Potrebne informacije o Mazdi 626

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    Potrebne informacije o Mazdi 626

    Pozdrav, dakle trebaju mi sve informacije o mazdi 626, konkretno za model 2.0 16v AWS godiste 90-91... Ima jedan lik kod mene u gradu taj auto i hoce da ga proda... Taj auto je u dobrom/odlicnom stanju, spolja i unutra je extra ali ima par sitnica da se odradi na trapu...
    Dakle, kakva je situacija sa servisima, prodavnicama, dostupnoscu delova... Konkretno treba manzetne da se menjaju, a verovatno ce uskoro doci na red homokineticki... Koliko kostaju potrosni delovi... Filteri, svecice, kaisevi, spaneri, dakle sve sto mi treba za jedan veliki servis...

    Druga stvar, konkretno ako ima neko mazdu benzinca da mi kaze kako treba da se ponasa kazaljka pokazivaca temperature motora??? Malo sam se danas vozao i sta god mu radio temperatura je bila blizu 50 stepeni, nece uopste da dodje do sredine a kamoli na kraj od 130 stepeni... Sta mislite o ovome...
    Inace ima taj neki sistem upravljanja zadnjim tockovima ali on ne radi i iskljucen je... Klima ne radi, boga pitaj zbog cega... itd...

    E sada nesto sasvim drugo... Kakav je kod vas menjac??? Kratak, dug, precizan, neprecizan??? Ovaj auto sto sam probao ima skoro 150ks i oko 1200kg, sto znaci da to treba da ide kao nevreme ali ja sam razocaran... Nema te sile, nema agilnosti... Menjac je predug, prvom moze skoro 70km/h, trecom sam vozio ladno 160km/h, mozda i moze vise... Sve je to lepo ali obrtaje navlaci kao stari dizelasi... Ne mogu da verujem, jednostavno auto sa takvim motorom ima potencijala da ide veoma lepo ali je usran sa katastrofalnim menjacem... Dakle jel su sve mazde takve ili je mozda ovde nesto neko menjao, mozda stavio menjac od dizela... Jedina dobra stvar od duzeg prenosa je sto verovatno onda ima manju potrosnju i nista vise...
    Dakle vlasnici 626 uputite me u pravo stanje stvari...
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Sta je ovo, nema nikog sa mazdom 626...
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      ja nemam ali sam vozio 2 i po godine sluzbenu Mazdu 626 pa ako se kvalifikujem...

      iz opisa, auto je zaboravio kada je video servis/ odrzavanje uz toliko neispravnih stvari (urpavljac, klima, sistem hladjenja, trap) koje si pomenuo.

      ja bih zaobisao u sirokom luku taj primerak.

      mi smo tada u firmi stigli do nekgde 350.000km na cajgeru bez popravki, osim redovno potrosnih filtera, plocica, aku jednom, i slicno.
      sijalice je jeo svako malo, neke specijalne su koje su morale da se narucuju iz Kanade sa nekom dihtung gumicom.
      auto je bio izuzetno balansiran za voznju, niej se kvario, vrlo umereno trosio, imao vrlo dobru opremu (prakticno sve tada moguce) ali su farovi napred bili ocajni sa jako malo svetla, imao je neku blokadu motora na oko 170km/h, i auto je bio izuzetno osetljiv na bocni vetar odnosno pri preticanju se setao (oduva ga sleper ili dugacki autobus) pri malo vecim brzinama.
      sa menjacem nije bilo necega sto bih se secao.
      ah ad, limarija nije rdjala ali je bila kao lim za sardinu. uvija se karoserija samo tako.

      generalno, ostao mi je u dobrom secanju narocito zimi je bio odlican za voznju, potpuno neutralan u krivinama.

      zaboravio sam, model je bio sa motorom 2200 kubika, injection za severno americko trziste.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        Ali ovaj je za japansko trziste... Ovako bio sam u servisu gde je taj auto odrzavan i oni imaju pozitivno misljenje o tom auto... Vlasnika znam licno, tako da sam za poreklo siguran... Pre 3 godine je kupio novu Mazdu 626 za sebe a ovu je ostavio matorom... E sada mu stize nova Honda Accord pa mu je ova Mazda visak...
        Inace sto se klime tice, po njegovim recima tu je odavno otisao kompresor, ali oni nisu radili nista po tom pitanju... Trap je stavljen nov pre 6-7 meseci, se novo, a sto se tice ovog lufta tu mora da je nesto bilo, neki udar pa da se desna viljuska s****... Sto se temperature motora tice, on kaze da je tako bilo kad ga je uzeo, znaci auto se vozi tako vise godina...
        E sada, motor je otvaran, zbog spaljenog ventila koji je jos slomljen... Usput su promenili karike, letece lezajeve i sta sve ide sa tim, zamenili zupcasti...
        Dakle nema zavlacenja, to mi je rekao vlasnik auta i vlasnik servisa koji je to sve odradio...
        Dobra stvar je to sto auto nije udaran uopste, limarija je super, unutra je extra sa ful opremom za to doba... Elektricni prozori napred i pozadi, abs, elektricni siber, muzika....
        Inace auto je fabricki imao neki AWS sistem, koji je sluzio koliko sam video da zaokrece zadnjim tockovima tako da auto lakse prodje krivine, ali taj sitem je iskljucen zbog kvara i sada se ponasa kao i svaki drugi auto...
        Amortizeri su fabricki kao i lamela... Svi potrosni delovi su skoro zamenjeni tako da nema nekih extra troskova...
        Sto se troskova tice za pocetak ce biti ta temperatura i prevod auta na svoje ime, ugradnja plina i ugradjivanje taximetra... A za ostalo polako kako bude trebalo...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Mene interesuje sledece.... Sta sve treba da se desi ili sta treba da uradis da bi se spalio ventil i to samo jedan a ima ih 16??? I to jos na japanskom motoru...
          Druga stvar koje je resenje ovo oko temperature, sta tu treba da zemenim da bi motor normalno dostigao radnu temperaturu??? Termostat ili nesto drugo??? Sta mislite da li bi bilo pametno zameniti vodenu pumpu i ocistiti ceo rashladni sistem neki sredstvom za ciscenje, zameniti termostat i sipati nov antifriz i resiti se problema na duze staze pogotovu sto ce vozilo biti u taxiju pa je pozeljno sto manje odlazaka u servis... Mislim da je vodena pumpa posle 15godina zrela za menjanje ili to odraditi kada pocne da zeza...
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • M626
            CBC Senator
            • 12.01.2006
            • 200
            • Beograd, Konjarnik

            #6
            Poz,
            Evo da ti pomognem oko cene rezervnih delova.
            Homokineticki - 3000
            Spona/kraj spone - po oko 1000
            Hidropodizac (jedan) - negde oko 1000-1200
            Viljuska - nesto preko 6000
            Filteri - par stotina dinara
            Zadnji kocioni cilindar - 800
            Plocice - 1500
            Diskovi - 2000 komad
            Paknovi - 1750
            Delovi su novi i cene su u dinarima.

            Ovo je ono cega sam mogao odmah da se setim, kad stignem kuci kasnije reci cu ti i cenu delova za osvezavanje motora (zlu ne trebalo )

            Inace, i meni je smetala tromost tog motora. Ja sam imao 2.0, 12v, 110 konja. Menjac sa predugackim hodovima, uzasno tromo do nekih 100Km/h, posle toga jede asfalt pred sobom
            Smetala mi je losa izolacija kabine, preko 120Km/h postaje prilicno bucno.
            Znaju da zezaju prednji eletropodizaci kao i siber.
            Za nalete becnog vetra je istina, kad budes preticao slepere i autobuse obe ruke na volan
            Lim tanak, po meni nedovoljno dobro zasticen (morao sam da radim rubove).
            Sad, sto se tice temperature motora, tu stvarno nisam imao sta da prigovorim, non stop je bila oko 90 stepeni koliko je i propisano (i leti i zimi).

            Btw, jel HB ili sedan? HB varijanta je mnoogo lepsa plus sto mozes vise stvari da natrpas u gepek.
            Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #7
              Znaci menjac je tako fabricki bezveze... Motor ima potencijala, ali je upregnut sa katastrofalnim menjacem... HB je inace i ima ogroman gepek a boca sa plinom ce najverovatnije da ide u rezervni tocak...
              Znaci radna temperatura je oko 90stepeni... Reci mi gde je tada kazaljka??? Na sredini?? Desava li se ikad da se pomeri ili je kameno stabilna i ne mrda, nevezano da li je upaljen ventilator ili ne???
              E da, kolika ti je potrosnja goriva u gradu? Na otvorenom?
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • M626
                CBC Senator
                • 12.01.2006
                • 200
                • Beograd, Konjarnik

                #8
                Kazaljka je malo vise nego na polovini, kameno stabilna uvek. Nikada nisam primetio da je manja ili veca temperatura.
                Uh, u gradu zna da popije dosta, racunaj 11-12l bez problema, otvoreno je islo oko 8.
                Da, jos jedna stvar koja mi je smetala je tvrdo ogibljenje. Putnici na zadnjem sedistu su non stop kukali
                Btw, jel ima servo? Ja sam dobio misice dok sam se parkirao po centru

                Edit: E, da, sad sam se setio jos nekih cena:
                leteci 2000
                karike 5000
                semerinzi 300x2
                gumice ventila 100x12
                dihtung glave 1500-1800
                dihtung dekla 550
                dihtung usisne grane 600
                Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  E hvala ti... Pomogao si mi dosta... Cene nisu strasne, odnosno podnosljive su... Reci postoji li gde u bgd servis za Mazde gde bi auto mogao detaljno da se pogleda, ne mislim na ovlascene servise gde ce da me oderu vec na neke normalne...
                  Trebaju mi informacije gde se nalaze prodavnice delova i koje su najbolje... Najbolje bi bilo kada bi te iste prodavnice htele da posalju delove post expressom ili autobusom...
                  Jos jednom hvala i pozdrav!
                  A ako pazarim videcete slike...
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • M626
                    CBC Senator
                    • 12.01.2006
                    • 200
                    • Beograd, Konjarnik

                    #10
                    Od servisa u BGD gde bi mogao da odes imas jedan u Stolackoj 2c (na Topciderskoj zvezdi). Rade Mazde i Suzuki (mozda i toyotu, nisam 100% siguran). Majstori su ok, od svih kod kojih sam bio su najbolji. Delove mozes uzeti kod njih ili doneti svoje. Tel. 2647-666.
                    Drugi servis ti je na zrenjaninskom putu, Autocentar Casa. Bio dvaput tamo, jednom se zestoko pokajao. Sipali su neko lose ulje - Castrol gtx 3 ili sl. navodno original. Auto je bio bucan i tresao samo tako. Kad sam vratio Elf bila je sasvim druga prica Inace, oni rade samo sa svojim delovima (mada mozes da se cenjkas sa njima ).

                    Imas naravno i ovlasceni servis Mazda Profil ali ako nemas para za bacanje ovi gore ce ti sasvim dobro posluziti (inace, tamo su mi za zamenu jednog hidropodizaca trazili 11000 din )

                    Od prodavnica cu ti izdvojiti 3 koje su najpovoljnije. Mazda Aleksandar na NBGD-u, Total Trade u Karadjordjevoj i Japan Parts u trznom centru na zelenom vencu. Svi se reklamiraju u halo oglasima pa imas tamo telefone.
                    Inace, svi prodaju licencirane delove (originalne ces tesko naci a i kad dodjes do njih spremi se da prodas bubreg ).

                    Eto, toliko od mene, daj slike ako budes pazario autic.
                    Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                    Comment

                    • Wooodoo
                      CBC Senator
                      • 01.10.2005
                      • 214
                      • Beograd

                      #11
                      U Casi su delovi sigurno original. Sestra mi tamo radi i preko njih sam nabavljap delove za moj Audi jer oni imaju coveka koji im sve po narudzbi dovozi od preko. Npr. kupio sam preko njih set kvacila Sachsov, direktno iz fabrike u Austriji. Nije bio remontovan i kostao je kao ovde nov remontovani komplet. A za ulje ne znam, sestra mi nije spomenula da gazde vacare.
                      http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Ali ovaj je za japansko trziste.
                        Japansko trziste- desni volan, neko te laze....


                        cene delova koje si dobio , kakvo god da je pakovanje istih, smesno su ispod oficijelnih cena za Mazda auta, ili je turska mala privreda u pitanju ili nesto drugo no kako god nevidim izdrzljivost istih prema cenama...
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • M626
                          CBC Senator
                          • 12.01.2006
                          • 200
                          • Beograd, Konjarnik

                          #13
                          Konkretno, gore navedeni delovi su iz Spanije. Niko od prodavaca i ne tvrdi da su originali.
                          Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            #14
                            Originally posted by BOOST
                            Japansko trziste- desni volan, neko te laze....
                            U pravu si... Pogresno sam se ja izrazio.. Postoje dva modela Mazde, jedan model se pravio u japanu i kod nas je najcesci a drugi u americi i za njega su mi rekli da ga izbegnem jer ne odgovaraju delovi od japanskog i da je vrlo tesko doci do delova...

                            Inace auto je rezervisan, da ne kazem kupljen... Sada samo cekam da mu stigne novi Accord sto je porucio da mogu da preuzmem auto, a to ce po njegovim procenama biti za oko mesec dana...

                            Pozdrav i hvala na informacijama...
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • Flavio
                              CBC Senator XXL
                              • 13.06.2006
                              • 1926
                              • 012 Centar
                              • KaraWagon 1.4T.Spark

                              #15
                              Jos misljenja ?

                              Mozda gresim sto ne otvaram novu temu,al' 'ajde.
                              Naleteo sam malopre na jednu 626 pa da vas cujem?Sledece je:

                              Mazda 626 1.8 16V,treba da je 1840ccm sa 77kw,koliko sam sad izprevrtao kataloge.Pa kaze:
                              Auto je 1993. Vlasnik, puno kasko osiguranje, odlicno stanje, NS tablice. Potrosnja oko 6.5l na otvorenom i ispod 8l u gradu.162000km,benzin
                              77.175 kW (105 KS)
                              registrovano do: decembar 2006.
                              srebrna
                              metalik
                              kuka za vuču
                              centralna brava
                              servo
                              alu felne,CENA: 3.800e?!? Da nije malo skupo ovo,jes' noviji model al' ipak je '93.? Evo i slike:

                              Comment

                              Working...
                              X