BMW 520i 24v E34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    BMW 520i 24v E34

    razmišljam o kupovini ovog auta. pošto bih vozio na benzin zanima me koliko troši- benzina u nekoj normalnoj vožnji bez divljanja? srećom bih vozio više na otvorenom nego po gradu.

    kakve su cene delova? znate li neki bmw otpad na kom bi mogli da se nabavljaju polovni ispravni delovi? i naravno znate li nekog dobrog a korektnog majstora koji nije derikoža u Bg-u ili okolini?

    i još me zanima recimo na koliko obrtaja u 5-oj brzini na auto putu ide 120, 130, 140 km/h? koliko ide u 5-oj na 2000, 2500 i 3000 obrataja?
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Cao Marko,

    kao prvo predstavi se u za to predvidjenoj sobi. Trebaju ti dva minuta i dve rechenice, dakle nije teshko biti fin...

    Taj auto je upravo k'o stvoren za otvoren put, komotan, solidna sedishta, dovoljno udoban da izgurash duzhe ture u cugu bez spondiloze, dovoljno prostora u gepeku, a taj motor je dobar kompromis za karoseriju E34-orke u smislu performanse/troshkovi. Cene delova nisu narochito visoke, podnoshljivo obzirom na klasu i konkretan segment. Rachunaj na 12-13 litara potroshnje po gradu (bez divljanja), i na 8-10 potroshnje na otvorenom. Potpunom penzionerskom vozhnjom na otvorenom mozhe da troshi i koji decilitar ispod 8, ako imash zhivaca tako da ga vozish stotinama kilometara Ako ga zgazish, zna da se propije samo tako =]

    Ovo u vezi odnosa rpm i km/h ne znam, nikad nisam kontrolisao Ne znam ni shto ti je to bitno, uglavnom je to rasterecen motor i cenim da ce na nekoj krstarecoj brzini na autoputu da se vrti oko 2600-2700 rpm @120 km/h, i uz to troshi oko 8 l /100 km. Ako te "plashi" buka motora pri toj brzini - ne plashi se, motor skoro da necesh ni chuti Dobra zvuchna izolacija samo dodatno garantuje mir u kabini u tom sluchaju...

    Pozz, i srecno sa kupovinom
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      Pa zbog toga sam mislio, imam sasvim malo dete pa da može da spava, a ne da sluša režanje motora. a poželjno bi bilo da pri tome idemo solidnom brzinom auto putem tako da ne verujem da bih vozio preko 2500 rpm, no ne znam koja bi to brzina bila, znači nešto oko 120.., ako je tako dobra zvučna izolacija onda nema brige.

      Comment

      • jerba
        CBC Član
        • 22.07.2006
        • 18
        • Zagreb East Side

        #4
        evo pošto sam imao taj auto donedavno mogu ti reći ovo,
        ispod 13 litar po gradu ga nisam mogao dobiti bez obzira na režim vožnje, to je pretpostavljam zbog manjka snage pri nižim okretajim.
        čak štoviše ako sam ga držao iznad 2500 rpm-a bio je bliže tih 13 litara nego u vožnji do 3000 rpm-a!

        nadalje, što se tiče buke i konfora tu nema nikakvih problema, jedino ako auto nije bio udaran!

        2000 rpm=cca 80kmh tog se sjećam dobro jer sam ga do te turaže vozio dok je hladan
        3000 rpm otprilike 120 kmh

        u svakom slučaju taj auto je po meni best buy ako ne tražiš živčanu jurilicu, ima dovoljno snage, a opet ne toliko da trga djelove pogona i transmisije, po mom iskustvu najdugotrajnija kombinacija u e34!

        btw ako ti išta znači bio sam brži od 80% vozila u gradu i tjerao sam taj auto na 210 kmh(po satu) na plinu!(na plin također nije išao ispod 13 litara a prosjek je bio 15)

        problemi koje sam ja imao: nakon 200 000 km čuju se ventili, loša kratka svjetla, osjetljiv na loše gume, preosjetljiv ABS-doduše tu su gume bile problem!

        ako se sjetim još nečeg napisat ću ti!

        pozdrav.
        ..Like a drifter I was born to walk alone...

        Comment

        • Marko001
          CBC Senator XXL
          • 09.09.2006
          • 1070
          • Belgrade

          #5
          koji si imao plinski uredjaj? lambda ili sekvencijalni? pošto ima plastičnu usisnu granu. priča se da hoće da pukne pri detonaciji sa lambda sistemom...

          Comment

          • jerba
            CBC Član
            • 22.07.2006
            • 18
            • Zagreb East Side

            #6
            imao sam LOvato, e sad koji je koj je neznam uglavnom kod na se to kaše Monopoint ili ti onaj sa flanđom!

            detonacije sam imao par puta zbog starih svjećica, nakon promjene istih ništa.
            neznam baš da ta grana može samo tako pući, uostalom ima hrapa crije na njoj koja bi prije ispala nego bi ona pukla. tako je meni prilikom detonacije izbacivalo crijevo koje ide sa lerlauf motora na granu. jedini je problem zavući ruku ispod grane da ga zatakneš nazad!

            istina je da se kod nekih majstora ugrađuje i neka vrsta ventila za takve slučajeve!

            vidio sam da si na drugom forumu pitao, za siroke bubrege, naime radi se o redizajnu od 94 ako se ne varam, ugrađivali su se na m5 i 540! i
            može se nać i naknadno ugraditi

            zaboravih ti reći gore, najveću buku na tom autu proizvodi auaspuh jer većina ih nema serijski, a i ljubitelji marke vole da se čuje redni šestak!

            btw ja bih ti preporučio 525 ako još nisi definitivno odlučio!


            www.e34.net ovdje možeš naći hrpu informacija o autu!
            ..Like a drifter I was born to walk alone...

            Comment

            • shonegti
              CBC Član
              • 30.06.2006
              • 58
              • Beograd

              #7
              520i

              mislim da moj prethodnik nije u pravu za siroke bubrege jer su i linije haube drugacije.

              majstor tika iz beograda kaze da su ti 24v motori bez vanosa najbolji (oznaka m50).
              ja sam pre mesec dana kupio325 sa tim motorom pa tek sticem iskustvo.

              petica e34 je stvarno kvalitetan auto. izolacija unutra je jako dobra takoda je putovanje veoma prijatno.
              obrati paznju na prednji trap koji je koliko sam ja shvatio dosta osetljiv i relativno skup.

              putovao sam nekoliko puta sa 520i 12v i sve je ok.

              na njemu je peti stepen prenosa dosta karatak tako da 120km/h ide na nekih 3800-4000 o/min.

              Comment

              • Durango
                CBC Senator XXL
                • 01.02.2006
                • 590
                • Zemun, Srbija

                #8
                Kada si spomenuo Tiku sa Dusanovca, da kazem da vazi za jednog od najboljih majstora za BMW u Srbiji! Svi koje znam da su vozili BMW su ga hvalili, a nije ih bilo malo!

                Sorry za Off.
                MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                Comment

                • Kanarinac
                  CBC Senator XXL
                  • 08.10.2004
                  • 2870
                  • BG,Weedikovac

                  #9
                  Jeste Tika dobar majstor al dere brate ko ne zdrav!
                  A za delove u shabcu najbolje chujem ima ih par dobrih pa mogu i zamenu da urade na licu mesta.

                  I love my

                  Comment

                  • shonegti
                    CBC Član
                    • 30.06.2006
                    • 58
                    • Beograd

                    #10
                    bmw

                    mene su kod njega odveli drugari koji voze bmw-e godinama.
                    oni kazu da jedino kod tike mogu da ostave auto i da ne moraju da razmisljaju da li ce nesto ili kako biti uradjeno.
                    meni je ovo prvi i jos nista nisam na njemu radio.

                    bio sam nekoliko puta kod tike i svaki put sam video neke bezobrazne bmw-e. tipa 540, m5, m3, 750 itd. mi smo uglavnom dolazili sa najlosijim autima.

                    Comment

                    • Durango
                      CBC Senator XXL
                      • 01.02.2006
                      • 590
                      • Zemun, Srbija

                      #11
                      Moj drugar je godinama odrzavao BMW kod njega i prezadovoljan bio!
                      Zaista nisam ni od koga cuo da se zalio na njega, vec ga svi hvale.
                      Naravno svi su spomenuli to da je posten i da mu slobodno mozete ostaviti auto, a da ne brinete da ce vam ugraditi neki polovan ili fals deo ili pak reci da je uradio nesto sto nije. A to nije tako redak slucaj sa BMW servisima!
                      MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Zna li neko tachnu adresu tog "majstor Tike"? Dushanovac je malo preopshiran pojam... Tek da ga upishem u tefter, ne verujem da ce mi u neko skorije vreme trebati...

                        Ako ne sme javno zbog reklame, molio bih na pp, ako nije frka... 10x
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        Working...
                        X