VEROVALI ILI NE (PREVARA)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    VEROVALI ILI NE (PREVARA)

    Nesto se setih pa da napisem.
    Pre x godina, tacnije negde 93-95, lik na auto pijaci Bubanj Potok, kupio Juga 55. Jugo lepo radi, ne dimi, ne trosi puno. Zadovoljan kupovinom ali se ipak posle par nedelja nekog vremena pozalio da mu je malo lenj. Svratio kod ortaka koji ima servis na proveru, struja u redu, na iberlauf ne duva, paljenje podeseno, uzupcen kako treba ali jeste malcice lenj. Na kraju ajde da se proveri kompresija. Kad tamo iznenadjenje, drugi cilindar, kompresija 0 (nula). Mala zabuna i iznenadjenje jer motor lepo radi, skinuse poklopac ventila kad na tom cilindru nema bregova na bregastoj. Gurnuse nesto u cilindar, kad u tom cilindru nema klipa a ni klipnjace. Posle detaljnije analize, ustanovljeno je,da je kupljen jugo 55 sa tri cilindra i 837 kubika. Bilo je neke frke oko toga, pokusalo se vratiti auto ali je lik bio namazan preprodavac koji je rekao da je auto kupio par nedelja ranije kao sto i jeste i da nema pojma o cemu se radi. Pravi vlasnik se isto ogradio da je auto prodao u ispravnom stanju tako da je trocilindras ostao u rukama novog vlasnika to daljnjeg.
    Interesantna prica zar ne? Ako vam je auto prolupao na jednom cilindru ili vam je neki klip progoreo ili vam je samo bregasta otisla na jednom cilindru ne ocajavajte resenje postoji. Za šestocilindrase tek da ne pricam, mesa za obradu vise nego dovoljno, do čak dva u minusu ne bi mnogo zasmetalo.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Dfast...priznaj da si sve to sad izmislio

    Jedino je bilo cudno pri kupovini sto mu je ler bio podignut na 1500 o/min
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Pa... prestao sam da izmisljam jos pre puberteta, a pricu sam cuo od drugara koji je serviser kome verujem, kod koga je auto dosao tako da...prica ima osnova.
      EditČ Za ler, nema potrebe da bude dignut, jer nema otpora u drugom cilindru koga nema.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Zezam se....ima osnova ali ima i osnova da taj sto je kupio taj auto je zreo za ludnicu i svi koji su bili taj dan sa njim na pijaci i kupovali auto a nisu nista primetili.

        takt,takt,takt,........,takt,takt,takt,.......
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Originally posted by dfast
          EditČ Za ler, nema potrebe da bude dignut, jer nema otpora u drugom cilindru koga nema.
          Da ali ima uocljivih vibracija usled poremecene balansiranosti i harmonije rada motora, sto visi obrtaji umeju lepo da pokriju
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Znam o cemu pricas, ali nista nije bilo vidljivo. Veća masa radilice, zamajca, svega..., sve to stoji, ali ne, nesto je bilo drugacije ali niko nije mogao da kaze sta je tu bilo cudno, nije bilo vibracija, sve radi lepo, prima gas, normalana temperatura... sve dok nije postalo ocigledno.

            Mislim probaj sam ako imas viska neki motor.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Ovo je dogadjaj za bizarnije anale auto-moto svijeta. U svakom slucaju razvedrili su moj dan.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                znam kako je ocajan rad kad izvadis svecicu i nemas kompresiju. Cak bi trebalo da je bolji rad zbog balansa nego kad je sve to izvadjeno.

                A jel 45 ili 55-tica?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #9
                  55-ca je bila.
                  Kad izvadis svecicu, a motor radi na 800 i vise obrtaja, kompresija postoji jer se vazduh ispumpava u izduvnu granu i u ovom slucaju i kroz otvor svecice. Isto tako vazduh se uvlaci u taktu u****vnja. Sve ovo pravi otpore i motor ne radi kako treba. Ali kad svega ovog nema, motor je samo slabiji za 1cilindar, i za nijansju optereceniji zbog inercionih masa rotacionih elemenata predvidjene za cetvorocilindrasa.
                  Zanimljivo bi bilo staviti ga na Dino i izmeriti mu snagu .

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #10
                    otpori vazduha su sa izvadjenom svecicom zanemarljivi, tako da je i meni ova prica malo neverovatna, pogotovo neujednacena isporuka snage , tri ima, pa jedan nema, moralo bi to da se primeti....osim ako nisu stavili i radilicu koja je na 120 stepeni pa to sve radi lepo hehe...npr iz nekog daihatsua trocilindrasa malo preradili
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • Ivvan
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1574
                      • Nis
                      • SAAB 9000

                      #11
                      Ja sam preso vec 70tak hiljada na tri cilindra i nista mi ne fali
                      a da Swift nema cetvrti cilindar

                      Sve u svemu prica je odlicna bilo istinita ili ne
                      Turbos make torque,and torque makes fun

                      Comment

                      • mirko
                        CBC Senator
                        • 18.05.2006
                        • 202
                        • Prokuplje

                        #12
                        Pa možda je motor radio lepo na tri cilindra ali je svaki iole iskusniji majstor morao odmah da provali po sluhu i zvuku da nešto tako značajno i veliko fali u motoru.
                        Bolji majstori po radu ocene da li je stradala bregasta ili neki ventil a oni nisi provalili da fali ceo klip.
                        morao je to da primeti još kad je kupovao kola.
                        Razlikuje se položaj klipnjača na radilici kod motora sa 3 i 4 cilindara nisu raspoređene pod istim uglom što omogućava da motori sa 3 cilindra rade normalno(mirno)
                        'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

                        Comment

                        • dfast
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2005
                          • 1302
                          • Hoofddorp NL /Bgd

                          #13
                          Trebalo je post da nazovem verovali ili ne.
                          Zamislite radilicu stavljenu na strug, koju zavrtimo na recimo 3000 obrtaja. Ona je mirna jer je izbalansirana. A sad zamislite da stavimo na istu radilicu jednu klipnjacu sa klipom. Izbacila bi radilicu iz struga zbog inercije tj centrifugalne sile. Ista stvar je i u motoru kome ne radi jedan cilindar i otezava rad ostala tri, bez obzira zbog cega. A kad svega toga nema ona se okrece bez problema. Sigurno da postoji disbalans i on se ogleda verovatno u trajnosti takvog motora jer ce vise opteretiti neki od lezecih lezajeva. Nesto je bilo cudno ali samo po zvuku koji je bio malo drugaciji, sve drugo normalno, a i kome bi palo na pamet da pomisli tako nesto. Verovali ili ne.

                          Comment

                          • mirko
                            CBC Senator
                            • 18.05.2006
                            • 202
                            • Prokuplje

                            #14
                            E stvarno je za verovati ili ne pa kako ko hoće
                            Ali ako je tako treba odati priznanje i tom liku koji je to uradio i uspeo da zezne, verujem, više njih na taj način
                            'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #15
                              Znas sta je samo cudno. Ako se vec skine glava, skine karter, onda je mogao da se ubaci ineki klip ma kakav bio samo da vrti. S druge strane onda bi auto duvao pa bi tu bio problem.

                              Interesantno je sta sve ljudi mogu da smisle samo da bi uvalili nekom. One price o ulju za menjace u karteru postaju mi jako realne. Inace kupovina na bubnju je uvek bila velika lutrija i samo jako srecni su kupili dobar auto tamo...
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              Working...
                              X