zna, onda uziva, ko ne zna leti ko kladivo ako preceni auto. Kada se citaju nemacki casopisi onda se stekne utisak da je 911 jedan lagan, pitomi auto...stvarnost je drugacija.
U svakom slucaju i to je auto koji zasluzuje maksimalno postovanje, koji im svoj fazon i ja sam bih bio vrlo srecan da ga imam.
Comment
-
-
Rekavshi:
A shto neko pomenu da je koncept sa motorom smeshtenim centralno pozadi star 50 godina - pa to je NAJBOLJI koncept za sportski auto
Valjda se zna razlika izmedju pozadi i u sredini.
Obrni-okreni, to je to
Comment
-
-
Izvini sto odgovaram, ali ovo je samo zbog tacnosti pojmova, ne zbog dokazivanja da 911 dobro ili lose lezi...
Motor od 911 je iza zadnje osovine (mada ga malo po malo, cm po cm, guraju ka sredini...), a kod motora "u sredini" je ispred zadnje osovine - kao sto rekoh razlika drasticna u rasporedu tezine...
Kad se kaze "centralno postavljen motor", to znaci "u sredini", a to znaci ispred zadnje osovine, odmah iza sedista...Slazem se da je "centralno postavljen motor najbolji koncept, pogotovu u kombinaciji sa integralnim pogonom.
Comment
-
-
Dilema jos nije resena, ne mogu ovog drugara da nateram da se registruje na forum pa da vas on pita sta mu treba, nego mi kaze ajde Deki ti si u tom fazonu
S6 je prodat, ipak otpada maserati, otpada i carrera turbo, tako da je sada dilema:
1.Carrera od 320 ks (2002 godiste)
2.BMW 645 Ci (2004 godiste)
cena tu su negde.
Porsche je porsche, ali BMW serije 6...uh zvuci primamnjivo, mislim da su oba automobila tu negde po performansama.
Da pomognemo coveku oko izbora
Ja ne znam za sta da glasam
PS. bas sam danas video crni M6 u Kralja Petra opasno ali opasno izgleda.
Comment
-
-
Carrere tih godishta nisu imale nijedan motor od 320 KS, najblizhi po nominalnoj snazi im je DOHC 24v sa 315 KS, pretpostavljam da je taj u opciji?
Ako to jeste sluchaj, po meni je 645Ci bolja opcija od njega. Sad mozhesh da me smatrash neobjektivnim i pristrasnim kol'ko 'oceshBez zezanja, da je Porsche Turbo onda OK, ali ovako... BMW ima (ako se dobro secam) 328 KS, i ako je razlika od 13 KS zanemarljivo mala (mada ja ne mislim tako), onda razlika u obrtnom momentu ova dva motora definitivno nije mala: Carrera 370 Nm @ 4250 rpm vs. 645Ci 450 Nm @ 3600 rpm
Carrera, sa druge strane, bolje ubrzava do 100 (za 0,6 sekundi), ali da razvije punu snagu treba da se dooobro zavrti. Meni lichno vishe odgovara setup kod 645Ci - mnogo vishe snage dostupno na srednjim i nizhim obrtajima. Naime, razlika od 80 Nm sa jedne strane i chinjenica da je 450 Nm dostupno mnogo ranije od Porsche-a, tj. na srednjem opsegu sa druge znachi da BMW ima mnogo elastichniji motor i dinamichnije vozne karakteristike od Porschea, koji ozhivi tek preko 5000 rpm... Znachi, BMW - svakodnevna vozhnja, vishe praktichnosti, bolja medjuubrzanja, dok je Carrera tipichan sportak, trazhi visoke obrtaje da bi "pokazao zube"
U svakom sluchaju, shta god da uzme nece se pokajati. Ja bih na njegovom mestu izabrao 645Ci, ali to sam samo JA. Verujem da mu nije lako, kakav rebus...
DJ, a da ti nas malo ne zahebavash?!
Comment
-
-
Carrera naravno. Sporije ce mu padati cena od 645i a i brza je.Za 996 nije potrebno mnogo vozackog umeca. Taj porsche i trosi min 50%manje od sestice.S obzirom da je atmosferac, vodeno hladjen bas je za svaki dan i vozi se laganica. Uvek sam mislio da 300ks nije dovoljno za 996 ali iz iskustva sada znam da je ipak prava stvar.
Res non verba!
Comment
-
Comment