Ja imam feliciju 1.6 mpi , to je vw motor , tako da i nema veze sa 1.3 motorom . Kod nje se odsrafi kuciste rermostata sa dva srafa , promeni se ulozak ( termostat ) , i zasrafe ponovo ta dva srafa . Veoma prosto . Malo je komplikovanije pohvatati antifriz , posto nemas gde da zavuces kanticu
Evo da malo i ja drmnem Negde mi curka ulje, kod menjaca se pojavljuje masno, i negde kod motora, verovatno neki dihtung(kada se gleda auto sa prednje strane, ima kao neki elipticni deo motora)...Mada sam cuo da je to mana felicija, ima li neko neki savet?
@mugos:
bolje ako je tako,ja sam ga menjao u AČ,pre 2 god i bio je toliko,a nisu me odrali sigurno.Cini mi se i da mi je na Fabiji 1.4 AQW isti ili bar slican termostat,a izgleda da je za zamenu,a kosta oko 6000 din,tako da bi mi taj od 1200 bas valjao.Gde ima da se kupi,kod mene u ČA i po radnjama nije ispod 4-5000.
@engine:
ma to na svakoj curi,nije problem.Curi oko uljne pumpe.
To kod menjača curi, jel, na semeringu, možeš da ga promeniš, samo ćeš smanjiti količinu koja kaplje , barem je tako kod mene bilo, kapne sad ponekad, posle zamene (120din semering, i menjali su mi pri promeni ulja u menjaču i hladnjaka, manjeg servisa pa ne znam koliko je samo zamena semeringa).
I semering radilice je kod mene isto vrisnuo, bilo malo ulja i na kaišu alternatora, to je zamenjeno, 2500din zamena, a sam semering valjda nešto do 1000din.
Nije isti termostat...proverio u ETKI...slican,ali ne isti...
A ove slike sa gornjeg linka-strasno!'Al imam slike neke Felicie sa clear glass farovima,otkud mu ne znam,tj ne znam ko ih uopste proizvodi.
Ili ovako nesto:
Za grejanje kabine, hoću da ga rasturam i da stavim novi (našao sam ga kod studenjaka za 1700). Da vidim kako se skida, jednom sam uspeo sve do leptira ali dalje nisam smeo bez šeme.Mlogo smrdi prvih 10 sekundi kada upalim grejanje. Sve sam pratio i ostaje mi samo da je hladnjak procureo.
Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.
Comment