Sta biste uzeli od ova dva auta??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #31
    Sada mi pade na pamet.. Ako neko bude svracao svojim poslom do firme Fau Ve na Vidikovcu, ako mu nije problem da baci pogled da li moze da se nabavi neka kappa 2000god pa da se legalno uveze i koliko bi to bilo eurica.. IvanT kaze da moze od kraja 1999 jer su one euro 3... Posto je meni fau ve malo daleko, pa ako je neko u prolazu i ne mrzi ga da se raspita, bice super...
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      ako imas Kapu od poznatog lica sa poznatim manama koje su izlecene (popravljeno kako treba) i jos ugradjenim gasom i cena mora da bude nesto veca od klot modela (bez gasa) sa nepoznatom istorijom.

      pitanje je koliko imas poverenja u poznanika, ako imas a pretpostavljam da imas cim je u razmatranju, ja bih odabrao tu varijantu.

      pitanje je i da li ces uspeti da nadjes Kapu sa metalnom granom, pa jos da ti odgovara stanje i oprema, posto to spada pre euro 3 (koliko kapiram vazeci sistem sa godistima na carini) uvoz danas je prakticno nemoguc i time izbor suzen na novije sa plasticnom granom.

      te novije su boljeg enterijera ali i skuplje za gas.

      to sto se pregrejao ili pregrevao ne mora da ostavi trajne posledice ako nije vozen tako pregrejan pa se sve pokrivilo... ako i jeste to bi se do sada primetilo ili je to temeljno popravljeno.
      tu se vracamo na poverenje u poznanika.

      da li je izbor samo izmedju ta 2 modela auta ?

      ima u toj klasi jos interesantnih ponuda, recimo Opel Omega je i veci auto i odlicna mu je cena (niska posto je Opel) a opet poslednja serija koja je doradjena i ociscena od mana.

      imas i Rovera 75 koji je u pozadini BMW tehnicki a enterijer i izrada je vrlo solidna a opet slabo se kotira tj niska cena.

      pa Ford Mondeo u Ghia varijanti je sasvim ok a Fordovi su kao i Opeli generalno nisko kotirani po ceni.

      ja sam uverenja da je opredeljujuci faktor pri nabavci stanje konkretnog auta vise nego izbor modela ako se zuri, ili ako je jedan model bas pozeljan onda oglasi i cekanje mesecima (ili godinu+) da se pojavi adekvatan primerak zeljenog stanja opreme i motora u ponudi.

      ako je ponuda tog nekog modela premala za ozbiljan izbor onda bih ja trazio model koji je kod nas prisutan u vecem broju odnosno koji se jeftinije popravlja (makar se lakse nadju delovi a i jeftinije je ako je veca ponuda u radnjama).

      zavisi i da li sam mozes da nesto popravis/odrzavas ili je servis osnova a onda i da li uopste postoji servis za doticni model vozila.
      itd... mnogo je faktora a na tebi je da odredis sta preovladjuje.

      i Kapa i Safrane su nesto najbolje sto su te fabrike mogle da naprave, top modeli sto znaci i da su se trudili da pokazu koliko su znali i umeli (citati nisu bas stedeli).
      uostalom to su modeli koji su kostali kao novi reda 40-50.000 dem a to je (onda) trebalo opravdati potencijalnom kupcu nekom dodatnom vrednoscu.

      eto, neko neobavezno razmisljanje naglas
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #33
        Neki od mojih prijatelja voze Kappu i nemaju nikakvih problema.Kažu da je dizel od valjda 2,4 litra jako dobra a možda i najbolja opcija.Čujem da ih i taksisti hvale a to je po meni jaka preporuka!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #34
          Izbegao bih Opela zbog zadnje vuce, jer ce se auto dosta koristiti zimi, a oko mene su Tara, Zlatibor, Kadinjaca, mozda cak i vise prelazim zimi nego leti tako da mi je prednja vuca takoreci imperativ...
          Od mojih nekih razmisljanja najvise mi lezi kappa, jer ima ok motor, prednja vuca i ima dosta prostora, dobro je izolovana, skoro se nista ne cuje unutra tako da je prava milina voziti... A safran mi je ljubav od ranije, jednostavno mi se svidja ali tehnicki nije na nivou Lancie...
          Tako da posle svega prioritet mi je kappa, samo jos da ubedim matorog da je to pravi auto za nas, posto on ne mirise italijane, pre je za japance...
          Sto se Rovera tice, ne bih da kupujem auto cija je fabrika propala, a pitanje je sta sa delovima...
          Sto se servisa tice, one osnovne stvari mogu da odradim, menjanje filtera, ulja, kompleta kvacila, delove na trapu.... jedino ako bude nesto komplikovano i da mora na dijagnostiku onda mi ne gine beograd ali to nije problem jer mi to nece biti jedini auto u kuci, imam jos 2...
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • Durango
            CBC Senator XXL
            • 01.02.2006
            • 590
            • Zemun, Srbija

            #35
            Rover 75 nema sanse da nadjes ispod 10.000 eura. Iako mozda nije popularan ima visoku cenu! Od Rovera jedino 600 serija za te pare!

            Da li si mozda razmisljao da kontaktiras Ivana, ako nije prodao svoju Kappu i pogledas koliko je razbijena! Mozda ce ti se isplatiti da je sredis jer njegova Kappa je extremno dobra!
            Cini mi se da je u oglasu napisao da je motor potpuno ispravan i da pali, a sto se tice limarije i ostalih delova, polovnih imas na tone i nisu upste skupi!
            MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              Sto se Rovera tice, ne bih da kupujem auto cija je fabrika propala, a pitanje je sta sa delovima
              Rover 75 sam i pomenuo imajuci u vidu da upravo narednih meseci restartuje proizvodnja u novoj fabrici koja se upravo zavrsava i da ce shodno tome delova biti i nadalje, a Roverima cena zbog loseg imidza pada extra brzo sto uz u osnovi solidnu konstrukciju i odlican interijer po meni predstavlja dobar value for money.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • srle1
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2005
                • 320
                • Beograd

                #37
                Moj glas za Kappu još jednom

                Ja sam sa mojom prešao oko 3000km i za sada je sve ok, auto se fenomenalno pokazao po planinskim putevima, motor odlično radi na gas, udobnost je na nivou, i sam kvalitet izrade nema veze sa Fijatom tj daleko je viši...
                Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                Comment

                • sasafilipovic
                  CBC Član
                  • 06.04.2005
                  • 56

                  #38
                  U vezi usisne grane... Navodno je rodjak moje snaje (inače iz Novog Sada) ugradio plin u Citroen Xantia za 550 Eura i navodno je zamenjena usisna grana, još uvek čekam potvrdu od čoveka.

                  Inače moj otac trenutno kupuje auto za mog brata, i naleteo je na dva auta sa plastičnom usisnom granom i običnim plinskim uređajem. Jedan auto je u Šapcu (citroen xantia) drugi u BGD ( BMW ). Na oba su ugrađeni uređaji u BGD i majstor je dao garanciju 2 godine na to šta je uradio. Nažalost moj otac ne može da mi objasni šta je urađeno, već samo ponavlja "može običan sistem na plastičnu granu".

                  Nemoj da si skeptik u vezi zadnje vuče. Ja sam BMW 520 i Opel omega izuzetno dobro prolazio zimi. Sa dobrim gumama nema nikakvih problema, mislim nije to Lada ili PZ...

                  Niko nije spominjao kao potencijalnu opciju Alfa Romeo 166 niti moju najveću ljubav Ford Scorpio...

                  The Toecutter, he knows who I am

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #39
                    Pa naravno da moze da se ugradi obican sistem na motor sa plasticnom granom, ali samo je pitanje kada ce da se desi detonacija pa da onda svu tu plastiku skupljam po putu...
                    Ajde ako nije tesko iskopaj mi tu kombinaciju gde je zamenjena usisna grana, sta i kako je uradjeno....
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • jaksa
                      CBC Senator XXL
                      • 23.10.2004
                      • 701
                      • Novi Beograd, SC

                      #40
                      Pretpostavljam da ti Ford nije mrzak?

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #41
                        Sacuvaj boze da je mrzak... Pa imali smo Escorta 12godina i bio je super, sve dok nismo svi narasli na 100+kg i onda nam je postao mali...
                        Forda bih uzeo da nema zajebancije sa ugradnjom plina, posto ne bih uzimao dizelase... A kappa me je stvarno odusevila, malo je tih automobila koji me bas oduseve, plus sto ima ok cenu za ono sto pruza...

                        Samo da vidim sa IvanomT da uzmem 2000god pa da zamenim usisnu granu ako je moguce... Zna on to sigurno dal moze ili ne... Interesuje me da li ove kappe sa plasticnom granom imaju dve lambda sonde ili jednu, ako imaju jednu eto jos jedan razlog da bude dovoljna lambda kontrola...
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • CikaKure
                          CBC Senator XXL
                          • 14.08.2005
                          • 668
                          • Beograd

                          #42
                          Originally posted by sasafilipovic
                          U vezi usisne grane...

                          ...Inače moj otac trenutno kupuje auto za mog brata, i naleteo je na dva auta sa plastičnom usisnom granom i običnim plinskim uređajem. Jedan auto je u Šapcu (citroen xantia) drugi u BGD ( BMW ). Na oba su ugrađeni uređaji u BGD i majstor je dao garanciju 2 godine na to šta je uradio. Nažalost moj otac ne može da mi objasni šta je urađeno, već samo ponavlja "može običan sistem na plastičnu granu".
                          ...
                          Moze vakumski sistem na plastican usis, sto da ne. Al jel znas koliko?
                          I on jeste dao garanciju na to sto je uradio - ako se plastika razleti, on nije ugradio tu plastiku, sve sto je napravio i dalje stoji - netaknuto.
                          Ako te zanima da vidis zasto vakumski sistem ne moze ni na METALNU usisnu granu, mogu da ti posaljem par fotki - licno sam isprobao na svojoj kozi (autu).

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #43
                            Može i mrtav konj da prdne, samo neko treba da mu skoči na stomak....

                            Pun mi je nježnik tih pitanja a jel može da se zameni grana pa da se stavi običan sistem. Može, ali onda imaš njesra koje je jeftinije 200 evra i crno beli televizor umesto plazme.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #44
                              ma nije uopste losa lambda kontrola, imao sam je na fiatu i bio sam prezadovoljan i ne treba mi nista bolje! inace sekvencijalni sistem za kapu je 1350eur a lambda kontrola 600eur sto je vec 750eur razlike a ne 200... a ne vredi taj sistem toliko skuplje!! e za 750eur mislim da se islati da zamenim usisnu granu!
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X