Pozdrav svima na forumu.
Pratim forum ve? duže vremena, ali uglavnom deo posve?en autogasu. Bojim se da sam jedan od onih koji imaju dosta predrasuda kada su automobili u pitanju: "Citroen, Fiat - loše, japanci - dobri!?"
Ali... ko bi rekao da ?u to mišljenje sa zadovoljstvom da promenim?!
Dakle, ve? duže vreme sam planirao da uzmem auto za sebe, ženu i klinca od 2,5 god (bi?e ih još - ako Bog da?!
). Nekako se sve kretalo oko Nissan Almere 2 (ili sli?nih automobila). Uglavnom su me interesovali automobili te, takozvane "Golf" klase. A onda sam video da za relativno sli?nu sumu mogu da nabavim neki fin, papu?arski miniven (na koje sam jako, jako slab) i da se slatko navozam. Sa druge strane, dužina auta mi je bila bitna, jer u porodi?noj garaži mogu da stanu dva auta (branik o branik), ali onda mi ne odgovara baš duga?ak auto. Ono na šta sam ciljao je trebalo da bude dužine malo preko 4 m.
Gledao, tražio, upore?ivao (skoro dve godine), dolazili su u obzir, Honda Jazz, Ford Fusion i sli?ni modeli.
A onda sam jednog lepog dana, ?ekaju?i suprugu da završi sa poslom, skoknuo do lokalnog auto-placa i tamo video krov nekog automobila kako viri iznad krovova svih ostalih modela. Rekoh - da pogledam, reda radi!
Bio je to svetlo sivi Picasso od 1.8L. Kako sam seo unutra, video sam dve stvari koje ne volim kod automobila:
1. Instrument tablu postavljenu centralno.
2. Jako veliki prostor od volana do vetrobrana.
I da - pod tre?e, i pored toga, odmah sam se zaljubio u njega!!!
Otišao ku?i, pokazao ženi slike na Internetu (ipak mora i žena da se pita, zar ne?
), proverio dimenzije auta i - rešio da ga uzmem!
Ne taj model konkretno, ve? sam zvao ?oveka koji se bavi uvozom automobila i nakon mesec-dva, stigao je i moj Picasso.
Iako sam tražio motor od 1.6L (benzinac), ipak sam dobio ja?i model od 1.8L (nisam bio baš striktno zacrtao da to bude slabiji motor, i to sam rekao ?oveku) - i mislim da je tako možda i bolje. Auto je težak, pa mu taj slabiji motor nekako ne bi ležao.
Istog dana kada sam ga preuzeo, krenuo sam na jedan kra?i put i odli?no se pokazao, od Kragujevca do Kruševca (preko Mr?ajevaca, Kraljeva i Trstenika), auto je pokazao sve svoje prednosti (ono što sam i o?ekivao da ?u dobiti), i sre?om - ni jednu manu. Bi?e vremena i za to - u to ne sumnjam!
Auto je 2003. god., "Exclusive" verzija (dakle, fabri?ki najviši nivo opreme), sa kilometražom od 79.9xx Km (kod mene je na tom putu pregurao preko 80.000 Km). Po Board kompjuteru, troši oko 5.6L pri 100 Km/h u petoj brzini. Naravno da na autoputu to ne?e biti slu?aj, jer ?u ga voziti sigurno preko 100 Km/h (u normalnim uslovima, naravno), ali sam se baš prijatno iznenatio pokazanom potrošnjom (usput, u jednom trenutku sam ga vozio nekih 93 Km/h, i slu?ajno pogledao trenutnu potrošnju - 4.3L!). Naravno da je ta potrošnja nerealna, ipak se gleda prosek (koji je kod mene tada bio nekih 8.2L, kombinovane vožnje).
Za neki dan ga vozim u Beograd, jer mu je vreme za veliki servis (koji košta oko 270-280 Eura), pa ?u tada i videti koje su mu mane.
Jedino mi se pomalo ?uje anlanser kada palim, ali sem toga, ništa drugo.
Prenosi?u vam iskustva sa ovim autom, ukoliko ste, naravno, zainteresovani, a kada stignem ku?i, oka?i?u i neku sliku auta.
Pratim forum ve? duže vremena, ali uglavnom deo posve?en autogasu. Bojim se da sam jedan od onih koji imaju dosta predrasuda kada su automobili u pitanju: "Citroen, Fiat - loše, japanci - dobri!?"
Ali... ko bi rekao da ?u to mišljenje sa zadovoljstvom da promenim?!
Dakle, ve? duže vreme sam planirao da uzmem auto za sebe, ženu i klinca od 2,5 god (bi?e ih još - ako Bog da?!

Gledao, tražio, upore?ivao (skoro dve godine), dolazili su u obzir, Honda Jazz, Ford Fusion i sli?ni modeli.
A onda sam jednog lepog dana, ?ekaju?i suprugu da završi sa poslom, skoknuo do lokalnog auto-placa i tamo video krov nekog automobila kako viri iznad krovova svih ostalih modela. Rekoh - da pogledam, reda radi!
Bio je to svetlo sivi Picasso od 1.8L. Kako sam seo unutra, video sam dve stvari koje ne volim kod automobila:
1. Instrument tablu postavljenu centralno.
2. Jako veliki prostor od volana do vetrobrana.
I da - pod tre?e, i pored toga, odmah sam se zaljubio u njega!!!
Otišao ku?i, pokazao ženi slike na Internetu (ipak mora i žena da se pita, zar ne?

Ne taj model konkretno, ve? sam zvao ?oveka koji se bavi uvozom automobila i nakon mesec-dva, stigao je i moj Picasso.
Iako sam tražio motor od 1.6L (benzinac), ipak sam dobio ja?i model od 1.8L (nisam bio baš striktno zacrtao da to bude slabiji motor, i to sam rekao ?oveku) - i mislim da je tako možda i bolje. Auto je težak, pa mu taj slabiji motor nekako ne bi ležao.
Istog dana kada sam ga preuzeo, krenuo sam na jedan kra?i put i odli?no se pokazao, od Kragujevca do Kruševca (preko Mr?ajevaca, Kraljeva i Trstenika), auto je pokazao sve svoje prednosti (ono što sam i o?ekivao da ?u dobiti), i sre?om - ni jednu manu. Bi?e vremena i za to - u to ne sumnjam!
Auto je 2003. god., "Exclusive" verzija (dakle, fabri?ki najviši nivo opreme), sa kilometražom od 79.9xx Km (kod mene je na tom putu pregurao preko 80.000 Km). Po Board kompjuteru, troši oko 5.6L pri 100 Km/h u petoj brzini. Naravno da na autoputu to ne?e biti slu?aj, jer ?u ga voziti sigurno preko 100 Km/h (u normalnim uslovima, naravno), ali sam se baš prijatno iznenatio pokazanom potrošnjom (usput, u jednom trenutku sam ga vozio nekih 93 Km/h, i slu?ajno pogledao trenutnu potrošnju - 4.3L!). Naravno da je ta potrošnja nerealna, ipak se gleda prosek (koji je kod mene tada bio nekih 8.2L, kombinovane vožnje).
Za neki dan ga vozim u Beograd, jer mu je vreme za veliki servis (koji košta oko 270-280 Eura), pa ?u tada i videti koje su mu mane.

Jedino mi se pomalo ?uje anlanser kada palim, ali sem toga, ništa drugo.
Prenosi?u vam iskustva sa ovim autom, ukoliko ste, naravno, zainteresovani, a kada stignem ku?i, oka?i?u i neku sliku auta.
Comment