Muscle-nekada i sada

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luci
    CBC Senator XXL
    • 13.03.2006
    • 1103
    • odzaci

    Muscle-nekada i sada

    Mislim da bi bila dobra tema za diskusiju da li su "ozivljeni" muscle modeli vredni imena koje nose.... Prevashodno modeli koji su u potpunosti ugaseni pa ponovo aktivirani u prethodnih par godina....

    Mada bi bilo zanimljivo i neko slovo o modelima koji se u kontinuitetu proizvode od sezdesetih do danas.................
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #2
    Kako koji.

    Noviji modeli Mustanga (1994+) jesu vredni svog imena, posebno 2005+ model, ali oni modeli tokom 1970ih i vecine 1980ih nisu bili vredni.

    Camaro je uglavnom bio solidan.

    Trans Am je bio odlican dok nisu ubacili 301 cid turbo u njega.

    GTO ... nije sigurno vredan svog imena.

    Comment

    • HEMI 426
      CBC Senator XXL
      • 23.12.2005
      • 1833
      • Novi Sad -United States of Liman

      #3
      Dobra tema luci

      Po mom misljenju, muscle ime danas zasluzuju Mustang, buduci Camaro i Challenger ali i Charger, 300 C i Super Bee. Pored toga tu su i Impala SS i Marauder kao pravi primeri muscle kulture. Cak je i GTO koji je promasen penal i koji je trebao da bude daleko bolji nego sto jeste, zasluzio muscle ime bar prema tehnickim karakteristikama i 400 ks koje ima. Stvar je u tome sto je i sama ponovna pojava muscle modela u svom izvornom obliku, velika i divna stvar ( i neverujem da ce posle ovoga da se ikad ponovi ) jer je jedna ideja koja je bila izvodjljiva pre 40 god ponovo ozivljena a trziste je dobro odgovorilo iako niko od analiticara nije mislio da to moze da se desi. Naravno ne treba ocekivati da se modeli iz proslosti pojave u identicnoj koncepciji i danas jer ipak od onda je proslo mnogo godista i neki ustupci se moraju napraviti pa tako Charger nije vise kupe ali i dalje ima Hemi a to ga cini pravim muscleom. Ne samo da je muscle cars kultura ozivljena, znaci sportski kupei nego je i muscle truck trziste veoma jako. Ipak, ja tvrdim da " you ain't seen nothing yet" i prave stvari tek dolaze....

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        Iako nisu muscle, spomenuo bih i Corvette koji je sve bolji i bolji, kao i projekat Ford GT koji apsolutno zasluzuje postovanje. I oni svako za sebe odslikava duh americkih sportskih automobila na najbolji moguci nacin i u ovim vremenima, a s obzirom da oba modela imaju bogatu tradiciju mozemo uporedjivati da li su "izneverili tradiciju" ili nisu...

        Comment

        • HEMI 426
          CBC Senator XXL
          • 23.12.2005
          • 1833
          • Novi Sad -United States of Liman

          #5
          Tacno. Corvette postoji 53 godine ( 6 generacija ) i napravljena je u vise od 1.2 mil komada. Neki kazu da je Porsche 911 najbolji sportski automobil svih vrema ali nisu u pravu, Vette je i duze na terenu, i bolje prodavana ( i bolji auto ) a nikad nije napustala koncepciju kojoj je verna vise od pola veka. Sa druge strane GT je super sportista koji za 3 puta manje pare tuce Enzo....

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #6
            Pa dobro, nije bas da se uporeduje sa Enzo-om, ali je sa 430 vrlo interesantna borba...tako ih i stampi uporedjuju (tu je i Gallardo obavezno...). Dok su ga razvijali glavni reper za uporedjivanje je bila 360 Modena.
            Neko je forumu pisao da su GT uporedjivali u voznji sa Enzo-om u nekom casopisu, ali je to ipak malo prezmbiciozno.

            Comment

            • luci
              CBC Senator XXL
              • 13.03.2006
              • 1103
              • odzaci

              #7
              inace primecujem i trend povecanja snage, 'vette je jaca nego ikad...

              i narocito mi se dopada povratak korenima po pitanju dizajna


              nisam upucen u ceni jesu li i u tom segmentu kao sto su bili, odnosno pruzaju li dosta snage za relativno malo para

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #8
                Kako-koji.

                GTO sigurno ne spada u grupu vozila mnogo snage za malo novca. Jeste da on ima 400 hp, ali kosta $33,000. Mustang GT je tu negde (300 hp za $25,000).

                Po meni jedan od auta koji mnogo nude za ne bas mnogo novca je Dodge Neon SRT-4. 235 hp sa turbom, 1/4 mile za 13.9 sec (radi poredjenja, 300 hp Mustang radi 1/4 mile za 13.7 sec). Cena $21,000. Doduse nepravi se vise (pravio se samo 2004 i 2005).

                Comment

                • luci
                  CBC Senator XXL
                  • 13.03.2006
                  • 1103
                  • odzaci

                  #9
                  zbog cega je GTO tako lose kotiran kontam da nije sve u snazi ali sta mu fali osim boljeg dizajna???

                  inace po cenama koje sam ja nasao na nekom sajtu Mustang GT je drasticno jeftiniji og GTO iz 67...... autenticno je autenticno ali novo je novo

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #10
                    GTO je i tokom 1960ih bio skuplji od Mustanga, ali je imao lepsi dizajn i nudio je nekoliko motora kao opcije.

                    Meni se dizajn sadasnjeg GTO jako svidja, ali se vecina ljudi zali na njega. Ljudi su ocekivali mnogo kad se Chevrolet Camaro i Pontiac Firebird prestali proizvoditi, a sve sto su dobili je Australisko auto sa Corvette motorom za veliku cenu.

                    Da ubace jos jedan V8 sa manje snage i jedan V6 verujem da bi se GTO daleko bolje prodavao i da bi Pontiac bio zadovoljan.

                    Comment

                    • luci
                      CBC Senator XXL
                      • 13.03.2006
                      • 1103
                      • odzaci

                      #11
                      auto koji je po meni na marginama ove teme ali moze nekako da u nju upadne je dodge viper......

                      zvanicno nije naslednik shelby cobre ali dizajnerima je cobra svakako posluzila kao uzor. nisam video ni jedan a ni drugi auto a jos manje vozio ali mislim da viper zasluzuje da nosi titulu naslednika cobre

                      Comment

                      • luci
                        CBC Senator XXL
                        • 13.03.2006
                        • 1103
                        • odzaci

                        #12
                        inace mislim da bi bilo dobro da pontiac kod modela GTO "iskoristi guzvu" i napravi retro verziju istog modela ak oje svima poslo za rukom verovatno ce i njima

                        Comment

                        • HEMI 426
                          CBC Senator XXL
                          • 23.12.2005
                          • 1833
                          • Novi Sad -United States of Liman

                          #13
                          Originally posted by starac vujadin
                          Pa dobro, nije bas da se uporeduje sa Enzo-om, ali je sa 430 vrlo interesantna borba...tako ih i stampi uporedjuju (tu je i Gallardo obavezno...). Dok su ga razvijali glavni reper za uporedjivanje je bila 360 Modena.
                          Neko je forumu pisao da su GT uporedjivali u voznji sa Enzo-om u nekom casopisu, ali je to ipak malo prezmbiciozno.
                          Pa i nije tako preambiciozno, performanse su im na istom nivou ( mislim da cak GT bolje ubrzava ) a jedina razlika je to sto je Enzo izdrkavanje na temu ulicne formule 1 a GT pravi super sportski automobil sa retro korenima i dusom.

                          Sto se tice Vipera i Shelby Cobre, prilikom pravljenja je uticala ista filozofija i isti covek Caroll Shelby koji je tada bio savetnik u Chrysleru. Zato je i stvorio tako neverovatnu masinu. Mnogi su mislil da ce roadster sa v10 motorom i 8 litara biti neupotrebljiv ali posle nekoliko Le Mans pobeda i dominacije u GT klasi i sampionatu, niko ne sme ni da zucne...

                          Comment

                          • HEMI 426
                            CBC Senator XXL
                            • 23.12.2005
                            • 1833
                            • Novi Sad -United States of Liman

                            #14
                            Originally posted by luci
                            inace mislim da bi bilo dobro da pontiac kod modela GTO "iskoristi guzvu" i napravi retro verziju istog modela ak oje svima poslo za rukom verovatno ce i njima
                            U pravu si, samo retro dizajn i moze da spase GTO. E sad, vec dugo trazim slike po netu ( video sam ih ali nisam sacuvao ) na kojima su crtezi za 2008/09 Corvette koja bi trebala da isto bude u retro fazonu! Prema tim slikama i crtezima, nova Vette treba da preuzme cuveni "coke bottle" styling druge StingRay generacije 1968 - 1982, sto u modernoj interpretaciji mora da izgleda extra "pickasto"

                            ovo je 1968



                            mada mislim da bi retro dizajn na bazi prve Sting Ray generacije ( 1963 - 1967 ) bio interesantniji i uspesniji kao i egzoticniji, sto bi opet povecalo prodaju...

                            1967

                            Comment

                            • luci
                              CBC Senator XXL
                              • 13.03.2006
                              • 1103
                              • odzaci

                              #15
                              to bi voleo da vidim ali nisam siguran koliko korveti treba retro kontam da joj dobro ide i ovako ipak taj dizajn se po meni dosta ugleda na proslost

                              Comment

                              Working...
                              X