Odnos novog i polovnog automobila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ljubo
    CBC Senator
    • 18.10.2005
    • 278
    • Kraljevo

    #16
    [SAAB Power]po meni , to je nesto bezveze
    ako se uzme uruke papir i olovka , pa jos polovan auto i novi i sve se usporedi doce se do zakljucka da je polovan auto puno jeftiniji nego novi
    razumljivo , mnogi hoce novi auto , jer su u mogucnosti da placaju i nije ih briga , dok mnogi misle da su se resili muka sa polovnim autima jer su kupili novi auto i na taj nacin stede , STO USTVARI NIJE TACNO ...
    Moze li obrazlozenje zasto nije tacno?

    Comment

    • Ljubo
      CBC Senator
      • 18.10.2005
      • 278
      • Kraljevo

      #17
      Originally posted by Vladd
      Sada sam sa mogucnostima oko 7000? (sto mi se cini ekvivalent 7000DM, za automobile, iako je platica "sacuvala" odnos 1/2 za ?/DM), i mesecni trosak 60? za potrebe odrzavanja.
      Kako si dosao do te cifre?
      Odoh na pivo, auto mi trosi vise od zene
      Neko rece pametno da je auto kao dodatni clan porodice, barem sto se tice troskova.

      Comment

      • Vladd
        CBC Senator XXL
        • 09.07.2006
        • 581
        • NBG

        #18
        Kako mislis "dosao" do cifre, i koje. Ono "7000" to su pare koje bih mogao da "odvojim" za auto bez "naprezanja" i istezanja, prevelikog.

        Sto se tice "ne vidjenja toolikih para" taj izraz nisam cuo od kada sam imao 16 god, a to bese jaako davno. Nije mi auto jedini "trosak".

        Poenta je da sam ljubitelj automobila, ali i da sam njihov "kupac", i nisam odusevljen kako se "lako" prodavci (proizvodjaci) odnose prema mojim parama. A njihov "posao" je kao tooooliko vredan. Ma vazi, morace Ford jos malo da poradi na svojim modelima , da bih "obratio" paznju na njih kao potencijalni kupac.

        S obzirom da mi cale ne daje pare za kola (nekako ispade, s godinama, da sam ja cale), onta je situacija sa zaradjenim(ne iz "kombinacija") parama jako komplikovana. I odnos prema nima.

        "Onih" 60-70€ je prosto trosak koji saberes u periodu koriscenja vozila i podelis sa brojem meseci (pri tome nisam "na" jeftinim uljima i polovnim gumama). A pri tom sve zavisi koliko se koristi auto. Nije isto ako je neko trgovacki putnik, obican korisnik (kao ja , oko 50-150 km dnevno), ili neko ko koristi auto do kafica i nazad (10-20km/dnevno), identicno sa penz-vikendasima (isti prosek).

        Auto ispada kao clan porodice, koji trosi, ali ne treba da bude gazda, po trosenju para, ili po tretmanu, djakuzi, masaza (perioonica, mehanicar..)

        A za Saaba je potpuna istina, vidi se ko je proizvodjac aviona, i automobili su ekstra. I tehnicki razvoj im je vidljiv i kvalitet materijala.
        Bas se prodaje jedan doobar Saab, steta sto nema klimu, a nije ni skup (oko 3k). Saab zaista nudi auto, dok dobar deo proizvodjaca nudi "brend", tako da smo "u situaciji" da VW drzi cenu i za objektivne kante (Golf,Polo), koje su "mala deca" prema Saabu.

        Poz.

        Comment

        • r1cer
          CBC Senator XXL
          • 22.01.2006
          • 363
          • Beograd

          #19
          Da bre saab vektra je najbolji auto na svetu.

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #20
            Taj sto se prodaje nema veze sa Vectrom

            Comment

            • Vladd
              CBC Senator XXL
              • 09.07.2006
              • 581
              • NBG

              #21
              Pa ne moze opel "kupusar" da se poredi sa Saabom. Cista jeres spominjati opela, koji je potpuno drugacije koncipiran auto, nekada robustan, prihvatljiv, sa specificnim odnosom prema konforu, jednostavnih (pod razlogom "pouzdanih") tehnickih resenja. I doobro zive na "staroj" slavi i "gastarbajterskoj" ljubavi.
              A Saab je prepun inzenjerskog razvoja, specificnih tehnickih resenja, kvalitetnih materijala, potpuno drugaciji pristup "konstrukcijiI automobila.

              A ruzni su oba, s tim sto je Saab ubedljivo medju ruznijima. A i zasto bi auto nesto trebao da bude lep, kada vec nije Ferari...

              Comment

              Working...
              X