Ovo su slike vecinom iz 2002. godine kada sam bio vlasnik Suzuki Swifta GTi i kada smo ja i drugar cesto posjecivali Red Line GTi & SuziTech skupove.
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Na zalost ne, moj sto se tice exterijera nije bio budzen. Mada bio sam na sekund od veoma povoljne kupovine prednje maske (old school style)... ali zbog raskida i frke sa bivsom, nije mi bilo ni do mene a kamoli da prednjeg branika (nudio mi ga decko iz Brizbena za 100eura jos mi on htjeo organizovati prevoz i ja nisam uzeo).
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Vlasink auta je (bio tada) Vin, Azijat. Decko je nerezonski ulozio puno para, auto izgleda strava al nije nesto brz. Sve u svemu zacin C!
Zadnji put kad sam vidio auto (prije nekih 3 godine odprilike) imao je bas extra wide body kit. Uzeti su bocni paneli od Suzuki Vitare i privareni na Swiftove. Licno meni, auto odrvratno izgleda sa tom nakaradom od modifikacije.
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Najlijepsi SWIFT GTi koji sam ja ikad u zivotu vidio. I (bio) jedan od brzih u Australiji. Vlasnik kad je prodao nekom neizivljenom klincu, ovaj ga sjebao u roku od pola godine. Auto ne lici na ono sto je nekad bio.
(ovakvu masku sam ja mogao uzeti maltne dzaba, al glupan...)
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
izgled je diskutabilan...osim YCOPY
a reci mi, koliko izvlace iz 1.3 N/A? i koliko pri turbo upgrade? pitam zato sto je popularan auto u poljskoj na dragu u klasi do 1550cm3
inace sam vozio jednog 1.3GTI koji je imao oko 700kg i 130KS
Nego kazi mi jel tamo dole vecinom voze 1.3 GTi,znam da su u americi popularni i 1.0 turbo ima li ih po australiji ?
Mi imao Swift GTi koji je samo 1.3L i obicnog Swifta eXtreme (3 vrata) 1.0L i sa 5 vrata Swift verzija od 1.3L
Sto se tice N/A budzenja, to je sve do vlasnika i njihovog nacina/stila budzenja.
Na primer prvi Suzuki Caltus GTi u Sidneju a i u Australiji, je bio ITSMAD. Swift GTi sa AWD, sa pogonom ma sva cetri tocka.
A evo vam i njegovog DYNO...
Mada iskren da budem, vec godinama se ITSMAD ne vidja? Ili je prodat (u neki drugi dio Australije) ili totalno slupan (ride off) pa zavrsio u dijelovima???
U zadnjih par godina, najbrzi/najjaci je DMW Dave, covijek iz Brizbena, QLD.
On je svog Swifta GTi sa 1.3L smanjio na 1.2L i isao je 11.92 1/4 milje.
Ovde mozete pogledati SuziTech & RedLineGTi okupljanja i voznje ulicama Sidneja, Brizbena, Melburna, Kanbere.
Video snimci:
@mirdza, brate standardan Swift GTi ima 100hp. Al nabacivanjem izduvnog sistema sa grana iz motora pa sve do kraja, pa zatim ostali aftermarket dijelovi, moze se jeftino nabudziti na 120-140hp.
Danas 95% Swiftova GTi u Australiji je nabudzeno sa vecim izduvnim sistemo, headers, air filter, aftermakret ECU, zatim spusten najmanje 2", aluminiske felne 15"-16".
Ima ih dosta i sa shortshiter-om, novim Chipom, ojacanim mjenjacem (gearbox-om) i jos dosta "pocetnickih" sitnica za neko ozbiljnije budzenje.
95. godiste fino ocuvan se moze naci za 1500-2000eura. Sa vecinom gore pomenutih modifikacija.
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Hvala na linkovima i slicicama, sta reci, Swift brzo prirasta za srce, praktican pouzdan autic, u kome je dozivljaj brzine izuzetan.
Fabricki stock gti je dovoljan za ludovanje i brzo vijuganje a pogotovu ako se jos malo dotegne. Dugo se proizvodio tako da je
ponuda after market delova poprilicna, prava mala race-igracka. Ali tu i jeste caka, ostaje uvek nekako na nivou igrackice,
nekako nedorastao iako pruza sve sto treba. Valjda zato sto jeste pravi city-car. Ja ovog mog vozim skoro godinu dana
i prezadovoljan sam, trenutno nemam uslova da ga potpuno sredim, cisto neke sitnice ili estetski detalji ali cu ga verovatno
zadrzati kao drugi auto ili uzeti po godistu noviji, ako je moguce i gti-a.
Na ovim slikama, onaj crveni i zeleni bruka dobro
izgledaju. Mislim nije svejedno kad na auto putu zujite i obilazite znatno skuplje, jace i teze automobile.
Ja nikad prezaliti necu sto nisam u Januaru 2003-ce uzeo za 100eura prednju masku (branik) kao ovaj sto je na slici. Decko mi je nudio za tu cijenu i on mi cak organizovao prevoz iz Brizbena za Sidnej. Moje samo da platim i dovezem kuci iz Sidneja.
To je prva maska za Swifta, old school style. Inace najlijepsa maska. Pefektno mu stoji. Veilside mi nekako odskace, ne prati ostale crte i obline swifta. http://img87.imageshack.us/img87/1429/suzitech56.jpg
Al opet ko zna? Da sam mu uzeo tu masku/branik, nebi ga ni prodao poslije. I onako sam ga prodavao skoro godinu dana, ono dodju ljudi nude pare a meni tesko, oce srce da pukne. Samo pronalazim sitnice da ne dam auto. Dok cale nije popizdio...
Nista lijepse nego Swiftom se "za dlaku" provlaciti izmedju auta kad je najveca guzva.
Ili kad ga navuces u 4-toj preko 5,500rpsms u tunelu ili nekom zatvorenom prostoru... a izduvni sistem kao Filharmoniski Orkestar. Milina za usi.
Vozio sam poslije Swifta dosta brzih i boljih auta. Al kao sto dfast rece, Swift je kao igracka za odrasle ili ulicni go-kart. Jos kad ga spustis (kod mene je bio backyard performance workshop) totalno si na zemlji. Jeste da se osjeca svaka rupa i kamencic na putu, al zato u krivinama lezi kao zakovan za afalt.
Mirdza citao sam da dosta po Holandiji, Madjarskoj i Belgiji budze Swiftove. Oni vecinom furaju svoj "Evropski Stil", 13-ke ili 14-ke felne, al nenormalno shiroke. Jeste da malo neobicno izlgeda (ja navikao ovde da su felne preko 15" na Swiftu) al zna fino da izgleda sa WIDE BODY-em.
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Comment