Nesto se setih pa da napisem.
Pre x godina, tacnije negde 93-95, lik na auto pijaci Bubanj Potok, kupio Juga 55. Jugo lepo radi, ne dimi, ne trosi puno. Zadovoljan kupovinom ali se ipak posle par nedelja nekog vremena pozalio da mu je malo lenj. Svratio kod ortaka koji ima servis na proveru, struja u redu, na iberlauf ne duva, paljenje podeseno, uzupcen kako treba ali jeste malcice lenj. Na kraju ajde da se proveri kompresija. Kad tamo iznenadjenje, drugi cilindar, kompresija 0 (nula). Mala zabuna i iznenadjenje jer motor lepo radi, skinuse poklopac ventila kad na tom cilindru nema bregova na bregastoj. Gurnuse nesto u cilindar, kad u tom cilindru nema klipa a ni klipnjace. Posle detaljnije analize, ustanovljeno je,da je kupljen jugo 55 sa tri cilindra i 837 kubika. Bilo je neke frke oko toga, pokusalo se vratiti auto ali je lik bio namazan preprodavac koji je rekao da je auto kupio par nedelja ranije kao sto i jeste i da nema pojma o cemu se radi. Pravi vlasnik se isto ogradio da je auto prodao u ispravnom stanju tako da je trocilindras ostao u rukama novog vlasnika to daljnjeg.
Interesantna prica zar ne? Ako vam je auto prolupao na jednom cilindru ili vam je neki klip progoreo ili vam je samo bregasta otisla na jednom cilindru ne ocajavajte resenje postoji. Za šestocilindrase tek da ne pricam, mesa za obradu vise nego dovoljno, do čak dva u minusu ne bi mnogo zasmetalo.
Pre x godina, tacnije negde 93-95, lik na auto pijaci Bubanj Potok, kupio Juga 55. Jugo lepo radi, ne dimi, ne trosi puno. Zadovoljan kupovinom ali se ipak posle par nedelja nekog vremena pozalio da mu je malo lenj. Svratio kod ortaka koji ima servis na proveru, struja u redu, na iberlauf ne duva, paljenje podeseno, uzupcen kako treba ali jeste malcice lenj. Na kraju ajde da se proveri kompresija. Kad tamo iznenadjenje, drugi cilindar, kompresija 0 (nula). Mala zabuna i iznenadjenje jer motor lepo radi, skinuse poklopac ventila kad na tom cilindru nema bregova na bregastoj. Gurnuse nesto u cilindar, kad u tom cilindru nema klipa a ni klipnjace. Posle detaljnije analize, ustanovljeno je,da je kupljen jugo 55 sa tri cilindra i 837 kubika. Bilo je neke frke oko toga, pokusalo se vratiti auto ali je lik bio namazan preprodavac koji je rekao da je auto kupio par nedelja ranije kao sto i jeste i da nema pojma o cemu se radi. Pravi vlasnik se isto ogradio da je auto prodao u ispravnom stanju tako da je trocilindras ostao u rukama novog vlasnika to daljnjeg.
Interesantna prica zar ne? Ako vam je auto prolupao na jednom cilindru ili vam je neki klip progoreo ili vam je samo bregasta otisla na jednom cilindru ne ocajavajte resenje postoji. Za šestocilindrase tek da ne pricam, mesa za obradu vise nego dovoljno, do čak dva u minusu ne bi mnogo zasmetalo.

Comment